Complicate is dan ook gewoon awesome dus niet zo gek dat ze zoveel aandacht krijgt (van zowel de mannen (quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef perro. het volgende:
[..]
ik geloof er niks van eigenlijk. mannen zijn geen domme ezels natuurlijk die allemaal volhardend in het kwadraat zijn en niet horen wat een vrouw zegt. jij bent de constante factor dus zul je er zelf ook wel enige invloed op hebben.
ook dat geloof ik niet zo. mensen die geweldig zijn hoeven dat niet zo te benadrukken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Complicate is dan ook gewoon awesome dus niet zo gek dat ze zoveel aandacht krijgt (van zowel de mannen () alsook de vrouwen (
)) en daar heb je meteen de constante factor
En sowieso heb ik van de meeste mannen niet zo'n hoge pet op
Je hoeft het niet te geloven. Vraag is alleen of je daarmee ook gelijk hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ook dat geloof ik niet zo. mensen die geweldig zijn hoeven dat niet zo te benadrukken.
dat tweede geldt voor alle mensen.
Sletje ontmaskerd.quote:
ach ze is nieuw op fok. Ze wil nog even genieten van al die mannelijke aandacht en de lol van t opgeilen van hen en de reactie die t opbrengt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ook dat geloof ik niet zo. mensen die geweldig zijn hoeven dat niet zo te benadrukken.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach ze is nieuw op fok. Ze wil nog even genieten van al die mannelijke aandacht en de lol van t opgeilen van hen en de reactie die t opbrengt.
Tja... Tis maar waar je je lol uithaalt
Hahahaha, dat deed jij toch bij faxie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach ze is nieuw op fok. Ze wil nog even genieten van al die mannelijke aandacht en de lol van t opgeilen van hen en de reactie die t opbrengt.
Haha hij was welkom toen in Rotterdamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Solo14 het volgende:
Hahahaha, dat deed jij toch bij faxie?
Ga je morgen ook uit in Rotterdam?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha hij was welkom toen in Rotterdam
#TeamFas.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Laat het olieworstelgevecht beginnen!
Nee mijn rotterdamperiode is voorbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ga je morgen ook uit in Rotterdam?
Dat vermoeden heb ik wel vaker gehad bij nieuwe vrouwelijke aanwinsten in deze langlopende reeks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
O oké.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee mijn rotterdamperiode is voorbij.
been there, done that.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven. Vraag is alleen of je daarmee ook gelijk hebt.
En als je slim bent, dan stel je de juiste vragen
That's more like it!quote:
nee, maar daardoor meteen ook weer wel, beste koffie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's more like it!
Nu is verder alleen nog maar de vraag of jouw vraag (als je die überhaubt al hebt) bevredigend is beantwoord
Nou, zoals je misschien al/nog weet, ben ik best wel uit een dal gekropen. Op een gegeven moment kwam ik op een punt dat ik (eindelijk!!!!!!!!!) depressie-af was en het leukste is, ik kruip nog steeds langzaamaan verder omhoogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef perro. het volgende:
[..]
nee, maar daardoor meteen ook weer wel, beste koffie.
verder gaat alles goed met je?
Cheers!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef perro. het volgende:
klinkt goed kerel. je mag trots op jezelf zijn als je dat helemaal zelf voor elkaar gebokst hebt.
Ik gun het ze alle3quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Benzin aan de vrouw, yats een date...
Lente in de lucht?
Nog even en Fas, Cue_ en complicate zijn ook weer weggeplukt uit het vrijgezellenbestaan...
goed hoor. ben afgelopen jaar in nyc geweest, dat was wel erg vet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cheers!
Ik ben dan ook altijd al een vechter geweest die een positief-realistische insteek op het leven heeft
En hoe is het met jou gegaan in de tussentijd?
keep on dreamingquote:[b]Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Nog even en Fas, Cue_ en complicate zijn ook weer weggeplukt uit het vrijgezellenbestaan...
keep on dreamingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[quote]
wordt het niet eens tijd voor jou? je wordt er ook niet jonger opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Lente in de lucht?
Alweer 2 jaar geleden van de barkruk afgetrokken door een leuke blondequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef perro. het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd voor jou? je wordt er ook niet jonger op
of ben je inmiddels voorzien? een lekker zustertje wellicht?
Sinds ik op fok zit ben ik vrijgezel geworden. Tis de schuld van fok! Kan ik ergens schadevergoeding krijgen?quote:
bij danny.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds ik op fok zit ben ik vrijgezel geworden. Tis de schuld van fok! Kan ik ergens schadevergoeding krijgen?
Ik post nog mee om af en toe hier ongezouten kritiek te leveren en wat van mijn kleine hosseltruukjes mee te delen...quote:
dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik post nog mee om af en toe hier ongezouten kritiek te leveren en wat van mijn kleine hosseltruukjes mee te delen...
Maar eerlijk is eerlijk, vrijgezel zijn heeft ook zo zijn leuke kanten dus mooie hosselverhalen lees ik graag
Valt mee hoor, verhalen zoals die van Benzin zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zit je in het verkeerde topic.
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, vrijgezel zijn heeft ook zo zijn leuke kanten dus mooie hosselverhalen lees ik graag
Hij heeft zeker wel een punt. Het is alleen wanneer je constant ongewild vrijgezel bent, dat het dan kan gaan knagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.
Iedereen kan leren een beetje te versieren...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Maar als je geen hosselaar/versierder bent dan verandert er weinig volgens mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iedereen kan leren een beetje te versieren...
Een Don Juan wordt ik ook nooit maar het is beter dan toen ik groen was....
Geen vieze he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik gooi er gewoon wat grapjes in, dat doet het meestal wel goed.
Ik ken wel een leuke:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik gooi er gewoon wat grapjes in, dat doet het meestal wel goed.
Anale sex?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke:
Wat is vies en lekker tegelijk?
Een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke:
Wat is vies en lekker tegelijk?
Dates hebben zegt bij mij niet zoveel he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Godshand het volgende:
Lente in de lucht?
Hoe ging de date vandaag dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dates hebben zegt bij mij niet zoveel he?Ik heb ze niet vaak, maar het is niet dat ik ze nooit heb.
Het kwam niet echt uit....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha hij was welkom toen in Rotterdam
Nou ja, wat is vroeg? Had je verwacht dat ik meteen zou blijven pitten? Dat is me in mijn hele leven nog niet gebeurt, en vandaag is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe ging de date vandaag dan?
Je bent wel vroeg terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |