Nee nee echt gewoon de 'normale' (donker)bruine moedervlekjes die in de huid liggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn het echt moedervlekken of fibromen (steelwratten)? Zitten ze echt in de huid of zijn het van die bloemkooltjes?
Ah ja. Geen ervaring mee dan. Heb laatst van die fibromen laten weghalen namelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:03 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Nee nee echt gewoon de 'normale' (donker)bruine moedervlekjes die in de huid liggen.
Dat heb ik ook een paar keer gehad, maar dat niet in mijn gezicht, en dat ging dus om 'mogelijke risico moedervlekken'. Dan wordt het uiteraard vergoed door de verzekering. Gelukkig was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook bij de huisarts preventief wat plekjes laten weghalen. 1 plekje wilde ze nog even laten testen, maar was verder niets aan de hand. Werd volgens mij wel vergoed, maar dan zit je geloof ik met dat Eigen Risico gezeik... dus uiteindelijk betaal je dan toch gewoon zelf...(!)
Waarom wordt dit vergoed? Ben je gewoon naar de huisarts gegaan met de vraag 'hoe kan ik van deze moedervlekken afkomen?'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb een jaar of 8 geleden 2 moedervlekken in m'n gezicht laten verwijderen. Ze waren dik, lagen echt op de huid zeg maar.
Het is door een plastisch chirurg gedaan, onder plaatselijke verdoving. Je ziet er echt helemaal niks van. Stelde niks voor. Gebeurde wel echt in een ok, zon groene steriele doek over mijn gezicht, operatiehemd aan en zon enorme ronde lamp erboven. Het werd volledig vergoed door de verzekering.
Ja, eigenlijk wel. Ik heb er meerdere, maar deze 2 lagen echt op de huid. Het schijnt dat huisartsen ook wel eens moedervlekken verwijderen maar niet zomaar in het gezicht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Waarom wordt dit vergoed? Ben je gewoon naar de huisarts gegaan met de vraag 'hoe kan ik van deze moedervlekken afkomen?'
Ik zowel op mijn lichaam als in mijn gezicht, al was dat op mijn gezicht meer een 'bultje' dat niet wegging, dus dat even weggesneden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:34 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer gehad, maar dat niet in mijn gezicht, en dat ging dus om 'mogelijke risico moedervlekken'. Dan wordt het uiteraard vergoed door de verzekering. Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar deze op mijn gezicht, dat zou gewoon gaan om een cosmetische ingreep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |