SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Zhano het volgende:
Nou, dit zijn ze dan hoorDe winnaars van de 100k.
![]()
Alles lordequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarschijnlijk de enige 4 waar de bal of de man niet duidelijk door een andere speler heen ging in de slowmotionquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De eerste is nog wel netjes, de rest zijn 13 in een dozijn doelpuntjes![]()
![]()
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas je op dat je iemand niet boos maakt...![]()
Ja kijk maar uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen als jij mij ook niet boos maakt.![]()
![]()
Soms he zou je toch die tegenstanders bij fut een kogel door de kop willen schieten,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
250 maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse in 250 bronze contracten voor 5¤?![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
250 maar![]()
daar moeten ze volgend jaar echt een discard all knop voor makenOf dat je meerdere dingen kunt selecteren en discarden. Verder nog dat je bij een Relist All kunt kiezen voor hoe lang.
Realistische inschatting van wat ze gaan veranderen: Nog meer onzinnige links en spelers linken niet meer op nationaliteit.![]()
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
zou wel vet zijn als ze beter gaan linken als ze bijvoorbeeld 10 wedstrijden naast elkaar gespeeld hebben![]()
wel jammer voor de team switchers onder ons. maar zo kan je wel langzaam naar je echte ultimate team toe werken.![]()
Ik vind dat gepuzzel best geinig...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Helaas denken die FUT developers dat ieder geniet van dat achterlijke gepuzzel met spelers om een fatsoenlijk team te bouwen, terwijl in werkelijkheid 99,9% van de spelers het alleen maar irritant vindt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...![]()
![]()
Volgend jaar wellicht als nieuwe featurequote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja toen een nationale link nog 1,5 was wel. Beter zetten ze dat ff terug, dan vind ik het wel weer prima qua vernieuwing![]()
vorig jaar vond ik het geinig. dit jaar komt het neer op, of 1 league of triple links aan elkaar plakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat gepuzzel best geinig...
probeer maar eens een leuke 41212 (2) met silva en ramos te maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |