Oooh, nooit iets van meegekregen. En, ben je al aan het kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk een remake in 2003 - 2008. Volgens zowel Typisch, GGMM als Smoofie erg goed/leuk.
Jawel, maar lang niks meer gehoord en nu heb ik gister een vakantie geboekt zonder dat ik zeker weet dat ik vrij ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt geraakt
Jij?
Aflevering 1 nu ja maar ik ben niet helder genoeg meer volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nooit iets van meegekregen. En, ben je al aan het kijken
Morgen maar verder kijken danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aflevering 1 nu ja maar ik ben niet helder genoeg meer volgens mij.
Zouden ze dat erg vinden dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niks meer gehoord en nu heb ik gister een vakantie geboekt zonder dat ik zeker weet dat ik vrij ben.
Wilde je vrij met de zomer dan?
Zomerseizoen he, dan moet alles met toestemming.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zouden ze dat erg vinden dan?
Nee
Bij mn oude filiaal mocht het gewoon 3 weken van te voren meldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zomerseizoen he, dan moet alles met toestemming.
Naja, ik zie het zondag wel.Anders pech voor ze.
Hier moet het echt een halfjaar van te vorenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij mn oude filiaal mocht het gewoon 3 weken van te voren melden
Not too bad thanks! Nog plannen voor het weekendquote:
Alsof je dat weetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier moet het echt een halfjaar van te voren
Helaas niet, jij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks! Nog plannen voor het weekend
Hoe vul je dat ding dan in?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, heb dan maar ook wat ingevuld (hele maand augustus vrij)
Ben er vaker he!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef Stuart het volgende:
Leuk dat je hier trouwens weer eens bent LB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |