Nee, aangezien ze volwassen is, vind ik het haar eigen verantwoordelijkheid. Maar ik vraag me wel eens af hoe lang het is doorgegaan... En in hoeverre je als kind er wat mee zou moeten...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef zarGon het volgende:
We zijn dus inmiddels 16 jaar verder en het lijkt jou verstandig om hier iets aan te gaan doen?
Bel dr op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Quarant het volgende:
Maar ik vraag me wel eens af hoe lang het is doorgegaan...
Jij was een kind en je hebt het aan je ouders verteld. Die volwassenen hebben niets gedaan om dat meisje te beschermen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nee, aangezien ze volwassen is, vind ik het haar eigen verantwoordelijkheid. Maar ik vraag me wel eens af hoe lang het is doorgegaan... En in hoeverre je als kind er wat mee zou moeten...
En op Twitter. Maar niet op zondag want ze is strenggelovig geworden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon even op facebook op de tijdlijn.
Den niet zop in problemen jong. Jij wilt iets weten van haar. Bel haar op. Loop er langs. Stuur een postduif. Of ....laat het rustenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef Quarant het volgende:
Die heeft geen Facebook en ze kijkt ook geen tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |