Zo plaatste ik een paar maanden geleden in het rammelaarstopic en zo plas ik dit weekend opeens twee strepen.. Hoe daaaaaan?
Ik ben nog even helemaal in shock. Ik post eigenlijk nooit, maar lurk al heel lang mee. Mama worden is echt mijn grote droom, maar dat het zo snel zou gebeuren had ik nooit verwacht.
22 januari dwars door mijn pilstrip ongesteld geworden. Ik heb de strip opgemaakt en werd in mijn stopweek niet meer ongesteld. Omdat ik een nieuwe merk pillen heb gekregen en ik door de huisarts werd gediagnostiseerd als depressief besloten vriend en ik om over te gaan op condooms, om even te kijken hoe ik was zonder al die hormonen. Naar mijn idee zijn we altijd veilig geweest, maar schijnbaar dus niet veilig genoeg. Timing is ronduit beroerd, want het afstuderen moet ik nu noodgedwongen weer uitstellen.
Maar sinds de eerste positieve test begint het nu eindelijk een beetje door te dringen dat ik over 9 maanden ook mama zou kunnen zijn, en mijn angst veranderd beetje bij beetje in geluk. Mijn droom word werkelijkheid, en ik weet zeker dat vriend echt een fantastische papa zou worden

Vanmiddag m'n ouders inlichten, want ik zou niet weten wat ik nu moet doen!
Ik heb dus geen idee hoe lang of wanneer ik uitgerekend ben en het is allemaal echt nog heeeeeeeeeel pril, maar ik hoop dat ik hier toch kan blijven voorlopig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.