Je vraagt om een netto maandinkomen en dan moeten we huur en zorgtoeslag niet meetellen. Wat te doen met kinderopvangtoeslag en de hypotheekrente aftrek. Ik snap dat je graag weet hoeveel je te besteden hebt, maar dan moet je heel duidelijk omschrijven wat je wel en niet meetelt.
Mijn twee kinderen slapen op verschillende kamers. Eentje van 9 en eentje van ruim 16 m2. Dat is niet in te vullen.
Deze zin: Vaak wordt er voor een kindje van tussen de 2 à 3 jaar gekozen voor een nieuw bed, is heel dubbelop. Want het kindje is of tussen de 2 en 3 of 2 a 3 jaar.
Deze zin: Antraciet wordt vaak gekozen als jongenskleur. Als u meubelen voor uw kind koopt, hangt de kleur dan af van het geslacht van uw kind?* Waarom wordt hier specifiek gewezen naar antraciet?
Bovendien haal je telkens wensen (wat zou je kopen) en feiten (wat heb je gekocht) door elkaar in de vragen.
Kortom, ik heb gekeken of ik hem kon invullen, maar ik kan er niet echt wijs uit worden. En de vraag is ook of je met de uitslagen wel wat kan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *