heb je er zelf ook ervaring mee? er zijn veel bedrijven die ermee adverteren, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:20 schreef cvboer het volgende:
Er zijn bewegingsmelders die niet reageren op huisdieren beneden de 15 kilo.
Honeywell heeft ze in het assortiment.
mijn katten kunnen geen kussens door de kamer slepen, ze zijn echt licht zo'n 3 kg maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef mvdejong het volgende:
De ervaring die ik heb is dat een bewegings-melder al in staat is af te gaan als een printer een A4-tje uitspuugt. Bij een bedrijf waar ik zat resulteerde dat een week lang in een bewaker die achter een alarm aanging.
Zelfs als de bewegings-melder de katten niet ziet, kunnen de katten altijd iets in beweging brengen wat wel groot genoeg is (kussen, mat).
Mijn zwager heeft 2 katten en een alarmsysteem met "pet-tolerant" sensors en is er tevreden over.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
heb je er zelf ook ervaring mee? er zijn veel bedrijven die ermee adverteren, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen
kijk dat zijn goede berichten, dankquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft 2 katten en een alarmsysteem met "pet-tolerant" sensors en is er tevreden over.
zou jij me ook kunnen vertellen welk merk of type deze zwager heeft, of bij welk bedrijf het besteld is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft 2 katten en een alarmsysteem met "pet-tolerant" sensors en is er tevreden over.
Ik zal het bevragen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
zou jij me ook kunnen vertellen welk merk of type deze zwager heeft, of bij welk bedrijf het besteld is?
DANK!quote:
Tja savonds proefdraaien en bij de buren een biertje drinkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:34 schreef hottentot het volgende:
Sirenes op bewegingsensor?
Mag toch hopen voor de buren dat je die pas later aansluit en eerst een tijd alleen met de lampen proefdraait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |