abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137232791
Heb net een gastro achter de rug .
Ik was erg zenuwachtig omdat ik allerlei horrorverhalen heb gelezen op internet .
Eerlijk ? - Er was geen zak an .- ik doe het liever dan een kies laten trekken .

Ze verdoofde mijn keel en ik heb niet een keer moeten kokhalzen of wat dan ook .
Gewoon slikken ; misschien een heel licht gevoel zoals een maagkrampje en het was voorbij .
Ik denk ...dat ga ik zeker posten want normaal zijn het vaak de mensen die de vreselijkste verhalen vertellen die posten . Bij deze dus . En laat je niet opjagen !
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:31:57 #2
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_137236233
Fijn dat het jou dan zo is meegevallen..

Ik heb een keer een gastro gehad, terwijl er nog iets vast zat in mijn slokdarm, trust me, dat is heel benauwend.. :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_137242067
Ik heb het vorig jaar moeten ondergaan en ik vond het zeker geen pretje. Gelukkig was het maar een kortdurende ingreep.
pi_137246067
Ik heb er deze week ook een gehad, met een roesje omdat mijn huisarts zo had geregeld door miscommunicatie.
Stelde idd niks voor, mocht er nog een komen ooit doe ik het zonder.
pi_137256981
Drie weken geleden ook eentje gehad.viel ontzettend mee, kreeg zelfs complimenten dat het zeldzaam was dat iemand zo rustig bleef. Zonder roesje!

In april een coloscopie, dat schijnt heel andere koek te zijn. Mocht niet zonder roesje, ik had het wel gevraagd :'( .
pi_137263745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Skeletor. het volgende:
In april een coloscopie, dat schijnt heel andere koek te zijn. Mocht niet zonder roesje, ik had het wel gevraagd :'( .
wat raar eigenlijk. via de andere uitgang/ingang heb je geen kokhalsneigingen of angst voor benauwdheid toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')