strak shirt? hemd onder je shirt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:19 schreef stephano1990 het volgende:
Helaas mensen, ben geen vrouw
Mijn punt is als volgt: De laatste weken ben ik begonnen met heel intensief sporten (hardlopen en fitness hoofdzakelijk). Ik deed dat hiervoor ook al, maar de laatste paar weken sport ik echt 2 a 3 keer per dag!![]()
Anyway, ik merk al sinds een week dat tijdens het sporten mijn t-shirt langs mijn tepels schuurt, tot op het punt waar ze zwaar beginnen te irriteren. Meestal smeer ik hierna wat aftershave crème er over heen, en dat helpt wel. Maar helaas ook maar tijdelijk, als ik de volgende dag weer ga sporten, komt het gelijk weer terug!
Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? (behalve een mannen BH dragen!)
TS, luister naar deze man, hij loopt zo'n 100.000 km per jaar dus weet waar hij over praatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Sporttape over je tepels. Of insmeren met vaseline ofzo. En je hebt er zelf speciale pleisters voor. Bijvoorbeeld: http://www.theedge-sports.com/store/product/74447/Nipple-Guard/
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TS, luister naar deze man, hij loopt zo'n 100.000 km per jaar dus weet waar hij over praat
haha will do!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
TS, luister naar deze man, hij loopt zo'n 100.000 km per jaar dus weet waar hij over praat
1 paar. Staat eronder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
haha will do!![]()
Die Nipple Guard klinkt prima!![]()
Weet iemand of je voor 1.75 zo'n complete zak krijgt, of slechts een paar?
quote:NipGuards are a patented product that is guaranteed to prevent painful nipple chafing and abrasion for endurance athletes on long training runs
(1 pair)
Sporttape is een stuk goedkoper en werkt net zo goed (naar het schijnt, aldus mijn man, heb 't zelf niet nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:49 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
haha will do!![]()
Die Nipple Guard klinkt prima!![]()
Weet iemand of je voor 1.75 zo'n complete zak krijgt, of slechts een paar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |