Klopt, ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zat eens te denken; welke molacties heeft JW gedaan waar de regie helemaal geen invloed op heeft gehad? Ik heb namelijk het idee dat alle JW hints door voorstukjes etc komen. Dat zou toch niet hoofdzakelijk naar de mol moeten mogen leiden?
Mijn JW tunnel is niet zo stevig meer....
Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef Zocalo het volgende:
Bedacht me wel, Susan met de oranje chupito kon twee dingen betekenen:
1) Susan is de mol, want ze zit weer op een hot seat bij dit soort beslissingen.
2) Iemand (JW) heeft haar erg geholpen met het behalen ervan, omdat hij wist dat hij als hij op die plek zou zitten gelijk door de mand zou vallen. Bovendien komt dat goed uit, als je net geld verdiend hebt. Bovendien zei JW dat de groene chupito ook wel eens een vrijstelling kon zijn. Terwijl er allang bekend was dat dat ding gewoon 250 euro waard was.
Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef kvd het volgende:
Ik schoot overeind toen JW zei dat Sofie zijn mol was, dacht even dat zij er dus uit zou gaan![]()
Qua JW, de opmerking van Art bij de executie was opvallend:
"Alhoewel, de mol is er ook nog. Toch, Jan Willem?"
Verder vond ik de opmerking aan het eind nogal opvallend van Jan Willem (waarom Susan voor de groepsvrijstelling koos)
1: niet zeker over test
2: de mol
3: sociale aspect/gezellig
En dan zeggen dat het vast het laatste of het eerste is. Waarom het tweede niet? Omdat je zeker weet dat Suus de mol niet is omdat je het zelf bent?
* tunnelvisie*
Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.
Suus had er 2, ruilde met JW die zei er 2 te hebben (maar die er uiteindelijk maar 1 bleek te hebben). Freek had de overige 2. Freek deed weinig moeite om deze in zijn bezit te houden. Hij was in een gulle bui maar had geen idee waarom, en zei dat Suus hem wat verschuldigd was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.
Punt 1, daar ga ik vanuit. Het is te opzichtig, het ligt er te dik bovenop.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.
En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht![]()
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Susan zal wel de mol zijn, maar wat een anti-climax was deze aflevering dan.
Voor dit seizoen of voor altijd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Sofie de mol is nok ik met kijken. Alles is daar te obvious en geregisseerd aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...
Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken
https://soundcloud.com/avrointernet/muzikale-aanwijzing-voor-6quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand de muzikale aanwijzing meegekregen toevallig?.
Inna Modja met French Cancan...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:36 schreef Holenmens het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/avrointernet/muzikale-aanwijzing-voor-6
Dan zou JW weer hebben gestemd op degene die eruit gaat...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inna Modja met French Cancan...
De zin: "I couldn't stop staring at him..."
Zou op Sophie kunnen slaan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...
Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |