De titel van de aflevering ''de lachende derde'' Wie gaat er als derde uit bij 5 op een rij? Susan. En dat had ze ook nog ns groene schijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef DaMart het volgende:
Susan had bij vijf op een rij de groene schijven, waarop duidelijk 'Mol' te lezen was. De mol krijgt altijd een groen scherm, dus nu ook een groene schijf?
Hier ben ik het helemaal mee eens. Nu JW er uit is heeft Freek zijn plek als verliezer in mijn lijstje inderdaad overgenomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:39 schreef JochemP het volgende:
Finale tussen Sofie, Susan en Freek. Susan is de mol, Sofie winnaar, Freek verliezer. Eitje
Dan was het nog steeds onzinnig geweest om die 2250 binnen te halen vorige week, als hij de mol was geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Moira. het volgende:
En tijdens de aflevering werd ik juist weer bevestigd dat JW het was omdat hij deze aflevering alweer 4000 euro uit de pot heeft weten te houden (1500 door die proviantkist te openen en 2500 door ineens Freek te missen die bij Art aan komt door met die hond te kloten).
Wat weer die 2250 van vorige aflevering in het niet doet vallen zoals verwacht.
De mol van dit jaar is zoiezo een vrouw. Maar ik ben er nog niet helemaal zeker van welke.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terwijl ik haar tactiek echt dramatisch vind, van Susan. Gewoon niet leuk. Maar het werkt wel.
Natuurlijk niet, omdat half Nederland hem daardoor ineens niet meer verdacht terwijl hij wist dat er een dikke kans was dat hij dat de volgende aflevering weer in het niet kon doen vallen door 4000 euro mis te laten lopen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dan was het nog steeds onzinnig geweest om die 2250 binnen te halen vorige week, als hij de mol was geweest.
Dus Susan, Freek en Sofie staan in de finale, dat hadden we dus al meteen kunnen wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef TLC het volgende:
Op het eiland (aflevering 1 aan het allereerste begin) doet de postbode 2 brieven in een brievenbus (winnaar + verliezer) en 1 in een aparte brievenbus (de mol), en daarna zie je dat hij brieven tevoorschijn haalt met de namen van Susan, Freek en Sofie.
Wat kan dat toch betekenen ?
twitter:joeribreuk twitterde op donderdag 06-03-2014 om 21:42:35De lachende derde. Susan valt als derde af voor de vrijstelling. Maar een mol gaat sowieso door. Dus ze kan lachen. Lachende derde. #widm reageer retweet
Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, omdat half Nederland hem daardoor ineens niet meer verdacht terwijl hij wist dat er een dikke kans was dat hij dat de volgende aflevering weer in het niet kon doen vallen door 4000 euro mis te laten lopen.
Dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.
Freek missen kon hij niets aan doen. Freek nam een andere ingang.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Moira. het volgende:
En tijdens de aflevering werd ik juist weer bevestigd dat JW het was omdat hij deze aflevering alweer 4000 euro uit de pot heeft weten te houden (1500 door die proviantkist te openen en 2500 door ineens Freek te missen die bij Art aan komt door met die hond te kloten).
Wat weer die 2250 van vorige aflevering in het niet doet vallen zoals verwacht.
Er zullen vast mollen zijn geweest die minstens dat bedrag hebben verdiend in het totaal van de potquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Smeich het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.
Hij had Art toch in zijn vizier? Dan kon hij toch zien zodra Freek daar kwam?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Freek missen kon hij niets aan doen. Freek nam een andere ingang.
Wat dacht je van Sofie die duidelijk ging vragen waar Susan zat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Xummon het volgende:
Tip van Tygo door de portofoon over Freek kan in een voertuig zitten... Tygo wist dat Freek kon meeluisteren???
Als Tygo de mol zou zijn wel ja, erg slim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Xummon het volgende:
Tip van Tygo door de portofoon over Freek kan in een voertuig zitten... Tygo wist dat Freek kon meeluisteren???
omdat hij weet dat Freek niet op hem zit, zou heel slim zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als Tygo de mol zou zijn wel ja, erg slim.
Interestingquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Verdomd goed gevonden, deze.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom niet? Je zou toch juist kiezen voor degene waarop je zit? Mijn hersenen doen pijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?
nou ja, het is haar taak geld uit de pot te spelen. Met deze keuze komt er rente over het geld wat ze aan Freek stuurde. Dat is niet logisch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?
Hij raakte afgeleid door de hond lette wel op Freek maar niet op Art.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij had Art toch in zijn vizier? Dan kon hij toch zien zodra Freek daar kwam?
Ze moest kiezen tussen Tygo of Freek. Ze zat op geen van beide...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef JochemP het volgende:
[..]
Waarom niet? Je zou toch juist kiezen voor degene waarop je zit? Mijn hersenen doen pijn
Aflevering 9 is de finale-aflevering of komende aflevering al? Dat maakt wel uit namelijk..quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de mol bij de 70 opdracht moedwillig gaat meehelpen door 2 van de 3 opdrachten goed te doen, daar is ie niks bij gebaat, zeker niet als het bedrag zo hoog isquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee dat is inderdaad niet logisch. Zou ze dan toch geen geld in de envelop hebben gestopt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, het is haar taak geld uit de pot te spelen. Met deze keuze komt er rente over het geld wat ze aan Freek stuurde. Dat is niet logisch.
Of haar 'nee, met dat geld gaat niks meer mis </gekke blik in de camera>' was toch een voorbode dat er nog wat aan zit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |