heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurtquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.
Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)
Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
Lijkt me een goede gok (sowieso een leuk idee, al is t natuurlijk veel handiger om voor de mol te stemmen dan je kans op een finaleplaats drastisch te verkleinen)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Xummon het volgende:
[..]
heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurt
geld erbij of eraf?????
Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Holenmens het volgende:
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar![]()
http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
Misschien is hij de mol nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maakt
Met een voetafdruk van de Mol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.
Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)
Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
iemand met platvoeten zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Met een voetafdruk van de Mol.
Maar van wie.
Ik dacht, ze laten niet zomaar een voetafdruk zo zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iemand met platvoeten zo te zien.ik dacht eerst aan de voetafdruk van de postbode trouwens. geen idee waarom.
nee, realisme, maar dat merk je wel na afloop van de seriequote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, realisme, maar dat merk je wel na afloop van de serie
Jawel, hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef TLC het volgende:
Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is
Het kan iedereen zijn, want er is sowieso maar 1/3e van het te winnen geld verdiend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afgaande op het dagboek van de mol dat die 2/3 van het geld eruit heeft gehouden dan is het Susan. Bij de laatste 2 opdrachten heeft ze ongeveer 2/3 uit de pot gehouden.
We zullen het wel zien na afloopquote:
Art is de molquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef TLC het volgende:
[..]
We zullen het wel zien na afloopdadelijk is het nog iemand die echt niemand verdenkt
Op basis van de muzikale aanwijzing, zou Sofie wel eens degene kunnen zijn die vanavond afvaltquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef TLC het volgende:
Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is
Ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op basis van de muzikale aanwijzing, zou Sofie wel eens degene kunnen zijn die vanavond afvalt.
Hmm ik kom toch weer een beetje in mijn JW tunnel. Maar dat wil ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Holenmens het volgende:
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar![]()
http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
Het is natuurlijk wel inderdaad een beetje "wij van WC-eend"...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik kom toch weer een beetje in mijn JW tunnel. Maar dat wil ik niet
Die snap ik niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel inderdaad een beetje "wij van WC-eend"...
Collega's van Roodbeen bij Radio 2 ontdekken dit. Uitgerekend collega's van Roodbeen...quote:
Buiten het feit dat er nooit een tip gegeven zou worden buiten het programma. Daar geloof ik niet in. Zou je dus alle musicals van Freek afmoeten, of alle programm's van Sofie kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Collega's van Roodbeen bij Radio 2 ontdekken dit. Uitgerekend collega's van Roodbeen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |