Ik zie dit idee meer in mijn hoofd als een soort van slowchat voor kleine dingetjes in je leven die je dus wilt verbeteren en waarbij je dus graag de visie van anderen over wilt horen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Omdat mensen die problemen blijkbaar te klein vinden? En ook te klein voor een topic als dat
Ik snap het idee wel, maar blijkbaar was/of is er geen behoefte aanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie dit idee meer in mijn hoofd als een soort van slowchat voor kleine dingetjes in je leven die je dus wilt verbeteren en waarbij je dus graag de visie van anderen over wilt horen.
Rare vorm van argumenteren..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel, maar blijkbaar was/of is er geen behoefte aan. Anders was er al een dergelijk topic geweest.
Maar misschien is TS hier een nieuwe succesvolle reeks begonnen. Tijd zal het zeggen.
Dude, wtf is dit weer voor een dubieuze vergelijking? Anders doe je gewoon ff lekker normaal ofzo. Aangezien er miljarden na kankeronderzoek gaan is die behoefte er wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rare vorm van argumenteren..
Blijkbaar is er geen behoefte aan een remedie tegen kanker anders was er al een dergelijk medicijn.
Dat er iets nog niet is betekent niet dat er allicht geen behoefte aan is.
Maar kijk in mijn hoofd speelt er nu bijvoorbeeld zo iets als dat ik misschien wat meer tijd zou moeten nemen in het leven en om niet steeds zo gehaast naar huis te willen steeds.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel, maar blijkbaar was/of is er geen behoefte aan. Anders was er al een dergelijk topic geweest.
Maar misschien is TS hier een nieuwe succesvolle reeks begonnen. Tijd zal het zeggen.
Dan doe je dat wat je in je hoofd had als idee? Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar kijk in mijn hoofd speelt er nu bijvoorbeeld zo iets als dat ik misschien wat meer tijd zou moeten nemen in het leven en om niet steeds zo gehaast naar huis te willen steeds.
Bij een kledingzaak ergens bij mij in de buurt werken wat leuk uitziende dames, ik was daar toevallig voor werk, maar ik denk nu bijvoorbeeld dat het mij wel leuk lijkt om een gesprekje te krijgen daar... Fantaseerde er zelfs even over om er gewoon na werk even langs te rijden.
Maarja, misschien zou ik dat gewoon moeten doen?Weet het niet, het is in mijn hoofd for some reason ''raar''
Gewoon doen? Wat houdt je tegen? De mening van andere mensen erover?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar kijk in mijn hoofd speelt er nu bijvoorbeeld zo iets als dat ik misschien wat meer tijd zou moeten nemen in het leven en om niet steeds zo gehaast naar huis te willen steeds.
Bij een kledingzaak ergens bij mij in de buurt werken wat leuk uitziende dames, ik was daar toevallig voor werk, maar ik denk nu bijvoorbeeld dat het mij wel leuk lijkt om een gesprekje te krijgen daar... Fantaseerde er zelfs even over om er gewoon na werk even langs te rijden.
Maarja, misschien zou ik dat gewoon moeten doen?Weet het niet, het is in mijn hoofd for some reason ''raar''
Tsja, adviezen heb je al genoeg gehad, in meerdere topics.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:07 schreef aijumu het volgende:
[..]
Dan doe je dat wat je in je hoofd had als idee? Zo moeilijk is het niet
Ik zou hier dus bijvoorbeeld nooit een apart topic voor openen maar vind het best interessant om wat andere visies te horen want de zelfreflectie van mezelf op dit punt loopt tot een soort van dood einde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon doen? Wat houdt je tegen? De mening van andere mensen erover?
Vertel, met welk advies doe ik niks?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, adviezen heb je al genoeg gehad, in meerdere topics.
Alleen je doet er gewoon niet veel mee
KT... Word er moe van, je gaat morgen naar die winkel toe, en vraagt een van die dames uit, daarna ga je lekker met haar daten, trouwen, en kindjes krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hier dus bijvoorbeeld nooit een apart topic voor openen maar vind het best interessant om wat andere visies te horen want de zelfreflectie van mezelf op dit punt loopt tot een soort van dood einde.
Wat mij tegen houdt? Sowieso dat ik de tijd niet neem in het leven, ik investeer niet 1-2-3 opeens tijd in iets of iemand, daar moet ik echt een soort van afspraak voor maken oid.
En ik vind het eng om mij zo bloot te geven dat ik laat merken dat ik enkel om een gesprekje aan te knopen even langskom
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:17 schreef aijumu het volgende:
[..]
KT... Word er moe van, je gaat morgen naar die winkel toe, en vraagt een van die dames uit, daarna ga je lekker met haar daten, trouwen, en kindjes krijgen
Koop gewoon een dobbelsteen om je beslissingen te nemenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik zou hier dus bijvoorbeeld nooit een apart topic voor openen maar vind het best interessant om wat andere visies te horen want de zelfreflectie van mezelf op dit punt loopt tot een soort van dood einde.
Wat mij tegen houdt? Sowieso dat ik de tijd niet neem in het leven, ik investeer niet 1-2-3 opeens tijd in iets of iemand, daar moet ik echt een soort van afspraak voor maken oid.
En ik vind het eng om mij zo bloot te geven dat ik laat merken dat ik enkel om een gesprekje aan te knopen even langskom
Ik kan heel impulsief zijn maar dan moet ik erg goed in mijn vel zitten en ik ben nog steeds een beetje gesloten dus ik zit duidelijk niet op mijn ''optimum'' wat dit betreft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:18 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Koop gewoon een dobbelsteen om je beslissingen te nemen. Hebben mijn vriendin en ik een keer een week lang gedaan
![]()
.
Fantastische experiment was dat, nu scheelt het waarschijnlijk dat wij van nature al iets impulsiever zijn dan jij (inschatting vanaf mijn kant geen feit).
Trek je kleding uit, en spring het diepe in, vol liefde en zo zonder genade, doe het, wees vrij en blijquote:
Man man man man manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel, met welk advies doe ik niks?
Klinkt als hele goede tip.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:20 schreef aijumu het volgende:
[..]
Trek je kleding uit, en spring het diepe in, vol liefde en zo zonder genade, doe het, wees vrij en blij
Je laat een week lang alles beslissen door een dobbelsteen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan heel impulsief zijn maar dan moet ik erg goed in mijn vel zitten en ik ben nog steeds een beetje gesloten dus ik zit duidelijk niet op mijn ''optimum'' wat dit betreft.
Hoe gaat je idee met je dobbelsteen?
Ik ga dus echt niet allemaal voor jou onthouden welke adviezen je niet hebt opgevolgd, dat moet je lekker zelf doenquote:
Je moet verder komen dan steeds twijfelen, en ja je gaat en zult vaak genoeg op je plaat gaan.quote:
Nee hell no, ik ga niet alle adviezen opvolgen, alleen degene waar ik achter staquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet allemaal voor jou onthouden welke adviezen je niet hebt opgevolgd, dat moet je lekker zelf doen
Je bent toch het wandelende notitieblokje van FOK! ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet allemaal voor jou onthouden welke adviezen je niet hebt opgevolgd, dat moet je lekker zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |