Ik heb me toevallig net uitgekleed omdat ik zo naar bed ga, maar ik heb nog wel een t-shirt aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... of iedereen nu even wil melden of hij zijn shirt nog aan heeft?
Homoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig net uitgekleed omdat ik zo naar bed ga, maar ik heb nog wel een t-shirt aan.
Wat is hij nou op dat eerste plaatje aan het doen?quote:
Wat doet hij in het eerste stukje mijn zijn rechterhand?quote:
Dat is eigenlijk gewoon de mannen manier, maar dan met eerst wat sexy beweginkjes waarbij de halsopening wat losser wordt gemaakt.quote:
Of een gifje posten van hoe die zijn shirt uitdoet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... of iedereen nu even wil melden of hij zijn shirt nog aan heeft?
Een onzichtbaar beestje op z'n schouder dat alleen gezien kan worden door hetero's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:57 schreef Cosmo. het volgende:
Ik wil nu wel weten wat er met het eerste plaatje is
Ewquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een onzichtbaar beestje op z'n schouder dat alleen gezien kan worden door hetero's.
Bedtijd!
Oh ja dat maakt het inderdaad een stuk logischer...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eigenlijk horen deze er nog voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze er na:
[ afbeelding ]
Picsquote:
Oh ja... dat is ook zoiets... Iemand heeft dus echt bedacht om het meest onaantrekkelijke kledingstuk ever te ontwerpen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:05 schreef creno het volgende:
ik heb een onepiece aan, dus mijn shirt is uit
Zo'n onesie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:05 schreef creno het volgende:
ik heb een onepiece aan, dus mijn shirt is uit
Feit blijft dat het het meest onaantrekkelijke is dat ze hadden kunnen denken... zo'n babypakje in volwassenmaat...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:08 schreef creno het volgende:
Jeps, een onesie
(bartjebart, tis ook geen kleding om mee op stap te gaan maar gewoon chillen op de bank)
of denkt, heeeee das makkelijk, die rits onderaan, zzzziiipppp open en ... beetquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feit blijft dat het het meest onaantrekkelijke is dat ze hadden kunnen denken... zo'n babypakje in volwassenmaat...
Dat je vriend dan stuitertjegeil thuis komt, je op die manier op de bank ziet zitten en dan compleet z'n zin verliest... (dat zou ik hebben in ieder geval...)
whahahahahahahaha sure... eh... nee...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
of denkt, heeeee das makkelijk, die rits onderaan, zzzziiipppp open en ... beet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |