abonnement Unibet Coolblue
pi_398500
Net klinkt Bart door de speakers van het huis en sommeert de bewoners om op te staan. Geen idee nog verder, ze staan nu op...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 08:52:05 #2
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_398504
Was ook te horen in Stenders Vroeg. Bart was naar Hummie met zijn ontbijtje. Hummie had alleen geen tijd. Geen idee waarom Bart ineens de mensen moest wekken.

Maar Hummie heeft beloofd om morgen in Stenders Vroeg te Komen.

pi_398511
Ken dat programma zelf niet maar waarschijnlijk om ze een ontbijtje te brengen dan
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 08:58:05 #4
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_398512
Ook de reacties in het huis worden opgenomen en wordt morgen in Stenders Vroeg (Radio 3FM 06.00-09.00 uur) uitgezonden.

Maar misschien zijn we duidelijker met de streams>

pi_398515
Kweenie of ik nog duidelijk ben hoor... Stream jij ook ff mee dan want ik ben aardig aan mijn bedje toe
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 09:06:41 #6
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_398521
Kan niets zien op mijn werk. Geen goede Mediaplayer en via NT- geen rechten op deze te upgraden. Luister radio en volg via Fok
pi_398534
Dan zal ik nog ff proberen door te gaan voor je

En aangezien Bart niet het huis in lijkt te stappen mag hier wel een slotje op denk ik zo...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 09:31]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 25 oktober 2000 @ 08:15:48 #8
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_414788
Er wordt nu in stenders vroeg gemeld dat Bart morgen het huis ingaat. Hij zou een tent in de tuin zetten en daar gaan zitten wachten tot dat de bewoners wakker worden.

Boodschappen en vragen kunnen worden gemaild naar stendersvroeg@vara.nl en worden dan misschien meegenomen.

Morgenochtend dus de streams in de gaten houden. Toch nog een keer wat in de tuin te zien. We wachten af

pi_414791
Jammer dat er weer zo'n oude koe uit de sloot gehaald wordt.
fake a dream
pi_414986
Bart is toch eerder een jonge stier? (bok, dan )
  woensdag 25 oktober 2000 @ 10:38:08 #11
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_415155
Kan niemand die jongen morgen een Fok t-shirt aanbieden dan
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_415194
"Geen contact met de buitenwereld"


Ik begin onderhand schijtziek te worden van Endemol. In Duitsland hebben ze gisteren ook een weggestemde bewoonster weer in het huis gestopt. Hoe verkracht ik een formule

pi_415221
Ze doen alles om kijkers te trekken...kijkcijfers daar gaat het om

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 25-10-2000 11:11]

| You should have no expectation of privacy! |
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:11:55 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_415226
Bliksembezoek Big Bart

Bart, de winnaar van vorig jaar, gaat opnieuw het huis in.

Laatst was Big Barts stem al even te horen. Hij mocht de bewoners wakker maken. Niet dat dit veel effect had, maar dat zal langslaper Bart weinig hebben verbaasd. Deze keer zal Bart het huis fysiek betreden. Donderdagnacht, na de live-uitzending, maakt hij zijn entree in het BB-huis. Bart zal vierentwintig uur bij de huidige bewoners verblijven. Hoe zullen de bewoners op hem reageren? Wat is Big Bart van plan? Je kunt het allemaal mee beleven via de streams, de nieuwsberichten of bekijken tijdens de uitzending van vrijdag 27 oktober.


www.big-brother.nl
--------

Tja, Bartje is toch mediageiler als dat hij altijd beweert

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:18:30 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_415246
Of zal het zijn dat hij het huis toch een beetje mist

Maar ik zal het aan bart vragen wat zijn motivatie is. (als hij die al heeft)

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_415251
echt top dit !!!
pi_415253
Ik dacht trouwens dat die Bart een baard had laten staan om niet meer herkend te worden
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:22:58 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_415259
quote:
Op 25 oktober 2000 11:18 schreef Jumparound het volgende:
Of zal het zijn dat hij het huis toch een beetje mist
Dat zou best kunnen. Maar mag ik nog even wijzen op een uitspraak van Hummie v/d Tonnenkreek in een interview met NotaBene Big-Bart op 3 FM. Daarin zei Hummie, op een vraag van Bart waarom Mona het huis niet inmocht, ''Dit huis is exclusief voor de bewoners van editie 2000 bla bla bla...''

Zal de mp3 (die ik ervan had gemaakt toen ) er even bijzoeken later vandaag en dat stukje er specifiek uitlichten.

R@b

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 25-10-2000 11:23]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:29:04 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_415280
Dat zou wel kunnen, maar mona is de laatste tijd ook niet echt positief in het nieuws geweest, en ja, bart had gezegd dat hij voor geen goud zou terug gaan (misschien krijgt hij een wortel) maar alles kan veranderen, dat zijn we toch wel gewend van BB, toch ?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:44:32 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_415312
quote:
Op 25 oktober 2000 11:29 schreef Jumparound het volgende:
Dat zou wel kunnen, maar mona is de laatste tijd ook niet echt positief in het nieuws geweest,
Dat had er niets mee te maken. De reden dat ze geen kijkje in het huis mocht nemen was dat er geen oude bewoners in het ''nieuwe'' huis mochten.
quote:
en ja, bart had gezegd dat hij voor geen goud zou terug gaan (misschien krijgt hij een wortel) maar alles kan veranderen, dat zijn we toch wel gewend van BB, toch ?
Natuurlijk is het allemaal heel goed te begrijpen.

--Het radioprogramma waar Bart aan mee werkt wordt opgeheven per 1-1-2001 , dus hij zal op zoek moeten naar ''een nieuwe uitdaging''.

--Veronica moet iets om het programma levend te houden. Bij de collega's van de Bus gooit men er een geil topless niemendalletje in, en Big-Brother geeft een push met de winnaar van vorig jaar....zoiets

R@b (die denkt dat dit kijkcijfertechnisch heel goed zal scoren. Als Sabine ook mee mag en ze slapen in hetzelfde bed scoort het nog beter ).

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_415338
Ik ben erg benieuwd hoe de bewoners op hem zullen reageren, zeker Robin en Georgie (als die er tenminste nog inzit tegen die tijd) want dat lijken me écht van die territorium-bewakers. En trouwens: waarom zou dit niet kunnen? Vorig jaar was Anouk ook een paar uur te gast, dus daarin verschilt het programma niet zoveel met de eerdere editie.

Lijkt me trouwens wel lachen als ie een Fok! shirt zou dragen, kan iemand daar niet voor zorgen...Jump....

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_415361
Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen of zoiets wel 'geoorloofd' is of niet, ik vind het wel grappig.
Denk ook niet dat Hummie Bart heeft moeten smeken; hij zal hier zelf wel lol in hebben.
Bart is -in tegenstelling tot Martin- altijd trouw aan zichzelf gebleven en doet niets waar hij geen zin in heeft; hij heeft zijn overwinning niet uitgemolken.
Kan me wel verheugen op een leuke conversatie tussen hem en Ed.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 12:26:54 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_415369
quote:
Op 25 oktober 2000 12:19 schreef Cartman1 het volgende:

Kan me wel verheugen op een leuke conversatie tussen hem en Ed.


Als Ed er dan nog is...

Hoorde Ed vanmorgen nog zeggen wat voor een hekel hij aan die Bart heeft !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 12:30:02 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_415374
quote:
Op 25 oktober 2000 11:44 schreef R@b het volgende:
Dat had er niets mee te maken. De reden dat ze geen kijkje in het huis mocht nemen was dat er geen oude bewoners in het ''nieuwe'' huis mochten.
Maar dat was voordat het programma begon. Nu heeft iedereen alles al 100.000.000.000 etc. keer gezien.

Het lijkt me wel leuk. Want de huidige bewoners kijken toch wel een beetje tegen bart aan als BN-er.

Ik hoop dat hij een beetje onrust kan zaaien.

***
pi_415425
Voordat BB2000 van start ging, hebben Veronica en Hummie laten weten, dat de bewoners van BB1 zoveel mogelijk uit het zicht gehouden zouden worden. Dit werd verkondigd in enkele kranten, en de nieuwe Revu. De nieuwe groep bewoners moest "op zichzelf staan". Kijkcijfers vallen toch tegen zeker, Hummie?
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')