misschien ziekte en vinden ze het ergżquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom heeft die kale zoveel likes?
Je bent ook zo'n hater hequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen dislike button is.
gr gr.
Ik belde en kreeg ene Joost aan de lijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Michhas het volgende:
0648326764.
Zoek me op op Telegram/Tinder.
Moet jij geen 4 pizza's naar binnen schuiven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik belde en kreeg ene Joost aan de lijn
Ik heb ''Succesvol'' op de binnenkant van mijn lip staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:30 schreef MentallyUnstable het volgende:
Superlief, thank you!
Nee echt, ik vind het ook gewoon stom dat chicks met tattoo's meer stemmen krijgen omdat ze hipster zijn.
Do the right thing! (Y)
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!quote:
Eerst liken, dan kunnen we verder kijken. Ghehe.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Michhas het volgende:
0648326764.
Zoek me op op Telegram/Tinder.
HAHA!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
Geliked, maar alleen omdat ik wil dat die kale negerin niet wint.
Mag ik ook een durum?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!
Geloof mij, dat wil je echt niet met hemquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Als ik win, mag jij met mij mee naar een festival. Want ik kan veeeel festivalkaartjes winnen. En ik houd me altijd aan de afspraak!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Jammer dat er geen dislike button is.
gr gr.
Gelijk opeten of meenemen?quote:
Heb al geliked. Pics van je tepels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef MentallyUnstable het volgende:
[..]
Eerst liken, dan kunnen we verder kijken. Ghehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |