1 van jullie heeft kontje lopen verkopen achter het station..quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:58 schreef derhogerhand het volgende:
Zelf heb ik voor zover ik weet geen genitale herpes (weet je nooit, je kunt het bij je dragen). De kans dat ik het voor mijn seksuele relatie met haar heb opgelopen is erg klein (één keer onveilig oraal bevredigd). Zij geeft in principe ook aan dat ze het lastig van iemand anders kan hebben gekregen.
TERUGKERENDE AANVALLENquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Volgens mij, en dat weet ik absoluut niet zeker, is het zo dat als je herpes aan je mond hebt, en daarmee je partner oraal bevredigt dat dat maar 1 keer voor een herpesuitbraak beneden zorgt. Dus geen terugkerende herpes. Schijnt vice versa ook zo te werken.
maar nogmaals, dat heeft iemand mij ooit verteld en ik weet dus niet of dat waar is
- Heb je het aan haar gevraagd? Niet om je te fucken, maar om het beter uit te sluien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef derhogerhand het volgende:
Ik zou niet geloven dat er sprake is van vreemdgang. Zou ik echt niet geloven, dus ik denk dat we dat uit kunnen sluiten. Natuurlijk kan je dat nooit met 100% zekerheid zeggen; heb haar niet gestalkt de afgelopen maanden.
Zijn dochter? Hah wat genant omgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef Sam1993 het volgende:
ik had een zelfde situatie. partner had ineens blaasjes op zijn penis. bleek ook herpes te zijn. gekregen van zijn dochter die gemiddeld om de maand herpes heeft kwestie van niet goed handen wassen. gelukkig heb ik er nooit last van gehad en hoop het ook nooit te krijgen. condooms helpen wel! gebruik ze dan ook zeker het is geen pretje heb bij mijn ex partner het zien gebeuren keer op keer infecties grote zweren met als gevolg een noodzakelijke besnijdenis en littekens..
dat was het inderdaad.. zeker bij de arts. maar de enige verklaarbare manier hoe hij het gekregen zou kunnen hebben. haar lip werd altijd ingemseerd met fucidin en wss dus zijn handen niet gewassen daarna en toen na de wc geweest... ik heb namelijk zelden tot nooit een koortslip dus van mij had hij het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:24 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Zijn dochter? Hah wat genant omg
Waarom niet? Voordat je zelf allerlei gaten gaat invullen met allerlei aannames kun je het beter gewoon vragen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:29 schreef derhogerhand het volgende:
@zargon
Heb het haar niet gevraagd.
Snap niet hoe je laks kunt zijn en zo'n nonchalante houding hebt.quote:Ik ga mezelf nog laten testen maar dacht dat ik op herpes positief zou testen omdat de GGD zei dat die sporen van een koortslip zichtbaar blijven in het bloed. Weet niet of ze koortslip herpes van genitale kunnen onderscheiden.
quote:@woutjeh
Dus volgens die retoriek zouden we onveilig seks kunnen hebben zolang zij geen uitbraak heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |