quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:10 schreef Murdera het volgende:
Ik sta altijd klaar om een corrigerende pets op de bips te geven.
Nee hoor moppie....heb het gewoon rete druk,tijdje in duitsland gezeten voor theatershows enz.maar gaat goed voor de rest en daar dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi zoWas al bang dat je ons vergeten was hihi. Alles goed?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee hoor moppie....heb het gewoon rete druk,tijdje in duitsland gezeten voor theatershows enz.maar gaat goed voor de rest en daar dan?
fijn om te lezen dat het goed gaat met je....is ook erg leuk,theatershows/optredens/dans modeshows...jij ook mee gedaan aan de carnaval geakte??quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maarTheatershows enz? Klinkt wel leuk
Hier gaat het ook prima
Nope. Ik doe niks aan carnaval hihi, gisteravond wel besloten om volgend jaar voor het eerst naar de optocht te gaan van al die carnaval wagensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef Channie83 het volgende:
[..]
fijn om te lezen dat het goed gaat met je....is ook erg leuk,theatershows/optredens/dans modeshows...jij ook mee gedaan aan de carnaval geakte??
Ik baalde echt dat ik er dit jaar juist geen tijd voor had! ben een echte carnavals meid! maar het is zo gezellig Ama,moet je echt doen hoor volgend jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ik doe niks aan carnaval hihi, gisteravond wel besloten om volgend jaar voor het eerst naar de optocht te gaan van al die carnaval wagens
Ja gisteren wel filmpje gezien van de wagens dit jaar. Ik vermaak me ook wel hoor aan de kant van de wegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik baalde echt dat ik er dit jaar juist geen tijd voor had! ben een echte carnavals meid! maar het is zo gezellig Ama,moet je echt doen hoor volgend jaar![]()
Aan de kant van de weg??? zo vier je dat niet! je moet net zo geak doen als de rest hahahahaaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gisteren wel filmpje gezien van de wagens dit jaar. Ik vermaak me ook wel hoor aan de kant van de weg
Normaal gesproken wel,verkleden en alles,drink alleen geen bier maar voor de rest vermaak ik me primaquote:
Jep haha. Ik ga er verder echt niks aandoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Channie83 het volgende:
Aan de kant van de weg??? zo vier je dat niet! je moet net zo geak doen als de rest hahahahaa
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Channie83 het volgende:
Normaal gesproken wel,verkleden en alles,drink alleen geen bier maar voor de rest vermaak ik me prima
Je word toch wel mee gesleurd door de blijheid van je medemens,zeker als je een paar drankjes op hebt....Ja ik als gekke verkaaste Rus vermaak me altijd prima..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep haha. Ik ga er verder echt niks aandoen
[..]Leuk leuk
Aight, ben benieuwd wat jij ervan vind.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik laat het sowieso weten wat ik er van vond.
Ik vind toffe wel tof hoor en sommige niet ...ik ontken niet hahaha lullo
Ja hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Aight, ben benieuwd wat jij ervan vind.
Duidelijk voor mij, whehehe
Oh nooooo, you're gonna explodequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja he
heb buikpijn....4 eieren gegeten met kaas enz......
Een stoner minder in het topicquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:47 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ik zou maar uit elkaar ploffen....
hahaha dan stuur ik er wel 5 andere voor terug uit mijn familiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Een stoner minder in het topicDat is niet leuk.
Werk zequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef Channie83 het volgende:
Ik ga mezelf weer is ff nuttig maken....Dans meeting maaaaaar ik zal vanavond weer is ff een paar uurtjes komen kwallen.....tjuuuusssssssssss
Die zijn zeker gekker dan jou ofnie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dan stuur ik er wel 5 andere voor terug uit mijn familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |