Beetje jong, niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:55 schreef Wealth het volgende:
Het is nu een maand uit met m'n vriendin van 3 jaar.
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef Wealth het volgende:
[..]
Weet ik verder niet, heb me nooit zo gevoeld en nooit echt iets "gemist"
Jij zegt je vriendin van 3 jaar, wat opgevat kan worden als dat je een vriendin had die pas 3 jaar oud is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:10 schreef Wealth het volgende:
Nooit goed te begrijpen wat jullie nou eigenlijk bedoelen.. Maar daar is het Fok! voor neem ik aan.
Ja dat heb ik vaker gehoord, het punt is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te geven. Ik weet zelf net zo goed dat als ik zo doorga ik m'n opleiding en vrienden weg moet doen.quote:
Ik denk dat je een beetje aan het overdramatiseren bent. Doe je opleiding even op de automatische piloot, die zin komt echt wel weer terug. En snel ook, als je er niet zo op gefocust bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:13 schreef Wealth het volgende:
Ja dat heb ik vaker gehoord, het punt is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te geven. Ik weet zelf net zo goed dat als ik zo doorga ik m'n opleiding en vrienden weg moet doen.
Maar wat dan weer zo kut is, is dat in m'n hoofd ik eigenlijk zoiets heb van "nou en".
Ja eigenlijk hoopte ik hier wel op :/quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat dacht je? 3 jaar relatie vergeten door seks met een ander?
Nee, zo werkt dat dus niet.
Verder wat Copycat zegt, tijd heelt alle wonden.
het is niet iets waar ik zomaar door heen kan rollen. ik merk gewoon dat m'n vrienden het lastiger vinden om met me te praten omdat ik ook gewoon een vaag persoon benquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje aan het overdramatiseren bent. Doe je opleiding even op de automatische piloot, die zin komt echt wel weer terug. En snel ook, als je er niet zo op gefocust bent.
En echte vrienden laten je heus niet vallen omdat jij eventjes wat minder sociaal bent.
De oplossing ligt niet in een vrijblijvende vrijpartij met iemand anders, maar ook dat kan wel even de afleiding geven en de scherpe hoekjes sneller doen slijten.
Niemand hier beweerd ook dat je je er "door heen kan rollen"quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef Wealth het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik zomaar door heen kan rollen. ik merk gewoon dat m'n vrienden het lastiger vinden om met me te praten omdat ik ook gewoon een vaag persoon ben
Dat zeg ik dan ook niet. Het is een natuurlijk proces. En vertel je vrienden hoe de vork momenteel in de steel zit. Je zult zien dat ze meer begrip zullen tonen dan waar je ze nu credit voor geeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef Wealth het volgende:
het is niet iets waar ik zomaar door heen kan rollen. ik merk gewoon dat m'n vrienden het lastiger vinden om met me te praten omdat ik ook gewoon een vaag persoon ben
Ik ging stuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef Wealth het volgende:
[..]
Weet ik verder niet, heb me nooit zo gevoeld en nooit echt iets "gemist"
Doe niet zo dramatisch joh. Klote dat het uit is gegaan, maar het leven gaat door.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef Wealth het volgende:
Ik ben uit de groeppsapp die ik met mn vriendengroep had gegaan, om eigenlijk ervoor te zorgen dat ik niemand tot last ben. Wel lonely zo :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |