Ik weet niet of ik nu je sarcasme niet herken, maar ik was zelf nogal sarcastisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef truedestiny het volgende:
Alleen al om dit gepraat hoop ik dat Feyenoord weer genaaid wordt vandaag.
Jammer van Poulsen maar verder kan ik er wel mee levenquote:
Ze kunnen een wedstrijdje doen wie de meest slechtste van de twee is.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet voor Poulsen geen probleem zijn
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze kunnen een wedstrijdje doen wie de meest slechtste van de twee is.
Wat Poulsen vorig jaar deed was gewoon de weg naar Pelle afschermen, zodat Pelle alleen door de lucht bereikt kon worden. Toen kwam Feyenoord er niet aan, ben dus benieuwd of dat nu weer gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]Immers bepaalt het niveau van Feyenoord, hij ziet het altijd goed maar mist de kwaliteiten om het ook goed uit te voeren, Poulsen heb ik dit seizoen nog geen goeie wedstrijd zien spelen maar is wel goed tegen de hoge ballen
Immers zijn geest zit gevangen in het verkeerde voetballichaamquote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]Immers bepaalt het niveau van Feyenoord, hij ziet het altijd goed maar mist de kwaliteiten om het ook goed uit te voeren, Poulsen heb ik dit seizoen nog geen goeie wedstrijd zien spelen maar is wel goed tegen de hoge ballen
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:26:36Ajax heeft dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen van een club uit het linkerrijtje (zes duels). #feyaja reageer retweet
Zoiets jaquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers zijn geest zit gevangen in het verkeerde voetballichaam
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 11:07:23Feyenoord won maar 1 van de laatste 20 wedstrijden (in alle competities) tegen Ajax. #feyaja reageer retweet
En verloren?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is trouwens ook wel opvallendtwitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:26:36Ajax heeft dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen van een club uit het linkerrijtje (zes duels). #feyaja reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |