Ja Feyenoord had meer verdiend, maar omdat ze meer kansen hadden, vond ze niet beter voetballen ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die 1-1 kwam behoorlijk uit het niets. Dat we daarna ineens heel ver terug vielen is een ander verhaal, maar een ruststand van 0-2 had niet raar geweest ofzo en een stuk verdiender dan 1-1.
We gaan ze afmaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef Sfeerfan1 het volgende:
Hierbij een filmpje van de training van Feyenoord vanmorgen in De Kuip!
Meld je ziek.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver hé
Moet ik gewoon werken van 12 tot 5![]()
Kan nietquote:
Miss met langs de lijn?quote:
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weetquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weet
Dat zou ik niet kunnen, langs de lijn is best wel leukquote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weet
quote:
Ik heb het één keer gedaan bij NEC - Ajax. Nou lijkt me dat ook iets makkelijker dan bij deze wedstrijd, maar toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen, langs de lijn is best wel leuk
Ik ken mensen die niks willen weten tot Studio Sport, ik heb niks met verleden tijdquote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het één keer gedaan bij NEC - Ajax. Nou lijkt me dat ook iets makkelijker dan bij deze wedstrijd, maar toch.
De bal is rondquote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef truedestiny het volgende:
Niet te voorspellen deze wedstrijd, kan alle kanten op.
je weet het nooit met de knjb!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het ook zo eindigt.
Ja idd ook al is Feyenoord geen titelconcurrent alles wordt eraan gedaan om het Ajaks makkelijk te maken dat zie je ook met Neuzebuyukquote:Op zondag 2 maart 2014 12:27 schreef Herqules het volgende:
[..]
idd de knjb is sowieso de laatste wedstrijden tegen feyenoord!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |