Dank je voor het in de OP zettenquote:
http://foxsports.nl/video(...)op-in-rotterdam.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:59 schreef J.Pistone het volgende:
Kan bijna niet anders dan dat met een dikke knipoog is gezegd. Maar Voetbalzone en wel meer media wil uitspraken van voetballers en trainers soms nogal eens te serieus neerzetten om weer eens even een discussie op gang te brengen.
Mocht hij dit serieus zo gezegd hebben is het wel sneu, we zijn bijna een week verder hij moet daar helemaal niet meer over gaan beginnen.
Tsjongejongejongejonge.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)op-in-rotterdam.html
Zie op 53 seconden. Niet echt met een knipoog gezegd
Dat gejank is precies hetzelfde als het gejank van Ajacieden als ze een keer worden benadeeld.. ik herinner me een uitwedstrijd van Ajax tegen AZ.. weet niet meer precies wat er was gebeurd, maar we hebben nog dagenlang het gejank van Ajacieden in de media mogen beleven..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef Devv het volgende:
Feyenoord is echt een provincieclub geworden met dat gejank.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Even wat sfeermuziekjes en -filmpjes
Verder weet ik niet waarom, maar ik heb er een uitstekend gevoel bij en denk dat het 4-0 wordt.
Hou dat gevoel zo lang mogelijk vast, morgen is het overquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder weet ik niet waarom, maar ik heb er een uitstekend gevoel bij en denk dat het 4-0 wordt.
Ik denk inderdaad dat het gevoel met een weekje weer over is omdat we dan kansloos punten gaan verspelen tegen Groningenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hou dat gevoel zo lang mogelijk vast, morgen is het over
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was dezequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vinden jullie vervelend hé.
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was deze
Ben sowieso benieuwd naar onze verdediging morgen. Ik gok zelf dat het blijft zoals tegen Twente.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgaande op de historie dat Ajax altijd scoort in de Kuip, zullen we er minimaal 3 moeten maken. Ajaxx zal er hooguit 2 maken, wat gezien onze knullige defensie wel zal gebeuren.. dus de opdracht aan Pelle en zijn collega's voorin is duidelijk: minimaal 3 doelpunten graag
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik anders ook vrij leuk
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd naar onze verdediging morgen. Ik gok zelf dat het blijft zoals tegen Twente.
Zelf zou ik graag BMI er in willen zien voor Mathijsen.
Ja, zodat wij optimaal kunnen profiteren van de conditionele problemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goed
Precies, in de Arena voor de beker waren we in de eerste helft ook wel een flink stuk beter natuurlijk. In een kolkende Kuip moet dat gewoon lukken om vol te houden. Of eens een keer voordat de vermoeidheid toeslaat afstand nemen en niet op zo'n laffe 2-0 blijven hangen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goed
Een flink stuk beterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, in de Arena voor de beker waren we in de eerste helft ook wel een flink stuk beter natuurlijk. In een kolkende Kuip moet dat gewoon lukken om vol te houden. Of eens een keer voordat de vermoeidheid toeslaat afstand nemen en niet op zo'n laffe 2-0 blijven hangen natuurlijk
Ja, die 1-1 kwam behoorlijk uit het niets. Dat we daarna ineens heel ver terug vielen is een ander verhaal, maar een ruststand van 0-2 had niet raar geweest ofzo en een stuk verdiender dan 1-1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |