SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl. Het product in uw advertentie staat op de lijst met verboden producten en diensten. Klik op de link hieronder om de lijst te bekijken. Op de lijst kunt u klikken op de productgroep voor meer toelichting.
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbieden![]()
![]()
gewoon weer erop zetten #yoloquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbiedenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
haha, moest je hier zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbiedenhard om lachen?
![]()
Het lijkt me sterk dat er veel mensen echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, moest je hier zohard om lachen?
doen thuis als ze die posten.
![]()
Of op je werk. is je advertentie van marktplaats verwijderd, ga je op de grond liggen en keihard op de grond slaan van het lachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er veel mensen echtdoen thuis als ze die posten.
![]()
![]()
Heb je teveel Twix gegeten? gr grquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
Irritante Twix popup hier de hele tijd![]()
welk werk?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of op je werk. is je advertentie van marktplaats verwijderd, ga je op de grond liggen en keihard op de grond slaan van het lachenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van die vijftigers die serieus gaan reageren op berichten van De Speld![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb jij even mazzel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef Revontulet het volgende:
Op de sociale werkplaats valt dat toch niebt op joh.![]()
Mooi he xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Reemi het volgende:
Van die vijftigers die serieus gaan reageren op berichten van De Speld![]()
ik heb ook zo genoten van deze:
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/
al die reacties dat hij helemaal geen goud heeft gepakt enzo op de 1500 meter xD![]()
Ik ben het er echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een kut album van Cudi zeg. Hij heeft hem per ongeluk gereleased geloof ik, want hij is de helft van de tracks vergeten te rappen/zingen.Ik vond Indicud al niet bijzonder, maar dit is gewoon kut.
Ik zit deze week in een Mac Miller fase.![]()
Blijft tof.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Had jij echt tranen in je ogen toen je dit postte? En je tong uit je mond?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben het er echt helemaal mee eens.Ik vond Indicud al niet bijzonder, maar dit is gewoon kut.
Blijft tof.![]()
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had jij echt tranen in je ogen toen je dit postte? En je tong uit je mond?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.![]()
(ik moet wel bekennen dat ik nu niet echt met pompoms zwaai, aangezien ik die niet bezit)![]()
Maar je hebt wel een rokje aan in de stijl van de pompoms?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Zhano het volgende:
[..]![]()
(ik moet wel bekennen dat ik nu niet echt met pompoms zwaai, aangezien ik die niet bezit)![]()
Zhano, picsquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een rokje aan in de stijl van de pompoms?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nieuwe advertentie werd gelijk weer verwijderd, terwijl anderen wel mogen blijven staan. Kut marktplaats![]()
![]()
Je wordt gediscrimineerd. Sue them.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe advertentie werd gelijk weer verwijderd, terwijl anderen wel mogen blijven staan. Kut marktplaatsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
andere account aanmakenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe advertentie werd gelijk weer verwijderd, terwijl anderen wel mogen blijven staan. Kut marktplaatsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zit Rik ook bij Marktplaats tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk nou uit, Marktplaats leest ook vast mee hier.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rolls Reus had een tof team met hemquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:10 schreef Maver24 het volgende:
iemand van jullie al wel eens met Jese gespeeld. Lijkt me zeer goed![]()
![]()
Rik werkt free-lance voor alle werkgevers die maar genoeg betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit Rik ook bij Marktplaats tegenwoordig?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat is deze herrie tozzzzquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene die vergeet af en toe zijn arm uit de lucht te halen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:16 schreef Revontulet het volgende:
Spot Revontulet en win 400K futcoinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:16 schreef Revontulet het volgende:
Spot Revontulet en win 400K futcoins![]()
Deze kan ook, alleen wel Piazon op cm..quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
Jese zal misschien ook wel een upgrade gaan krijgen. 77 Gold ofzo![]()
![]()
Sisiquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze kan ook, alleen wel Piazon op cm..
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil Jese in een gold team laten terugkomen. Heel zilver team zie ik niet zo zittenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze kan ook, alleen wel Piazon op cm..
[ afbeelding ]![]()
Laat maar eigenlijk ook. Mn hoofd staat niet zo naar die muziek nu. Nachtdienst en brak zijnquote:(schud ook met mn hoofd nu)
![]()
Dan zit je hem in een BBVA teamquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil Jese in een gold team laten terugkomen. Heel zilver team zie ik niet zo zitten![]()
Dan zou ik daar maar 1 van kiezenquote:Maar die
was meer omdat ik dat kereltje in het echt heb gezien in een oefenwedstrijd van Heerenveen. Verzoop in zn shirt, struikelde over zn broekspijpjes en had een wannabe snorretje
![]()
![]()
Die gast vond ik echt slechtquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wachten op de transfer van Jeffren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wachten op de transfer van Jeffren.![]()
![]()
is de coins verkooptijd gekomen jongensquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Is 7 euro voor 100K een redelijke prijs om te verkopen? Kan wel een extra zakcentje gebruiken.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lol pauperquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Is 7 euro voor 100K een redelijke prijs om te verkopen? Kan wel een extra zakcentje gebruiken.(carnaval daarom)
![]()
Op zo'n site kun je voor 7 pond per 100k je coins verkopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Is 7 euro voor 100K een redelijke prijs om te verkopen? Kan wel een extra zakcentje gebruiken.
http://www.thefutshop.com/pages/sell-your-coins
Dus ja... In ogenschouw dat zo'n site veilig is, kan je ze prima voor 7 euro per 100k verkopen aan een nobody. Maar aan de andere kant, als hij ze wilt kopen op die site, is hij zeker 5 euro meer kwijt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, de dertiende maand is op, en vakantiegeld nog te ver weg. Ik kan ook de coins verkopen via utcointraders.com. Scheelt een hoop gemail en gedoe met MP paupers. Iemand ervaring met deze site?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is de coins verkooptijd gekomen jongens![]()
als het een nobody is zouden de coins toch juist duurder moeten zijn, en 7 pond is ook al meer dan 7 euroquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zo'n site kun je voor 7 pond per 100k je coins verkopen.
Dus ja... In ogenschouw dat zo'n site veilig is, kan je ze prima voor 7 euro per 100k verkopen aan een nobody. Maar aan de andere kant, als hij ze wilt kopen op die site, is hij zeker 5 euro meer kwijt.
#FreeTrapz![]()
Ja, later op de dag maar eens verdiepen in deze site, of deze betrouwbaar is etc. 7 Pond is ¤ 8,51quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zo'n site kun je voor 7 pond per 100k je coins verkopen.
Dus ja... In ogenschouw dat zo'n site veilig is, kan je ze prima voor 7 euro per 100k verkopen aan een nobody. Maar aan de andere kant, als hij ze wilt kopen op die site, is hij zeker 5 euro meer kwijt.![]()
![]()
dat wou ik zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, later op de dag maar eens verdiepen in deze site, of deze betrouwbaar is etc. 7 Pond is ¤ 8,51
dan is 750K toch zomaar iets meer dan 60 euries
valt eigenlijk ook wel weer tegen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm, best aantrekkelijke rates op die site ja.
Op marktplaats kreeg ik ook vooral interesse van mensen die zelf coins voor meer door verkochten, maar die boden dus maar 7 per 100k. O.a. iemand van futstore.nl![]()
Ja, als die site echt helemaal safe is en je niet een of ander betalingssysteem moet gebruiken wat ook weer geld kost om vanaf daar geld naar je bankrekening te sturen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als het een nobody is zouden de coins toch juist duurder moeten zijn, en 7 pond is ook al meer dan 7 euroHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als over 2 weken die webapp toch nog steeds stuk zou zijn tijdens de ieren gekte![]()
dat gaat smullen worden
#FreeTrapz![]()
St. Patrick's Day.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck is het met die Ieren, ik kan me daar niets van herinneren...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Speciaal toernooi. Vorig jaar kreeg je 10k en een premium gold pack ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar wat gaat er met fut gebeuren?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Afgelopen jaren was er een toernooi voor Ieren of Noord Ieren waardoor die spelers heel veel waard werden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar wat gaat er met fut gebeuren?![]()
SIF Matuidi (gekocht voor 51k, nu 90k) en SIF Maicon (33k => 50k) zijn lekker gestegen. Verwacht iedereen dat deze in de volgende UP's worden meegenomen?![]()
al jarenlang het grootste tradefeest van het spel. .quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck is het met die Ieren, ik kan me daar niets van herinneren...Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Matuidi zou er wel eentje verdienen ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:49 schreef AntiHero het volgende:
SIF Matuidi (gekocht voor 51k, nu 90k) en SIF Maicon (33k => 50k) zijn lekker gestegen. Verwacht iedereen dat deze in de volgende UP's worden meegenomen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, kut ik heb maar 2 ieren in mijn club
[ afbeelding ]
Ja ik hoor jullie er wel eens over. Iedereen verzamelt Ieren en die verkopen ze dan met st. patricks?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
al jarenlang het grootste tradefeest van het spel. .![]()
simpele bronze ieren van 45-54 gaan gewoon ook voor 400c binquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, kut ik heb maar 2 ieren in mijn club
[ afbeelding ]![]()
want ja de bank moet toch ook vol
#FreeTrapz![]()
Op mijn 2e account heb ik er wel een paar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
simpele bronze ieren van 45-54 gaan gewoon ook voor 400c bin![]()
want ja de bank moet toch ook vol![]()
![]()
hier 10 pagina's vol met rare bronze ieren van 63/64. en dan nog 20 pagina's non rare.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op mijn 2e account heb ik er wel een paar.
[ afbeelding ]
en nog 8 pagina's in de club
#FreeTrapz![]()
Lekker hoor. Keihard cashen zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier 10 pagina's vol met rare bronze ieren van 63/64. en dan nog 20 pagina's non rare.
en nog 8 pagina's in de club
Ik heb nog 40k nodig voor Ibra, ik moet eigenlijk ook even wat handelen.![]()
waarom ibra nu kopen volgende week is hij goedkoperquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker hoor. Keihard cashen zo.
Ik heb nog 40k nodig voor Ibra, ik moet eigenlijk ook even wat handelen.
#FreeTrapz![]()
Hij zit al ruim een week rond de 260-280k. Heb lang genoeg gewacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom ibra nu kopen volgende week is hij goedkoper![]()
Ja, maar als hij een IF krijgt, dan weet je gewoon dat de prijs omhoog gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij zit al ruim een week rond de 260-280k. Heb lang genoeg gewacht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo goedkoop?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij zit al ruim een week rond de 260-280k. Heb lang genoeg gewacht.![]()
(ik krijg nu echt rode wangetjes)![]()
Ja er moet nog een 1tje voor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo goedkoop?![]()
(ik krijg nu echt rode wangetjes)![]()
try itquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:13 schreef Freire het volgende:
Werkt het als je alle coinboosts tegelijk koopt?
Of moet je ze één voor één gebruiken?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb ze allemaal tegelijk gekocht, maar ze werken maar één voor één.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:13 schreef Freire het volgende:
Werkt het als je alle coinboosts tegelijk koopt?
Of moet je ze één voor één gebruiken?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uiteindelijk werken ze dus wel allemaal?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal tegelijk gekocht, maar ze werken maar één voor één.![]()
Think so. De eerste 5 of 10 potjes kreeg ik 1k extra, nu krijg ik ineens 200 coins extra per potje. En daar heb ik niks aanvullends voor gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Uiteindelijk werken ze dus wel allemaal?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.mmoga.co.uk/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/
Bij deze site hebben Poker en ik coins verkocht zonder problemen. Wel is de prijs momenteel wat lager dan 7 pond.![]()
7,80e per 100k, zeer nette prijs. In het weekend zijn de prijzen wel iets hoger, boven de 8e.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:21 schreef Zhano het volgende:
http://www.mmoga.co.uk/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/
Bij deze site hebben Poker en ik coins verkocht zonder problemen. Wel is de prijs momenteel wat lager dan 7 pond.![]()
Ik ben bezig met een form maar ik wil bij de Form_Load() een check doen naar een active directory groep.quote:
Heb jij een idee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet zo uit mijn hoofd nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een form maar ik wil bij de Form_Load() een check doen naar een active directory groep.
Heb jij een idee?![]()
IF Muller in een pack na 30 packs te hebben geopend, ook nog Tevez, Cavani en Willian. verder niet al te veel boeiends![]()
Jep VB.net en Microsoft .NET Framework 4.5quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
VB.NET ? Zo ja, welk framework ?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hahaha noobquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep VB.net en Microsoft .NET Framework 4.5Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan kun je denk ik net als in C# de System.DirectoryServices gebruiken, verder is Google your friendquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep VB.net en Microsoft .NET Framework 4.5![]()
![]()
Huntelaar was echt een baas geweest als ie de Maher/C.Ronaldo celebration had gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef Maver24 het volgende:
De mooiste van afgelopen avond
[ afbeelding ]
Que?quote:Ik ga eens opzoek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik net als in C# de System.DirectoryServices gebruiken, verder is Google your friend
grapje, ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben namelijkquote:
Ik kreeg net een tegendoelpunt waarbij mijn keeper bij een corner al was gestruikeld voordat de bal voor de goal kwamVidic kon inkoppen in een leeg goal. Nice.
![]()
Die doet hij heel vaak. Is meer een "tadaaaa kijk mij!"quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:54 schreef Johnbon het volgende:
De tweede juich van Ronaldo, wat wou die daar mee uitbeelden? Van normaal naar super saiyen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Net of hij een suprise buttsex doet bij zijn vriend.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wutquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben het er echt helemaal mee eens.Ik vond Indicud al niet bijzonder, maar dit is gewoon kut.
Blijft tof.
Balmain Jeans
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kud Kidiquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Telefoon komt morgen al binnen
Nu maar hopen dat hij niet sim-lock is, anders laat ik morgen m'n simkaart knippen en dan kan hij dus niet in m'n nieuwe en ook niet meer in m'n huidige telefoon
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zat even te checken wat er allemaal in KPD gepost wordt, niks boeiends overigens, maar wat een sneue bedoeling daar zeg. Vooral het topic over sexdates. Alleen maar mannen die daar een oproep doen
Kan op zich wel. Ik kreeg het dingetje wat eromheen zat mee, zodat je de simkaart daar weer in kan drukken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nu maar hopen dat hij niet sim-lock is, anders laat ik morgen m'n simkaart knippen en dan kan hij dus niet in m'n nieuwe en ook niet meer in m'n huidige telefoonHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke telefoon ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Nu maar hopen dat hij niet sim-lock is, anders laat ik morgen m'n simkaart knippen en dan kan hij dus niet in m'n nieuwe en ook niet meer in m'n huidige telefoonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ooh, beterquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kan op zich wel. Ik kreeg het dingetje wat eromheen zat mee, zodat je de simkaart daar weer in kan drukken.Iphone 4Squote:
9 van de 10 Iphones zijn niet gelocked gok ik.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezéquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
9 van de 10 Iphones zijn niet gelocked gok ik.
Als hij'm wintquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:08 schreef DuTank het volgende:
R&P / mentale spanning tijdens gokken
Dat is zeker waar. Maar nu weet je ook meteen waar Unibet enzo hun winst vandaan halenquote:
quote:![]()
![]()
Opzich wel terecht dat hij ragequitte, ik was immers veel te veel aan het jagen op goals
Ik heb helemaal niet geragequit kutvent met je mongolen dansjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]![]()
![]()
Opzich wel terecht dat hij ragequitte, ik was immers veel te veel aan het jagen op goals![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet geragequit kutvent met je mongolen dansjes.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet geragequit kutvent met je mongolen dansjes.![]()
![]()
Als ik de wedstrijd opgeef en niks meer doe, maar jij gaat door met lelijke kut cross goals maken gevolgd door blije dansjes, dan ga ik eigen doelpunten maken ja. Ik gun jou die goals niet.
En dan ga je nog leugens over mij vertellen ook, alsof ik nog niet genoeg voor lul sta met de waarheid![]()
![]()
Volgens mij ben jij niet helemaal bij je paasei,quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Revontulet het volgende:
Jullie zijn allemaal zo zwakzinnig als een aardbei![]()
Hahaha, wat had ik moeten doen dan op het moment dat jij besluit om niks meer te doen? Eigen goals maken? Skills? Stoppen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Als ik de wedstrijd opgeef en niks meer doe, maar jij gaat door met lelijke kut cross goals maken gevolgd door blije dansjes, dan ga ik eigen doelpunten maken ja. Ik gun jou die goals niet.
En dan ga je nog leugens over mij vertellen ook, alsof ik nog niet genoeg voor lul sta met de waarheid
Die vieringen zijn gewoon automatisme, dat doe ik altijd na een goal. En die leugens, sorry daarvoor, maar dat ik ipv opgeven () ragequit zeg is het enige wat niet waar is toch?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef Zhano het volgende:
http://www.rtl.nl/ik-heb-het-nog-nooit-gedaan/#!/
Brony![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste vind ik het al genoeg zeggen over jou dat je hier maanden na dato nog over door blijft gaan. Ik zou dat nooit doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha, wat had ik moeten doen dan op het moment dat jij besluit om niks meer te doen? Eigen goals maken? Skills? Stoppen?
Die vieringen zijn gewoon automatisme, dat doe ik altijd na een goal. En die leugens, sorry daarvoor, maar dat ik ipv opgeven () ragequit zeg is het enige wat niet waar is toch?
Ten tweede heb je mij niet alleen meerdere keren onterecht beschuldigd van een ragequit, maar heb je eerder ook de uitslag groter gemaakt dan hij daadwerkelijk was en ontkende je dat je speelde zoals je deed.
En wat je doet als je scoort en hoe je speelt moet je zelf weten, net als ik zelf moet weten hoe ik daar op reageer.![]()
Ik scoorde er gisteren 3 met het hoofd van Negredoquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Jongens... Volgens mij ben ik een cross abuser.![]()
![]()
1. Ik begon niet, maar oke.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het al genoeg zeggen over jou dat je hier maanden na dato nog over door blijft gaan. Ik zou dat nooit doen.
Ten tweede heb je mij niet alleen meerdere keren onterecht beschuldigd van een ragequit, maar heb je eerder ook de uitslag groter gemaakt dan hij daadwerkelijk was en ontkende je dat je speelde zoals je deed.
En wat je doet als je scoort en hoe je speelt moet je zelf weten, net als ik zelf moet weten hoe ik daar op reageer.
2. Dat ontkennen hoe ik speel is ook maar suggestief. Als je vanuit achteruit voetbalt, een individuele actie maakt in de as, een steekpass naar buiten geeft om vervolgens de voorzet binnen te koppen dan mag jij dat cross abuse noemen. Dat doe ik namelijk niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef el-blanchito het volgende:
Bij wie moeten de scores worden doorgegeven? het is 1-10 gewordenWat was er met de score?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:13 schreef DutchSL het volgende:
1-10 hoor
En ik stop er gelijk mee. Kut karpers.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hij moet niet zo jankenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hand omhoog als je ook maar 1 neuk geeft.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hand omhoog als je ook maar 1 neuk geeft.![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:42:21Did you say you wanted more upgrades? #FUT reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ik krijg net toch weer een doelpunt tegen... Dit is kenmerkend voor 50% van de doelpunten die ik tegen krijg: http://www.easports.com/u(...)2014/video/186476976
Maar dan in de 90e minuut, niemand minder dan Fredy Guarín... Wat een baas en wat kan die kerel schieten![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/186477196![]()
Voor de liefde en het respect dat ik ze wil ik het volgende verduidelijken :
Ik vraag niet om te gaan mondiale ... wilde alleen maar mijn excuses aanbieden aan de hobby , die je kan zich beledigd voelen door mijn acties herhaalde excuses voorbij selectie is een daad geboren mij om rustig met mij hetzelfde zijn.
De kwestie op de wereld is een vreemde voor mij onderwerp , ik leef van dag tot dag en mijn huidige vandaag is de Az Alkmaar , persoonlijk voetbal is een van mijn grote passies , een hobby die aanbeden maar boven de voetbal ik belangrijkste dingen die boven alles , globaal of niet , niemand verliest absoluut niets en nogal veel te winnen .
Ik denk niet voetballen blij ik ben blij om te voetballen .... Een Heer, ik verontschuldig mij bij broer verontschuldigen , ik voel me niet verplicht om zich te verontschuldigen spelen te zijn , want ik heb niet die zo vriendelijk begaan een misdaad excuses je aceptármelas .
Het is dus duidelijk en volledig afgesloten voor het leven onderwerp .![]()
Die gekke doelman?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:50 schreef Zhano het volgende:
Voor de liefde en het respect dat ik ze wil ik het volgende verduidelijken :
Ik vraag niet om te gaan mondiale ... wilde alleen maar mijn excuses aanbieden aan de hobby , die je kan zich beledigd voelen door mijn acties herhaalde excuses voorbij selectie is een daad geboren mij om rustig met mij hetzelfde zijn.
De kwestie op de wereld is een vreemde voor mij onderwerp , ik leef van dag tot dag en mijn huidige vandaag is de Az Alkmaar , persoonlijk voetbal is een van mijn grote passies , een hobby die aanbeden maar boven de voetbal ik belangrijkste dingen die boven alles , globaal of niet , niemand verliest absoluut niets en nogal veel te winnen .
Ik denk niet voetballen blij ik ben blij om te voetballen .... Een Heer, ik verontschuldig mij bij broer verontschuldigen , ik voel me niet verplicht om zich te verontschuldigen spelen te zijn , want ik heb niet die zo vriendelijk begaan een misdaad excuses je aceptármelas .
Het is dus duidelijk en volledig afgesloten voor het leven onderwerp .Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn Nederlands is in ieder geval om te janken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pff, gelukkig een trol.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:42:21Did you say you wanted more upgrades? #FUT reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Prima tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt niets hè..
Zelden zo'n zwakke opstelling.![]()
Opstelling maakt niet uit, Salzburg is toch beterquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt niets hè..
Zelden zo'n zwakke opstelling.![]()
lol, hoe heb ik dat voor elkaar gekregenquote:
Is alleen maar uitstelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit dus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Opstelling maakt niet uit, Salzburg is toch beter![]()
Nu is er nog hoop dat het op een voetballoze avond is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, hoe heb ik dat voor elkaar gekregen![]()
[..]
Is alleen maar uitstelSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik denk morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nu is er nog hoop dat het op een voetballoze avond is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb in career een doelman die als 2e positie CAM heeft
Speler uit de jeugd. 8 dribbelen en 21 balbeheersing op camquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
EA servers zijn er weer mee gekapt... Wat de fuck zitten ze te kloten de laatste tijd...
Heb maar even een gifje gemaakt omdat jullie te lui zijn om ergens op te klikken. Zo maak ik ze niet vaak.
[ Bericht 54% gewijzigd door Tobi-wan op 27-02-2014 18:53:09 ]![]()
Ik had 'm gezien, maar niet op gereageerd, sorry.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Tobi-wan het volgende:
EA servers zijn er weer mee gekapt... Wat de fuck zitten ze te kloten de laatste tijd...
Heb maar even een gifje gemaakt omdat jullie te lui zijn om ergens op te klikken. Zo maak ik ze niet vaak.
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekkere camerahoek ook wel, dan ziet hij er nog mooier uit. Lekkere knal jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja die moet wel een beetje van 2 kanten komen hè...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien, maar niet op gereageerd, sorry.![]()
Dat had ik laatst ook even met UP Benteke. Paar nieuwe batterijen en het was opgelost.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht eerst dat de keeper gewoon mis dook, maar in de replay zie je dat er een lekker draai aan zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekkere camerahoek ook wel, dan ziet hij er nog mooier uit. Lekkere knal ja![]()
zijn die klote transfers er al eens
lekkere goal hoor tobi
#FreeTrapz![]()
Echt ziek dit weer ja. Wonder dat het 0-0 isquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nja het is een verbetering tov vorige week heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou..enige verschil is dat ze nu niet tegen het netje vlogen maar tegen Cillessen en op de lat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef DuTank het volgende:
nja het is een verbetering tov vorige week heAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een beesten die aanvallers zeg..pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het best vermakelijk. Kopje koffie, kuukske erbij.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wandelen er via links (rechterkant van Ajax) zo doorheen steeds ja..gaat nergens over. Van Rhijn en Vd Hoorn, lekkere tandemquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zijn die VD Hoorn en Denswil teringslecht zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog even een keer hierom gelachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zijn die VD Hoorn en Denswil teringslecht zeg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo hard lach ik elke keer als ik het centrum van PSV zie spelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog even een keer hierom gelachen![]()
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo hard lach ik elke keer als ik het centrum van PSV zie spelen
Hij speelde toen bij Utrecht, als dit nou bij Ajax was gebeurd, was het een ander verhaal geweest.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahaha het publiek roept: PANNENKOEK PANNENKOEK PANNENKOEKHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niets ik zeg gewoon dat ik net zo hard lach als Van der Gijp als ik het centrum van PSV zie spelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Hij speelde toen bij Utrecht, als dit nou bij Ajax was gebeurd, was het een ander verhaal geweest.![]()
ok dat magquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets ik zeg gewoon dat ik net zo hard lach als Van der Gijp als ik het centrum van PSV zie spelen
Die De Sa speelt wel prima trouwens. De rest is gewoon prut.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die linksback van Salzburg kan er echt geen kut van..daar heb je nog wel kansen..De Sa ook uitblinker so far..zegt genoeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geniaal, ook op CDM. En iedere corner die hij neemt is perfect op maatquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Het heeft even geduurd...
[ afbeelding ]
Misschien Hernanes weer terug op de CAM en De Rossi op CDM. Even kijken hoe Hernanes het als CDM doet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Het heeft even geduurd...
[ afbeelding ]
Misschien Hernanes weer terug op de CAM en De Rossi op CDM. Even kijken hoe Hernanes het als CDM doet.
dit team had ik bedacht met Zlatan, maar ik weet nog niet of ik die ga bouwen, omdat ik toch te weinig kan spelen. Dus dan vind ik het een beetje zonde van de coins... Dan verkoop ik die liever.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nice, ik ben dit jaar beetje afgestapt van 4222. Vond het altijd geweldig spelen maar had er nu wat meer problemen mee. Misschien een 442(2) maken ooit. Maar ik denk dat Asamoah in een 4231(2) beter tot zijn recht komt als LM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit team had ik bedacht met Zlatan, maar ik weet nog niet of ik die ga bouwen, omdat ik toch te weinig kan spelen. Dus dan vind ik het een beetje zonde van de coins... Dan verkoop ik die liever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice, ik ben dit jaar beetje afgestapt van 4222. Vond het altijd geweldig spelen maar had er nu wat meer problemen mee. Misschien een 442(2) maken ooit. Maar ik denk dat Asamoah in een 4231(2) beter tot zijn recht komt als LM.Ik heb 4222 dit jaar nog niet gebruikt en dit leek me wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik ga nog een paar teams bedenken met Zlatan, zodat als ik hem alsnog ga kopen, dat ik dan meerdere teams heb om uit te kiezen.
Misschien wel het enige voordeel aan Fifa 14. Dat je van dit kut formatie kaartjes af bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 4222 dit jaar nog niet gebruikt en dit leek me wel wat. Maar ik ga nog een paar teams bedenken met Zlatan, zodat als ik hem alsnog ga kopen, dat ik dan meerdere teams heb om uit te kiezen.
![]()
OMFG vd Hoorn doet het weerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, dit kan de slechtste overkomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar ik om jank is dat jij elke keer dat dit verhaal weer wordt opgerakeld (of jij daar nu mee begint of iemand anders) mij opnieuw beschuldigd van ragequiten, er is niets maar dan ook echt niets waar ik slechter tegen kan dan vals beschuldigd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
1. Ik begon niet, maar oke.
2. Dat ontkennen hoe ik speel is ook maar suggestief. Als je vanuit achteruit voetbalt, een individuele actie maakt in de as, een steekpass naar buiten geeft om vervolgens de voorzet binnen te koppen dan mag jij dat cross abuse noemen. Dat doe ik namelijk niet.
[..]
[..]
Wat was er met de score?
Ik heb simpelweg niet geragequit, misschien is wat ik wel gedaan heb nog veel treuriger, dat moet ieder maar voor zich bepalen, maar ga me niet beschuldigen van iets dat ik niet gedaan heb.
Zal de rest maar in een spoiler zetten, want lap tekst en nobody cares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar ik om jank is dat jij elke keer dat dit verhaal weer wordt opgerakeld (of jij daar nu mee begint of iemand anders) mij opnieuw beschuldigd van ragequiten, er is niets maar dan ook echt niets waar ik slechter tegen kan dan vals beschuldigd worden.
Ik heb simpelweg niet geragequit, misschien is wat ik wel gedaan heb nog veel treuriger, dat moet ieder maar voor zich bepalen, maar ga me niet beschuldigen van iets dat ik niet gedaan heb.
Zal de rest maar in een spoiler zetten, want lap tekst en nobody cares.laat het gewoon gaan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
yesyesyes we gaan weerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de goalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
CL en Europa League tellen gewoon mee voor TOTW toch? Juventus speelt met 4 backs... Als de linksback het nou even goed doet...![]()
Vd Hoorn zag een ghostball ofzo want waar die sliding nou heen ging? En Denswil wandelde mee alsof hij de hond uitliep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou wel erg laag zijn. Kan je beter ragequiten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef DutchSL het volgende:
Waarom gaat Ajax niet gewoon wat eigen doelpunten maken?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mijn FM game met Porto kocht PSV hem wel jaquote:
irl zal hij nooit naar PSV gaan/ kan PSV hem niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, tellen niet mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
CL en Europa League tellen gewoon mee voor TOTW toch? Juventus speelt met 4 backs... Als de linksback het nou even goed doet...
Wat een n00b vragen van jou de laatste tijd?![]()
![]()
Nee joh. Hoelang post je nou al hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef Tobi-wan het volgende:
CL en Europa League tellen gewoon mee voor TOTW toch? Juventus speelt met 4 backs... Als de linksback het nou even goed doet...![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja ik let daar nooit op joh. Ik filter automatisch wat ik wil lezen, de rest gaat gewoon langs me heen.
Maar er zijn toch wel eens MotM spelers uit CL wedstrijden?![]()
beter nog, hoe lang speelt ie nou al FUT?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh. Hoelang post je nou al hier
Overigens speelt Juve volgens flashscore gewoon 3atb (lees: veredeld 5atb als je Peluso en Isla speelt).![]()
Ben het overigens wel eens met het feit dat die dansjes en replays heel erg triest zijn..tegen een fokker al helemaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Overigens speelt Juve volgens flashscore gewoon 3atb (lees: veredeld 5atb als je Peluso en Isla speelt).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat zou ook wel kunnen. Ik zag de lijst van spelers staan en hoopte gewoon dat het 4atb zou zijn....quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Overigens speelt Juve volgens flashscore gewoon 3atb (lees: veredeld 5atb als je Peluso en Isla speelt).![]()
![]()
Mangala 2 goals voor Porto vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij nog de link van dat topic?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
ONZ / mentale spanning tijdens gokken
echt beschamend (voor het Nederlandse voetbal) ditHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
voor zo'n gore paceracer als jij wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Svento, goede back voor bronze teams![]()
lol nu proberen ze zelfs van 80 meter te scoren bij Cillessen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beker toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef DutchSL het volgende:
IF Angel Reyna misschien ? Twee goalsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad, zag m gaan danquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
voor zo'n gore paceracer als jij wel ja![]()
![]()
Je krijgt er meer voor in het weekend schreef Confetti.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Toefjes het volgende:
Vannacht via die coins site proberen 300K te verkopen. Voor de proef. Benieuwd of het gaat lukken![]()
Soriano
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat was op een andere sitequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je krijgt er meer voor in het weekend schreef Confetti.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veel bronzes met hele goede stats in die competitie.. maar ik speel bijna niet meer met bronzes dit jaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Svento, goede back voor bronze teams![]()
Nee alleen tegen bronzes met silver/gold teams.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel bronzes met hele goede stats in die competitie.. maar ik speel bijna niet meer met bronzes dit jaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gaat zo epic wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen tegen gold teams met silver/gold teams*quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee alleen tegen bronzes met silver/gold teams.![]()
Same filling as a puddingbroodje.quote:
Agh beter dan Feyenoord in de voorrondes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Ajax is wel goed in knock-out rondes
[ afbeelding ]![]()
Klinkt misschien gek. Maar misschien is Ajax wel gewoon niet meer goed genoeg om mee te doen in Europaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
Ajax is wel goed in knock-out rondes
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan niet meer van een incident spreken nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek. Maar misschien is Ajax wel gewoon niet meer goed genoeg om mee te doen in EuropaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Sierd over dat asiel aanvragen van de scheidsrechter?
Zekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is dat Sierd over dat asiel aanvragen van de scheidsrechter?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zolang het niveau in de Eredivisie niet omhoog gaat blijf je dit houdenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan niet meer van een incident spreken nee.![]()
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE MINST SLECHTEquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang het niveau in de Eredivisie niet omhoog gaat blijf je dit houdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kun je wel zeggen ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE MINST SLECHTE
Ik erger me ook kapot aan dat WZAWZDB volk![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo heb je op FOK ook mooie topics gehad met mensen die hun sigaret weggeshopt wilden hebben en dan door een hel van 30 paints.shops werden gesleurd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe voeg ik een beveiligingsvraag aan mijn account toe?
Via PS4 lukt dat niet. Weet niet waarom. Op de website kan ik geen optie hiervoor vinden. Ik kan FUT niet openen nu. Niet op de console en ook niet op de webapp.![]()
Dan kun je het vergeten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Santello het volgende:
Via PS4 lukt dat niet. Weet niet waarom. Op de website kan ik geen optie hiervoor vinden. Ik kan FUT niet openen nu. Niet op de console en ook niet op de webapp.![]()
Ben je al begonnen met FUT? Dan heb je die moeten opgeven toen je een FUT-club ging maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Santello het volgende:
Via PS4 lukt dat niet. Weet niet waarom. Op de website kan ik geen optie hiervoor vinden. Ik kan FUT niet openen nu. Niet op de console en ook niet op de webapp.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Zo heb je op FOK ook mooie topics gehad met mensen die hun sigaret weggeshopt wilden hebben en dan door een hel van 30 paints.shops werden gesleurd![]()
Even zoeken.
Die postst op 9gag van die Chinese photoshoppers zijn ook altijd grappig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze is ook legendarisch: FHF / photoshop hulp gevraagdquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Even zoeken.
Die postst op 9gag van die Chinese photoshoppers zijn ook altijd grappig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Viergever
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: