SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl. Het product in uw advertentie staat op de lijst met verboden producten en diensten. Klik op de link hieronder om de lijst te bekijken. Op de lijst kunt u klikken op de productgroep voor meer toelichting.
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbieden![]()
![]()
gewoon weer erop zetten #yoloquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbiedenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
haha, moest je hier zoquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan staan er nog wel tig advertenties van andere mensen die ook coins aanbiedenhard om lachen?
![]()
Het lijkt me sterk dat er veel mensen echtquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, moest je hier zohard om lachen?
doen thuis als ze die posten.
![]()
Of op je werk. is je advertentie van marktplaats verwijderd, ga je op de grond liggen en keihard op de grond slaan van het lachenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er veel mensen echtdoen thuis als ze die posten.
![]()
![]()
Heb je teveel Twix gegeten? gr grquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
Irritante Twix popup hier de hele tijd![]()
welk werk?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of op je werk. is je advertentie van marktplaats verwijderd, ga je op de grond liggen en keihard op de grond slaan van het lachenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van die vijftigers die serieus gaan reageren op berichten van De Speld![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb jij even mazzel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef Revontulet het volgende:
Op de sociale werkplaats valt dat toch niebt op joh.![]()
Mooi he xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Reemi het volgende:
Van die vijftigers die serieus gaan reageren op berichten van De Speld![]()
ik heb ook zo genoten van deze:
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/
al die reacties dat hij helemaal geen goud heeft gepakt enzo op de 1500 meter xD![]()
Ik ben het er echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een kut album van Cudi zeg. Hij heeft hem per ongeluk gereleased geloof ik, want hij is de helft van de tracks vergeten te rappen/zingen.Ik vond Indicud al niet bijzonder, maar dit is gewoon kut.
Ik zit deze week in een Mac Miller fase.![]()
Blijft tof.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Had jij echt tranen in je ogen toen je dit postte? En je tong uit je mond?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben het er echt helemaal mee eens.Ik vond Indicud al niet bijzonder, maar dit is gewoon kut.
Ik zit deze week in een Mac Miller fase.![]()
Blijft tof.![]()
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had jij echt tranen in je ogen toen je dit postte? En je tong uit je mond?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes. Maar dat heb ik eigenlijk allebei altijd.![]()
(ik moet wel bekennen dat ik nu niet echt met pompoms zwaai, aangezien ik die niet bezit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |