SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liquid smoke, aangezien ik in een klein flatje woon en tja, lijkt me wel zo makkelijk. Nu de hamvraag, wie heeft hier al eens geprobeerd deze saus na te maken? Het internet biedt niet echt uitkomst namelijk.
Mijn vermoeden; beetje mayo, beetje ketchup, misschien azijn/fijngehakte augurken, beetje suiker en paar druppels liquid smoke. Zal mijn bevindingen als ik thuis ben posten.
Iemand een beter idee?
*Is natuurlijk mijn meningAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Heb je een recept gevonden dan? Kon je het zelf niet realiseren? Of kon je niets vinden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:01 schreef Taexon het volgende:
Heb het recept ook al laatst opgezocht... maar het is te moeilijk
Was eigenlijk te lui om een saus met die smoke bende te kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je een recept gevonden dan? Kon je het zelf niet realiseren? Of kon je niets vinden?
Die (exacte quote) had ik ook al gevonden, maar daar hield het wel een beetje bij op. Nou, ben benieuwd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was eigenlijk te lui om een saus met die smoke bende te kopen
"Mix equal parts mayo and ketchup, with a little bit of liquid smoke... It might take a bit to get the amount of smoke correct... The liquid smoke is key, as it will give you the smokey flavor of the real Big Tasty sauce, and any recipe you try that doesn't have something to give it that smokey flavor will come up short..."
En anders dit proberen maar dan met wat van die smokey saus ding?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die (exacte quote) had ik ook al gevonden, maar daar hield het wel een beetje bij op. Nou, ben benieuwd.
Nee, big mac saus die ken ik al, is ook anders dan big tasty saus.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
En anders dit proberen maar dan met wat van die smokey saus ding?
http://www.topsecretrecip(...)ac-sauce-recipe.html
Oh dacht even dat er bigtasty saus stondquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, big mac saus die ken ik al, is ook anders dan big tasty saus.
Pssst, check die TT, bro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Welke hamburger? Big Tasty? McRib?
Laat ik nou net morgen naar de action gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef trovey het volgende:
Bij de Action is momenteel wel een smoky barbecuesaus te koop die echt een rooksmaak heeft (zelf getest). je zou die eens kunnen proberen?
Dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Brembo het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaanse BBQ saus gemixt met mayonaise.
Merk is Saucee, en het is een kleine ronde fles van 265 ml met een witte dop, kun je het makkelijker vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat ik nou net morgen naar de action gaan![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Merk is Saucee, en het is een kleine ronde fles van 265 ml met een witte dop, kun je het makkelijker vinden.
Dat is nog steeds niet hetzelfde als de Big Tasty saus. En met liquid smoke zou ik zelf ook een heel eind moeten kunnen komen, plus als je de foto in de OP bekijkt zie je dat daar ook een smokey bbq saus bij staatquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef trovey het volgende:
Bij de Action is momenteel wel een smoky barbecuesaus te koop die echt een rooksmaak heeft (zelf getest). je zou die eens kunnen proberen?
Ik zeg toch ook nergens dat het zo is, je moet het blijkbaar mengen met mayo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet hetzelfde als de Big Tasty saus. En met liquid smoke zou ik zelf ook een heel eind moeten kunnen komen, plus als je de foto in de OP bekijkt zie je dat daar ook een smokey bbq saus bij staatMaar goede tip.
Valt er werkelijk niks op google te vinden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt me trouwens sterk, alleen mayo en bbq saus. Big Tasty saus is zoeter, misschien nog wat suiker en zure mayo. Die jack Daniels saus uit de op met de mayo hier op het werk smaakt iig niet naar de Big Tasty saus.
Fyi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |