Dankjewel. Ik geloof dat je gelijk hebt, ik voel me gewoon als oud vuil behandeld en ondanks dat wij in onze relatie niet zo klef waren en dom gedoe met foto's op facebook hadden (want ik ben daar ook ernstig op tegen gewoon om alle redenen die jij ook ter illustratie geeft haha) word ik wel ziek boos als ik zie dat hij dan met dat meisje zo gelukkig lijkt. Bah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk niet dat je hem mist , ik denk meer dat je je opzijgezet voelt en daardoor waarschijnlijk jezelf wat minder voelt. Maar hier weleens aan gedacht de foto's die hij online zet of dat uberhaupt wel echt is ?? Tuurlijk het is heel makkelijk om foto's online te zetten van oh we zijn zo'n leuk stelletje maar mijn ervaring heel vaak is dat juist als je steeds publiekelijk dat soort foto's online zet je waarschijnlijk iets probeert te overtuigen naar de andere.
Ga logisch nadenken als het uit is gegaan omdat die vreemdgegaan is met haar , wie zegt dat hij dat niet bij haar kan doen .
Heel eerlijk klinkt het mij als buitenstaander alsof die jou gewoon aan het provoceren is en sta er gewoon boven, en overigens als je in een relatie zit zelf waarom zou je druk maken over iemand die zelf de relatie verpest heeft door vreemd te gaan.
Ps ik ken zo'n stel die zelf ook eerst heel bladiebla heel gelukkig waren elke foto van hun relatie online zetten datzelfde stel heeft nu een openbare ruzie op facebook waar iedereen kan mee genieten, Hij heeft eigenlijk als achtergrondfoto een foto gemaakt waar die eigenlijk tegenin haar zegt fuck you en er belabberd uitziet, zij een oude foto van echt een poos terug ( hij had toen meer haar ) om te laten zien van oh we zijn zo gelukkig samen. Je kan me heel veel vertellen maar dat klinkt niet echt meer als een gelukkige relatie.
Moraal van het verhaal niet alles is wat het lijkt.
Wees blij dat jij uit een relatie bent met iemand die vreemdgaat en wees de winnaar in de situatie sta er gewoon boven.
Dat hij een ander heeft gekozen boven jou zegt niets over jou , het zegt meer over hem, dat hij niet te vertrouwen in relaties is en je eigenlijk heel blij moet wezen dat je van hem af ben.
Ja het antwoord op die vraag wil ik ook erg graag weten. Ik probeer het al een half jaar, dacht dat het goed ging maar dan kijk je gewoon even op facebook en zie je weer zo'n stomme foto.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:55 schreef zarGon het volgende:
Waarom kun je het niet gewoon achter je laten en het accepteren zonder een closure?
Ben je boos op hem? Echt kwaad? Dat je gewoon keihard wil slaan tegen zijn slaap? Op hem, door de manier hoe jij bent behandeld? Dat hij vreemd is gegaan...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja het antwoord op die vraag wil ik ook erg graag weten. Ik probeer het al een half jaar, dacht dat het goed ging maar dan kijk je gewoon even op facebook en zie je weer zo'n stomme foto.
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
Eerst over m heen zijn voor je een nieuwe relatie begint.
Wtf wat een eikel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef Chocovloek het volgende:
Nee ik heb nooit iets gezegd.
Het gesprek verliep ongeveer zo, we zaten in een kroegje wat te drinken en hij vertelde me dat ie iemand anders ontmoet had. Dus ik keek hem aan, waarop hij zei dat ie onlangs ook een SOA test heeft laten doen en dat daar uit bleek dat hij een SOA had. Ik werd boos en vroeg hem (wel op een beheerste manier) waarom hij daar nu pas mee kwam en en waarom hij het niet eerder had verteld. Hij gaf niet direct antwoord op mijn vraag, maar raakte geïrriteerd dat ik boos was geworden en zei dat ik kalm aan moest doen. Hij zei nog wel meer dingen waarmee hij insinueerde dat hij dacht dat ík hem de SOA had gegeven, terwijl ik voor onze relatie (van 1,5 jaar) een SOA test heb laten doen zodat ik zeker wist dat alles goed zat bij mij.
Ondertussen zat ik nog steeds met die ontmoeting van hem in de maag, maar ik wou mijn verdriet en woede niet al te erg laten blijken en stelde voor om naar huis te gaan. Onderweg naar buiten kwamen we het meisje in kwestie tegen, waarop hij haar doodleuk aan me voorstelde en tegen haar zei dat ik het meisje was waar hij zoveel over verteld had. Ik kreeg een meewarig blik van meisje in kwestie en vervolgens een uitnodiging om nog even mee terug te gaan de kroeg in voor wat meer bier.
Naja dat zag ik natuurlijk absoluut niet zitten, dus ik zei dat we maar naar huis gingen. Ik zag hem al wel kijken.
Nou we fietsten naar huis maar op een gegeven moment zei ik dat het me beter leek om vannacht niet samen te slapen, ik heb gezegd dat ik er geen zin in had en dat ik heel moe was. Hij stemde er mee in en fietste naar zijn eigen huis (of natuurlijk terug naar de kroeg.. kan ook).
Thuis heb ik huilend mijn beste vriendinnetje opgebeld en samen met haar besloten dat ik er een punt achter ging zetten. Maar omdat ik niet goed kan praten en geen zin had om hem te zien (en dan dus niet te kunnen praten) heb ik de volgende dag een sms gestuurd waarin ik zei dat het me beter leek om elkaar niet meer op deze manier te zien. Ik heb wel gezegd dat ik hoopte dat we nog samen goed door één deur zouden kunnen.
Daarop reageerde hij met dat hij het jammer vond dat ik het zo zag. En dat ie me nog wel weer een keer zou tegenkomen..
Dus nee ik heb nooit maar dan ook nooit iets tegen hem gezegd.
En ja daar moet ik maar mee leven en ik ben ook zeker wel klaar voor de nieuwe relatie, ik ben heel gelukkig juist, alleen soms zit ik nog vol met opgekropte woede en verdriet. En dat uit zich dan zo...
omg meen je dezequote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef Chocovloek het volgende:
Nee ik heb nooit iets gezegd.
Het gesprek verliep ongeveer zo, we zaten in een kroegje wat te drinken en hij vertelde me dat ie iemand anders ontmoet had. Dus ik keek hem aan, waarop hij zei dat ie onlangs ook een SOA test heeft laten doen en dat daar uit bleek dat hij een SOA had. Ik werd boos en vroeg hem (wel op een beheerste manier) waarom hij daar nu pas mee kwam en en waarom hij het niet eerder had verteld. Hij gaf niet direct antwoord op mijn vraag, maar raakte geïrriteerd dat ik boos was geworden en zei dat ik kalm aan moest doen. Hij zei nog wel meer dingen waarmee hij insinueerde dat hij dacht dat ík hem de SOA had gegeven, terwijl ik voor onze relatie (van 1,5 jaar) een SOA test heb laten doen zodat ik zeker wist dat alles goed zat bij mij.
Ondertussen zat ik nog steeds met die ontmoeting van hem in de maag, maar ik wou mijn verdriet en woede niet al te erg laten blijken en stelde voor om naar huis te gaan. Onderweg naar buiten kwamen we het meisje in kwestie tegen, waarop hij haar doodleuk aan me voorstelde en tegen haar zei dat ik het meisje was waar hij zoveel over verteld had. Ik kreeg een meewarig blik van meisje in kwestie en vervolgens een uitnodiging om nog even mee terug te gaan de kroeg in voor wat meer bier.
Naja dat zag ik natuurlijk absoluut niet zitten, dus ik zei dat we maar naar huis gingen. Ik zag hem al wel kijken.
Nou we fietsten naar huis maar op een gegeven moment zei ik dat het me beter leek om vannacht niet samen te slapen, ik heb gezegd dat ik er geen zin in had en dat ik heel moe was. Hij stemde er mee in en fietste naar zijn eigen huis (of natuurlijk terug naar de kroeg.. kan ook).
Thuis heb ik huilend mijn beste vriendinnetje opgebeld en samen met haar besloten dat ik er een punt achter ging zetten. Maar omdat ik niet goed kan praten en geen zin had om hem te zien (en dan dus niet te kunnen praten) heb ik de volgende dag een sms gestuurd waarin ik zei dat het me beter leek om elkaar niet meer op deze manier te zien. Ik heb wel gezegd dat ik hoopte dat we nog samen goed door één deur zouden kunnen.
Daarop reageerde hij met dat hij het jammer vond dat ik het zo zag. En dat ie me nog wel weer een keer zou tegenkomen..
Dus nee ik heb nooit maar dan ook nooit iets tegen hem gezegd.
En ja daar moet ik maar mee leven en ik ben ook zeker wel klaar voor de nieuwe relatie, ik ben heel gelukkig juist, alleen soms zit ik nog vol met opgekropte woede en verdriet. En dat uit zich dan zo...
Ja maar, ik vind het zo apart. Het is mijn eigen schuld, ik weet ook niet wat ik nu nog tegen hem zou moeten zeggen.. Afgezien van dat hij me pijn heeft gedaan. Maar ja, ik weet helemaal niet of ik wel wil dat hij wéét hoeveel verdriet ik om hem heb gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wtf wat een eikel.
Kan me wel voorstellen dat je er nog moeite mee hebt door de manier waarop het gegaan is.
Ik zou toch nog een keer met hem gaan praten face-to-face om zo alles uit te praten zodat je verder kunt gaan.
Maar je hebt het toen niet af kunnen sluiten, daardoor zit je er nu nog mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja maar, ik vind het zo apart. Het is mijn eigen schuld, ik weet ook niet wat ik nu nog tegen hem zou moeten zeggen.. Afgezien van dat hij me pijn heeft gedaan. Maar ja, ik weet helemaal niet of ik wel wil dat hij wéét hoeveel verdriet ik om hem heb gehad.
Hij heeft niet gezegd dat hij toen was vreemdgegaan toch? En ik zou zelf je even laten controleren op SOA's, je kan zonder klachten hebben toch er 1 hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:34 schreef Chocovloek het volgende:
Bedankt voor de tip jongens. Ik zal een dezer dagen een brief/e-mail typen. Als ik dat allemaal er uit heb en op papier heb staan kan ik, zoals pokkerdepok ook zegt altijd nog beslissen of ik er iets mee doe...
En ja onze relatie was op het eind ook erg slecht, we praatten gewoon nauwelijks meer. Alleen nog over hele banale dingen, maar mijn gevoelens heb ik bij hem nooit kwijt gekund en hij ook niet bij mij (hoewel ik het wél geprobeerd heb, maar hij weigerde gewoon te praten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |