Dan zat ik hier nu niet te typen, aangezien die papzak kk hard op zijn smoel is gegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef basvandalen het volgende:
dit is weer zo'n topic dat verteld wordt met omgekeerde personages
oftwel TS is de dikzak die de ander niet bij kon houden.
Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Sociale werkplaats dicht vandaag?
Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet.
Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.
Grote inschattingsfout.
En daar schaar jij jezelf onder?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar schaar jij jezelf onder?![]()
Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint () met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar schaar jij jezelf onder?![]()
Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint () met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
Dit topic is nog voor het half 12 was geopend, en toen had je dit hele avontuur al mee gemaakt, was je terug op je werk en heb je het hele verhaal al uitgeschreven. Dan heb jij lange pauzes op rare tijdstippen of je werkt in ploegendiensten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.
Ok, vandaar dat je in zo'n klein stukje tekst het vermoeden van een chromosoom teveel weet op te roepen?quote:
quote:Vandaag was het weer zo ver. Een eindje voor "zijn finish" zoefde hij voorbij, keek 'ie allemaal om, deed 'ie wat schijndemarrages, al met al was 'ie aan het provoceren. Nu had ik 'm van zijn fiets kunnen meppen, maar ik dacht laat ik die loser eens een koekje van eigen deeg geven.
Ik zet aan en knal er voorbij, die papzak moest flink aanzetten om in het wiel te komen en ik ging nog niet eens voluit. Vlak voor een bochtje knalt die mongool via het voetpad binnendoor. Een ouwe zak die daar liep kon nog net op tijd stoppen, anders was het een botsing geworden.
Afijn, ik moest wat extra meters maken en op een stukje waar het wat licht bergop gaat was die debiele papzak wat stik gevallen. Ik knal er overheen en gezien de windrichting ging ik helemaal links van de weg rijden, zodat hij niet in het wiel kon zitten. Niet dat die papzak dan helemaal uit de wind zou kunnen fietsen, maar toch...
Nu stond daar aan die kant van de weg een of andere big mama te kloten met d'r kids, dus ik moest uitwijken en doe dat plotsklaps en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish... knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.
Ja, bezweet terugkomen omdat je een fietswedstrijdje hebt gehouden in de stad is alleen niet erg geaccepteerd bij een normale werkgever.quote:En een pauze is onderdeel van een werkdag.
Er groeien hier geen asperges..quote:Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |