abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137192958
Ik fiets weleens met m'n mountainbike richting de winkelstraat om even snel iets te gaan halen. Regelmatig zoeft er dan een mongool sprintend voorbij en op de plek waar de klinkertjes en steentjes overgaan in asfalt maakt hij dan een zegegebaar, alsof hij net Parijs-Roubaix heeft gewonnen. :')

Vandaag was het weer zo ver. Een eindje voor "zijn finish" zoefde hij voorbij, keek 'ie allemaal om, deed 'ie wat schijndemarrages, al met al was 'ie aan het provoceren. Nu had ik 'm van zijn fiets kunnen meppen, maar ik dacht laat ik die loser eens een koekje van eigen deeg geven.

Ik zet aan en knal er voorbij, die papzak moest flink aanzetten om in het wiel te komen en ik ging nog niet eens voluit. Vlak voor een bochtje knalt die mongool via het voetpad binnendoor. Een ouwe zak die daar liep kon nog net op tijd stoppen, anders was het een botsing geworden.

Afijn, ik moest wat extra meters maken en op een stukje waar het wat licht bergop gaat was die debiele papzak wat stik gevallen. Ik knal er overheen en gezien de windrichting ging ik helemaal links van de weg rijden, zodat hij niet in het wiel kon zitten. Niet dat die papzak dan helemaal uit de wind zou kunnen fietsen, maar toch...

Nu stond daar aan die kant van de weg een of andere big mama te kloten met d'r kids, dus ik moest uitwijken en doe dat plotsklaps en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish... knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.

Benieuwd of hij de volgende keer weer zo achterlijk doet. :Y
pi_137192969
Zo'n TT met zo'n OP, erg moeilijk allemaal.
pi_137193026
Wat _O-
pi_137193083
En toen werd je wakker?
pi_137193144
dit is weer zo'n topic dat verteld wordt met omgekeerde personages

oftwel TS is de dikzak die de ander niet bij kon houden.
pi_137193155
Fiets racejes :') welkom in groep 5!
pi_137193203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef basvandalen het volgende:
dit is weer zo'n topic dat verteld wordt met omgekeerde personages

oftwel TS is de dikzak die de ander niet bij kon houden.
Dan zat ik hier nu niet te typen, aangezien die papzak kk hard op zijn smoel is gegaan.
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:36:06 #8
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_137193208
Wat een hoop fantasie TS :)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_137193259
Zoek een baan...
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:38:26 #10
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137193283
Nou nou spannende avonturen in dat dorpje daar TS
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_137193295
Ik haal ook altijd fietsers in op een heuvel terwijl ik me inbeeld dat het de mont ventoux is.
pi_137193426
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:37 schreef Deshain het volgende:
Zoek een baan...
Heb ik al. Nu jij nog. Lutser.
pi_137193479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb ik al. Nu jij nog. Lutser.
Sociale werkplaats dicht vandaag?
pi_137193496
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:

[..]

Sociale werkplaats dicht vandaag?
Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet. :+
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:46:57 #15
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_137193544
Voortaan gewoon elkaars piemel naast elkaar leggen om te meten wie de grootste heeft in plaats van het verkeer in gevaar te brengen.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 11:47:02 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_137193547
Fietsen. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_137193550
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet. :+
Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.

Grote inschattingsfout.
pi_137193577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.

Grote inschattingsfout.
Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen. :Y

Over grote inschattingsfouten gesproken.
pi_137193683
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen. :Y
En daar schaar jij jezelf onder? _O-

Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint ( :') ) met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
pi_137193787
Heb jij kk TS?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 11:55:17 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_137193803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:

[..]

Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint ( :') ) met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
:D _!
pi_137193862
Begon met lezen maar snapte er aan het einde niks van.
pi_137193904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:

[..]

Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel. :W
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 12:06:08 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_137194176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel. :W
Dit topic is nog voor het half 12 was geopend, en toen had je dit hele avontuur al mee gemaakt, was je terug op je werk en heb je het hele verhaal al uitgeschreven. Dan heb jij lange pauzes op rare tijdstippen of je werkt in ploegendiensten.
pi_137194205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, daar schaar ik me onder.
Ok, vandaar dat je in zo'n klein stukje tekst het vermoeden van een chromosoom teveel weet op te roepen?
quote:
Vandaag was het weer zo ver. Een eindje voor "zijn finish" zoefde hij voorbij, keek 'ie allemaal om, deed 'ie wat schijndemarrages, al met al was 'ie aan het provoceren. Nu had ik 'm van zijn fiets kunnen meppen, maar ik dacht laat ik die loser eens een koekje van eigen deeg geven.

Ik zet aan en knal er voorbij, die papzak moest flink aanzetten om in het wiel te komen en ik ging nog niet eens voluit. Vlak voor een bochtje knalt die mongool via het voetpad binnendoor. Een ouwe zak die daar liep kon nog net op tijd stoppen, anders was het een botsing geworden.

Afijn, ik moest wat extra meters maken en op een stukje waar het wat licht bergop gaat was die debiele papzak wat stik gevallen. Ik knal er overheen en gezien de windrichting ging ik helemaal links van de weg rijden, zodat hij niet in het wiel kon zitten. Niet dat die papzak dan helemaal uit de wind zou kunnen fietsen, maar toch...

Nu stond daar aan die kant van de weg een of andere big mama te kloten met d'r kids, dus ik moest uitwijken en doe dat plotsklaps en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish... knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.
quote:
En een pauze is onderdeel van een werkdag.
Ja, bezweet terugkomen omdat je een fietswedstrijdje hebt gehouden in de stad is alleen niet erg geaccepteerd bij een normale werkgever.
quote:
Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel. :W
Er groeien hier geen asperges..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')