Dus tip voor alle mensen die in reactie op de frontpage zeiden dat ze erheen gingen: ik hoop dat jullie al kaarten hebben?
Trouwens, misschien kunnen we er wel met een groep van Fokkers heen gaan? Volgens mij gaan er wel aardig wat Fokkers, of niet?
quote:Ultieme oplossing voor een burger zonder sociaal leven!
Op donderdag 10 oktober 2002 11:56 schreef flappentap het volgende:
Trouwens, misschien kunnen we er wel met een groep van Fokkers heen gaan? Volgens mij gaan er wel aardig wat Fokkers, of niet?
Je kunt je nog wel aanmelden voor de reservelijst, voor als er mensen niet betalen. Maar ja...
Quote van www.osdorp-posse.nl:
In januari proberen wij 'Tegenstrijd' te releasen.
We willen dan een heel speciaal presentatiefeest geven in een zaal in of rond Amsterdam. Plaats en datum worden nog bekend gemaakt.
We verwachten tussen de 400 en 500 man en zoeken daar nog de meest geschikte zaal voor.
Er zullen ongeveer 400 kaarten in de voorverkoop gaan die rond de 25 euro zullen kosten.
Wat krijgen jullie daarvoor terug?
(1) Een uniek concert waar de nieuwe cd gepresenteerd zal worden en waar de Osdorp Posse deze nummers ook voor het eerst echt live zal spelen. Het zal meteen de aftrap van een nieuwe tour zijn, maar de aanwezigen van die avond zullen de primeur meemaken. Verder zal iedereen die bij de ingang zijn kaartje laat afscheuren (2) een speciale tas van Ramp Records krijgen. Hierin zit (3) de nieuwe cd 'Tegenstrijd' die dan vers van de pers zal zijn, en zeer waarschijnlijk nog niet eens in de winkels zal liggen. Verder een speciaal T-shirt ter ere van dit feest, omdat het ook meteen een soort 15-jarig O.P.-jubileum zal zijn. En -last but not least- (4) een speciaal geweven Ramp Records-halskoord met daaraan (voor de ouwe lullen onder ons) het welbekende 'oldschool-fluitje'. In de jaren '80 was het bij Hip-Hip concerten gebruikelijk dat het publiek hun waardering voor de spelende act liet blijken door massaal en oorverdovend hard op scheidsrechtersfluitjes te blazen. Omdat Tegenstrijd in veel nummers dit hardcore jaren '80 gevoel weer wat terug zal brengen proberen wij, met het komende feest als startschot, dit 'fluitritueel' weer te herintroduceren. Verder zullen er ongetwijfeld (5) een hoop andere Ramp-acts aanwezig zijn die op deze avond ook een 'acte de presance' (pardon my French) zullen geven. Misschien zelfs al wat voorproefjes van de nieuwe Onderhondentracks.
Zorg dus dat je er bij zult zijn, want dit wordt gegarandeerd een onvergetelijke avond. En, gezien het pakket wat iedereen ontvangt, ook nog eens een grote financiele meevaller voor deze primeur.
Wij rekenen op een uitverkochte tent!
En wat de kaarten betreft, op is op, dus houdt vanaf nu dit wekelijkse O.P.nieuws goed in de gaten!
Ik verheug mij er ontzettend op en hoop jullie daar allemaal te zien,
Def P.
Ik ga overigens niet, maar ik ben wel anxious te know hoe het was, voor de mensen die wel gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |