Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Ik had ook geen leven op de middelbare. De feestjes in mijn puberleven? Met mijn ouders mee op kringverjaardag. Is later helemaal goed gekomen
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
je verstikt in ruimte, vrijheid en rust?
Ik game nu alleen maar omdat ik dan mijn verstand op 0 kan zetten. Als ik iets moet doen waar ik voor moet nadenken kan ik me niet concentreren omdat ik gewoon een brok frustratie en woede ben en ik vervolgens ga dagdromen. Dat ik miljonair ben oid en die rijke leven leef...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef DuTank het volgende:
Komt wel goed. Er is vast wel iets wat je leuk vindt. Gamen, een bepaalde sport, schaken, etc.
Je moet alleen even jezelf leren kennen, voordat je andere mensen gaat leren kennen
Ik ben 24.quote:
Top aanbodquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef Wealth het volgende:
Dm je whatsapp maar, ik wil best met je praten hoor. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn om sociaal ok te zijn =(.
Nergens om je slecht over te voelen, er zijn altijd goede mensen die wèl moeite willen doen voor iemand zoals jou!
Ik volg hbo onderwijs en heb mijn motorrijbewijs al sinds mijn 19e. Heb ook een racer maar ik ben er al een tijdje op uitgekeken. Soms een ritje knallen in de zomer en dat is het wel. Ik vind het niks meer aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, je hebt nog niets gevonden wat je leuk vindt. Belangrijkste is dan om daar achteraan te gaan. Wat voor studie doe je? Sport je? Lijkt het je leuk een motorrijbewijs te halen? Bij al dat soort dingen kan je mensen leren kennen, hoe walgelijk cliché het ook klinkt.
Is er op school geen vereniging die je leuk lijkt? Het bestuur, de medezeggenschapsraad, wat dan ook? Het begin zal awkward zijn als je het niet gewend bent, maar je kan er serieus leuke contacten op doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Klijmeks het volgende:
[..]
Ik volg hbo onderwijs en heb mijn motorrijbewijs al sinds mijn 19e. Heb ook een racer maar ik ben er al een tijdje op uitgekeken. Soms een ritje knallen in de zomer en dat is het wel. Ik vind het niks meer aan.Ik raak heel snel op dingen uitgekeken. Moet telkens weer iets nieuws hebben en dit belemmert mij dan ook om op zoektocht te gaan denk ik.
Ik ga 3x p/w naar de sportschool, dit is echt solo. Heb sinds mijn jeugd al op verscheidene teamsporten gezeten maar niets wat is echt blijven hangen. Sportschool bevalt me tot nu toe het meest omdat de resultaten er ook naar zijn.
Ja, niet dan? Ik wou dat ik dat kon een paar jaar geleden!quote:
Topper ben jequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Ik wou dat ik dat kon een paar jaar geleden!
Ik kan niet lezen of je trouwens serieus bent of sarcastisch hiermee. Sorry
Ik was/ben ook lid van een motorclub. Een aantal kennissen die hier in de buurt wonen zijn ook lid, ben ook met ze naar buitenland geweest. Het was wel gezellig maar ik was weer het muurbloempje ondanks de gemeenschappelijke interesses.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er op school geen vereniging die je leuk lijkt? Het bestuur, de medezeggenschapsraad, wat dan ook? Het begin zal awkward zijn als je het niet gewend bent, maar je kan er serieus leuke contacten op doen.
Is een motorclub een idee? Ik weet dat mensen van het FOK-PTA-forum nog wel 's met elkaar een stuk gaan rijden, ook leuk om mensen te ontmoeten. De meesten kennen elkaar daar niet, dus het is laagdrempelig. Hell, er is zelfs hier in R&P een topicreeks voor mensen die gewoon leuke contacten op willen doen, kijk daar eens in.
Dit kan ik absoluut aanbevelen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is er op school geen vereniging die je leuk lijkt? Het bestuur, de medezeggenschapsraad, wat dan ook? Het begin zal awkward zijn als je het niet gewend bent, maar je kan er serieus leuke contacten op doen.
Is een motorclub een idee? Ik weet dat mensen van het FOK-PTA-forum nog wel 's met elkaar een stuk gaan rijden, ook leuk om mensen te ontmoeten. De meesten kennen elkaar daar niet, dus het is laagdrempelig. Hell, er is zelfs hier in R&P een topicreeks voor mensen die gewoon leuke contacten op willen doen, kijk daar eens in.
Ik heb juist behoefte aan real life contacten. Ik heb vroeger fanatiek runescape gespeeld en had toen veel 'online vrienden' was wel echt mijn beste tijd toen. Ik speel cs;go en dota 2 maar heb geen behoefte om competitief te gaan omdat daar veel tijd in gaat zitten en ik moet juist meer onder de mensen komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 02:38 schreef Fanest het volgende:
Ga bij een bepaalde vereniging/organisatie, dit zorgt ervoor dat je 'officieel' in een groep terechtkomt en dus niet zelf sociale contacten op te bouwen op de informele manier, dus met andere woorden afhankelijk zijn van hoe andere mensen je vinden. Bij een (sport/whatever)organisatie doe je nieuwe contacten op, daar leer je van in jouw geval en je breidt zo ook je comfort-zone uit.
Wat je ook kunt doen is een gaming-pc kopen indien je die niet hebt, en competitief (multiplayer) Counter-Strike / Total War / Dota 2 / League of Legends gaan spelen en dan een 'professionele' multiplayer clan joinen (dus niet een steam group die iedereen zomaar accepteert). Dan leer je ook nieuwe mensen kennen over de wereld en praat je met elkaar via teamspeak. Dit doe ik zelf ook en het is heel erg leuk, je moet uiteraard alleen een beetje Engels kunnen spreken. Op deze manier is gamen toch heel sociaal.
Ben nog student geen hobbies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Robuustheid het volgende:
Om beetje inzicht in je situatie te krijgen, wat vragen.
Wat doe je zoal voor de kost? Of ben je nog student? Verder hobbies? En waar woon je?
Jammer dat dit je tegen houdt! Waarom ga je niet gewoon steeds wat anders doen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Klijmeks het volgende:
Ik raak heel snel op dingen uitgekeken. Moet telkens weer iets nieuws hebben en dit belemmert mij dan ook om op zoektocht te gaan denk ik.
Zeker geen sarcasme!quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Ik wou dat ik dat kon een paar jaar geleden!
Ik kan niet lezen of je trouwens serieus bent of sarcastisch hiermee. Sorry
Wat weerhoudt je er dan van om zoals ik al zei je te gaan aansluiten bij een vereniging of organisatie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:45 schreef Klijmeks het volgende:
[..]
Ik heb juist behoefte aan real life contacten. Ik heb vroeger fanatiek runescape gespeeld en had toen veel 'online vrienden' was wel echt mijn beste tijd toen. Ik speel cs;go en dota 2 maar heb geen behoefte om competitief te gaan omdat daar veel tijd in gaat zitten en ik moet juist meer onder de mensen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |