abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137180492
Ik heb totaal geen sociaal leven en ik krijg het er maar benauwd van. Zeker nu in de vakantie, het verstikt mij gewoon. Het lukt me ook niet om sociale contacten op te bouwen omdat ik ontzettend saai ben en weinig interesses heb. Ik heb nergens echt een passie voor waar ik voor kan gaan. En als ik in sociale situaties kom dan ben ik vaak het muurbloempje en als ik uberhaupt gesprekjes heb dan is het gewoon koetjes en kalfjes praat om sociaal te zijn. De standaard vragen en antwoorden zeg maar. Ik ben met niemand compatible lijkt wel. Ik zit nu nog op school en daar praat ik weleens met mensen, maar is gewoon schoolpraat. Ik kom ook bijna nooit buiten de deur. Ik heb verder ook geen plezier in het leven. Ik voel me hierdoor echt slecht en ik heb geen idee wat ik moet doen . Om nou rest van mijn leven zonder vriendschappen door te brengen....dat is echt niet leuk en gezond.
pi_137180789
Komt wel goed. Er is vast wel iets wat je leuk vindt. Gamen, een bepaalde sport, schaken, etc.
Je moet alleen even jezelf leren kennen, voordat je andere mensen gaat leren kennen ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_137180986
je verstikt in ruimte, vrijheid en rust?
pi_137181011
>pub?
pi_137181129
Ik had ook geen leven op de middelbare. De feestjes in mijn puberleven? Met mijn ouders mee op kringverjaardag. :')

Is later helemaal goed gekomen :)
pi_137181413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Ik had ook geen leven op de middelbare. De feestjes in mijn puberleven? Met mijn ouders mee op kringverjaardag. Is later helemaal goed gekomen
Dit.

Mijn vrije tijd toen ik nog op het middelbaar zat bestond uit gamen en stomme filmpjes maken. Uitgaan, alcohol, meiden en andere sociale interacties waren zaken waar ik alleen maar van kon dromen destijds. Tegenwoordig doe ik het allemaal. :Y
pi_137181727
Dm je whatsapp maar, ik wil best met je praten hoor. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn om sociaal ok te zijn =(.

Nergens om je slecht over te voelen, er zijn altijd goede mensen die wèl moeite willen doen voor iemand zoals jou!
:')
pi_137182262
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
je verstikt in ruimte, vrijheid en rust?
Ja.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:39 schreef DuTank het volgende:
Komt wel goed. Er is vast wel iets wat je leuk vindt. Gamen, een bepaalde sport, schaken, etc.
Je moet alleen even jezelf leren kennen, voordat je andere mensen gaat leren kennen ;)
Ik game nu alleen maar omdat ik dan mijn verstand op 0 kan zetten. Als ik iets moet doen waar ik voor moet nadenken kan ik me niet concentreren omdat ik gewoon een brok frustratie en woede ben en ik vervolgens ga dagdromen. Dat ik miljonair ben oid en die rijke leven leef... :') Ik ben boos op mezelf. Ik mag mezelf niet echt.

quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
>pub?
Ik ben 24.
pi_137182341
Word lid van een vereniging welke dan ook.
pi_137182360
Ok, je hebt nog niets gevonden wat je leuk vindt. Belangrijkste is dan om daar achteraan te gaan. Wat voor studie doe je? Sport je? Lijkt het je leuk een motorrijbewijs te halen? Bij al dat soort dingen kan je mensen leren kennen, hoe walgelijk cliché het ook klinkt.
pi_137182402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:00 schreef Wealth het volgende:
Dm je whatsapp maar, ik wil best met je praten hoor. Ik weet hoe lastig het soms kan zijn om sociaal ok te zijn =(.

Nergens om je slecht over te voelen, er zijn altijd goede mensen die wèl moeite willen doen voor iemand zoals jou!
Top aanbod O+
pi_137182585
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, je hebt nog niets gevonden wat je leuk vindt. Belangrijkste is dan om daar achteraan te gaan. Wat voor studie doe je? Sport je? Lijkt het je leuk een motorrijbewijs te halen? Bij al dat soort dingen kan je mensen leren kennen, hoe walgelijk cliché het ook klinkt.
Ik volg hbo onderwijs en heb mijn motorrijbewijs al sinds mijn 19e. Heb ook een racer maar ik ben er al een tijdje op uitgekeken. Soms een ritje knallen in de zomer en dat is het wel. Ik vind het niks meer aan. :') Ik raak heel snel op dingen uitgekeken. Moet telkens weer iets nieuws hebben en dit belemmert mij dan ook om op zoektocht te gaan denk ik.

Ik ga 3x p/w naar de sportschool, dit is echt solo. Heb sinds mijn jeugd al op verscheidene teamsporten gezeten maar niets wat is echt blijven hangen. Sportschool bevalt me tot nu toe het meest omdat de resultaten er ook naar zijn.
pi_137182818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Klijmeks het volgende:

[..]

Ik volg hbo onderwijs en heb mijn motorrijbewijs al sinds mijn 19e. Heb ook een racer maar ik ben er al een tijdje op uitgekeken. Soms een ritje knallen in de zomer en dat is het wel. Ik vind het niks meer aan. :') Ik raak heel snel op dingen uitgekeken. Moet telkens weer iets nieuws hebben en dit belemmert mij dan ook om op zoektocht te gaan denk ik.

Ik ga 3x p/w naar de sportschool, dit is echt solo. Heb sinds mijn jeugd al op verscheidene teamsporten gezeten maar niets wat is echt blijven hangen. Sportschool bevalt me tot nu toe het meest omdat de resultaten er ook naar zijn.
Is er op school geen vereniging die je leuk lijkt? Het bestuur, de medezeggenschapsraad, wat dan ook? Het begin zal awkward zijn als je het niet gewend bent, maar je kan er serieus leuke contacten op doen.
Is een motorclub een idee? Ik weet dat mensen van het FOK-PTA-forum nog wel 's met elkaar een stuk gaan rijden, ook leuk om mensen te ontmoeten. De meesten kennen elkaar daar niet, dus het is laagdrempelig. Hell, er is zelfs hier in R&P een topicreeks voor mensen die gewoon leuke contacten op willen doen, kijk daar eens in :).
pi_137182832
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Top aanbod O+
Ja, niet dan? Ik wou dat ik dat kon een paar jaar geleden!

Ik kan niet lezen of je trouwens serieus bent of sarcastisch hiermee. Sorry -O-
:')
pi_137182912
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Wealth het volgende:

[..]

Topper ben je :)
Geen sarcasme
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137182932
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is er op school geen vereniging die je leuk lijkt? Het bestuur, de medezeggenschapsraad, wat dan ook? Het begin zal awkward zijn als je het niet gewend bent, maar je kan er serieus leuke contacten op doen.
Is een motorclub een idee? Ik weet dat mensen van het FOK-PTA-forum nog wel 's met elkaar een stuk gaan rijden, ook leuk om mensen te ontmoeten. De meesten kennen elkaar daar niet, dus het is laagdrempelig. Hell, er is zelfs hier in R&P een topicreeks voor mensen die gewoon leuke contacten op willen doen, kijk daar eens in :).
Ik was/ben ook lid van een motorclub. Een aantal kennissen die hier in de buurt wonen zijn ook lid, ben ook met ze naar buitenland geweest. Het was wel gezellig maar ik was weer het muurbloempje ondanks de gemeenschappelijke interesses.
pi_137183400
we hoeven niet allemaal supersociaal te zijn, wees gewoon jezelf. en als je je eraan irriteerd, dat je geen contact kan maken, leer dan contact maken. ( als je toch snel van initeresses wisselt, ga dan bijvoorbeeld een tijdje een assertiviteist cursus doen of op drama les ofzo, iets waardoor je je beter leert uiten en socialer wordt. ben je het zat, hou je er weer mee op)

ik denk dat je vooral niets echt leuk vind omdat je makkelijk in een zelfinstandhoudende depressie blijft leunen, dat is het makkelijkste. maar als je echt wil leven, moet je er iets voor doen, en ook op de koop toenemen dat het niet makkelijk zal zijn en dat je je vaak kut zal voelen. maar dan krijg je ook de andere kant erbij, het leuke, het goede gevoel.

en zoek wat mensen, voor mijn part heir of online, die dezelfde dingen hebben als jij. een motor als gedeelde interesse is niet echt veel, maar samen sociale problemen hebben en daar wat aan willen doen, dat gaat al een stukje dieper, en is dus interessanter.
  donderdag 27 februari 2014 @ 00:20:50 #18
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137185212
Kan je niet naar LAN parties gaan?
pi_137185681
Je kan leren om er mee om te gaan en het te accepteren. Ik heb ook geen goede vrienden meer, en hecht er ook niet zoveel waarden meer aan.

Ik ga wel wekelijks uit, dit doet mij dan sociaal wel goed.
pi_137185777
Misschien dat je moet stoppen met 'teveel' gamen, internetten, dingen met je telefoon doen, etc. Het zijn juist die dingen die mensen vaak asociaal, oninteressant en saai maken. Ik merkt dat in ieder geval bij veel mensen die ik ken.
pi_137185984
Om beetje inzicht in je situatie te krijgen, wat vragen.

Wat doe je zoal voor de kost? Of ben je nog student? Verder hobbies? En waar woon je?
pi_137186172
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit kan ik absoluut aanbevelen! :Y
  donderdag 27 februari 2014 @ 01:36:07 #23
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_137187049
Dit had ik zelf ook wel kunnen schrijven, logischerwijs heb ik dan ook weinig tips voor je, alleen dat je niet de enige bent (mocht dat je opvrolijken..). Denk eens na over de dingen waar je ongelukkig van wordt en stop daar gewoon mee, of het nou sport, school of je werk is.

Niets is belangrijker zijn dan je goed voelen.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
  donderdag 27 februari 2014 @ 02:38:49 #24
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137187777
Ga bij een bepaalde vereniging/organisatie, dit zorgt ervoor dat je 'officieel' in een groep terechtkomt en dus niet zelf sociale contacten op te bouwen op de informele manier, dus met andere woorden afhankelijk zijn van hoe andere mensen je vinden. Bij een (sport/whatever)organisatie doe je nieuwe contacten op, daar leer je van in jouw geval en je breidt zo ook je comfort-zone uit.

Wat je ook kunt doen is een gaming-pc kopen indien je die niet hebt, en competitief (multiplayer) Counter-Strike / Total War / Dota 2 / League of Legends gaan spelen en dan een 'professionele' multiplayer clan joinen (dus niet een steam group die iedereen zomaar accepteert). Dan leer je ook nieuwe mensen kennen over de wereld en praat je met elkaar via teamspeak. Dit doe ik zelf ook en het is heel erg leuk, je moet uiteraard alleen een beetje Engels kunnen spreken. Op deze manier is gamen toch heel sociaal.
pi_137191822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 02:38 schreef Fanest het volgende:
Ga bij een bepaalde vereniging/organisatie, dit zorgt ervoor dat je 'officieel' in een groep terechtkomt en dus niet zelf sociale contacten op te bouwen op de informele manier, dus met andere woorden afhankelijk zijn van hoe andere mensen je vinden. Bij een (sport/whatever)organisatie doe je nieuwe contacten op, daar leer je van in jouw geval en je breidt zo ook je comfort-zone uit.

Wat je ook kunt doen is een gaming-pc kopen indien je die niet hebt, en competitief (multiplayer) Counter-Strike / Total War / Dota 2 / League of Legends gaan spelen en dan een 'professionele' multiplayer clan joinen (dus niet een steam group die iedereen zomaar accepteert). Dan leer je ook nieuwe mensen kennen over de wereld en praat je met elkaar via teamspeak. Dit doe ik zelf ook en het is heel erg leuk, je moet uiteraard alleen een beetje Engels kunnen spreken. Op deze manier is gamen toch heel sociaal.
Ik heb juist behoefte aan real life contacten. Ik heb vroeger fanatiek runescape gespeeld en had toen veel 'online vrienden' was wel echt mijn beste tijd toen. Ik speel cs;go en dota 2 maar heb geen behoefte om competitief te gaan omdat daar veel tijd in gaat zitten en ik moet juist meer onder de mensen komen.
pi_137191828
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:44 schreef Robuustheid het volgende:
Om beetje inzicht in je situatie te krijgen, wat vragen.

Wat doe je zoal voor de kost? Of ben je nog student? Verder hobbies? En waar woon je?
Ben nog student geen hobbies.
pi_137193200
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef Klijmeks het volgende:
Ik raak heel snel op dingen uitgekeken. Moet telkens weer iets nieuws hebben en dit belemmert mij dan ook om op zoektocht te gaan denk ik.
Jammer dat dit je tegen houdt! Waarom ga je niet gewoon steeds wat anders doen?
Je hoeft niet te wachten tot je er passie voor voelt, dat is veel te hoogdravend. Als je het leuk vindt, is het goed genoeg. Is het steeds wat anders, prima. De ene keer mountainbiken, dan weer racen, snowboarden, reizen, of wat dan ook; het maakt je wel veelzijdig.

Ik vind het juist wel leuk als mensen veel dingen hebben gedaan. En als bonus kan je gelijk over veel dingen meepraten. :)
pi_137195559
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:22 schreef Wealth het volgende:

[..]

Zeker geen sarcasme!
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:59:01 #29
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_137199974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:45 schreef Klijmeks het volgende:

[..]

Ik heb juist behoefte aan real life contacten. Ik heb vroeger fanatiek runescape gespeeld en had toen veel 'online vrienden' was wel echt mijn beste tijd toen. Ik speel cs;go en dota 2 maar heb geen behoefte om competitief te gaan omdat daar veel tijd in gaat zitten en ik moet juist meer onder de mensen komen.
Wat weerhoudt je er dan van om zoals ik al zei je te gaan aansluiten bij een vereniging of organisatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')