Neus tussen E90 en E92 is wel even een heel groot verschil.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik vind de FL-neus van de E46 eigenlijk nog steeds mooier dan de E9x.
Jammer alleen dat de kont, vooral van de touring, wel al behoorlijk gedateerd oogt.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
Zou normale banden nemen. Als je lek rijdt anwb bellen en eventueel zo'n spuitbusje achterin.
Ga er vanuit de dat je vooral in nl rijden met de z4
Na het complete internet gelezen te hebben ga ik inderdaad voor normale banden.quote:
Whut???quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende punt op de agenda, ´t vochtprobleem in de koplampen. bekend probleem bij e46...
ik wil geen gaten boren, liever netjes oplossen. k´hoop dat de rubberen afdichting lek is.
Goede keuze denk ik. Heb zelf nooit met RFT gereden maar wel altijd en overal gelezen dat normale banden meer comfort opleveren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Na het complete internet gelezen te hebben ga ik inderdaad voor normale banden.
In Nederland valt het nog wel mee, maar als je naar Belgie gaat, dan mag je hopen dat aan het einde van de rit al je vullingen nog in je tanden zitten.quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Goede keuze denk ik. Heb zelf nooit met RFT gereden maar wel altijd en overal gelezen dat normale banden meer comfort opleveren.
Zijn gewoon banden van 9 cm hoog hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In Nederland valt het nog wel mee, maar als je naar Belgie gaat, dan mag je hopen dat aan het einde van de rit al je vullingen nog in je tanden zitten.
De randen van die RFT zijn gewoon keihard. Met achter 255/35 hoogte en voor 225/40 is het al niet veel natuurlijk.
Ik ken het ook niet als bekend probleem, alleen maar als bekend probleem dat men het afdichtkapje niet goed terug zet als de lamp vervangen wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende punt op de agenda, ´t vochtprobleem in de koplampen. bekend probleem bij e46...
ik wil geen gaten boren, liever netjes oplossen. k´hoop dat de rubberen afdichting lek is.
ziet er gaaf uit, wat heeft hij gekost? hoeveel op de teller?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:40 schreef boegschroef het volgende:
Nou ik kom al snel terug op mijn vorige uitspraak.... tijdelijk een 316d 'sport' gekocht om de zoektocht naar mijn 'ideale' auto te overbruggen.
Ik moet zeggen dat het wel een verschil is om van een Z4 3.5i over te stappen naar de 2.0 diesel.... Maar ik merk wel meteen dat de z4 (e89) van binnen echt verouderd begint te raken. Alle andere BMW's zijn al over naar het nieuwe concept waar de huidige Z4 nog achterloopt.
Dit is hem geworden:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het 35% is, maar als ik het meet kom ik toch echt maar op 6,5cm uit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zijn gewoon banden van 9 cm hoog hoor
Desalniettemin zijn RFTs idd wat minder comfortabel, maar ik moet zeggen dat ik mijn zomerwielen weer opnieuw heb gebalanceerd en dat ik nu eigenlijk weinig meer merk tov vorig jaar.
Na flink onderhandelen bij de dealer, 25k (let wel op het is in België).quote:Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
ziet er gaaf uit, wat heeft hij gekost? hoeveel op de teller?
Wow, 25k dat zou ik niet zomaar opzij kunnen leggen. Maar het is alsnog veel goedkoper dan dat je hier in NL zou betalen voor zo'n auto . 32k is natuurlijk helemaal niks, helemaal niet als degene die de 32 k heeft gereden gewoon normaal heeft gedaan met de auto.quote:Op maandag 7 april 2014 20:49 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Na flink onderhandelen bij de dealer, 25k (let wel op het is in België).
Bj: september 2012 met 2 jaar fabrieksgarantie (premium selection) en 32k op de teller.
Met navi, sportpakket, geblindeerde ramen en nog een hoop kleine extra's.
De dealer kan datquote:Op donderdag 10 april 2014 13:06 schreef boegschroef het volgende:
Ik moet wel zeggen.... dat Start/stop systeem is echt irritant!
En dat de wagen niet ondhoud dat je hem uitgezet hebt is nog irritanter..... Elke keer als je instapt moet ik niet vergeten het start/stop uit te zetten.
Wissel je van comfort naar sport of eco of andersom... wordt het start/stop systeem weer geactiveerd.....
Was er niet iemand hier in de buurt van eindhoven met zo'n apparaatje waarmee je dit soort opties kunt veranderen?
http://felgenkatalog.auto-treff.com/quote:Op donderdag 10 april 2014 17:08 schreef leolinedance het volgende:
Binnenkort bandenwissel en nieuwe zomerbanden erop. Iemand een advies wat het beste onder een F30 320d EDE kan? Comfort is belangrijk want ik rij vrij veel. Standaard is 205/16. Iemand?
Voor belachelijk veel geld ja. Ik zou ook een hobbyist zoeken.quote:
Bedoel je tussen het glas en het lamphuis; 63 12 8 380 210, pre-FL ?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
...
ik ben benieuwd of de rubberen strip achter de lenskap te vervangen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |