SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Ik snap alles, begrijp er niets van.
die gieren daar alles willen lezen voordat ze klaar isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Het lukt niet, ze zal zo wel moeten schijtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Persen, kom op Dré... die tranen moeten komen. Kom op, persen
Zucht, ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Jimmy komt het wel weer even kapotrationaliseren met zijn vragen en nergens op slaande analyses
daar staan mooie steken inquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
Artikel uit de krant erbij.
Nu begint ze pas met zgn janken want de anderen komen erbij.
Ik zei het toch, ik mocht niet dansen.
Ze probeert de schuld bij hem te leggen.
Flikker eens opquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Damn... ergens vind ik het ook wel sneu...![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Baconbus het volgende:
Anton is gemeen, net als de man van Humana.
Ze moet daar gewoon weg, zelfs nu nog. Simpel verhaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moet wel. Ze heeft nu niets meer in de buitenwereld, alleen haar zus.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
Heya Hoya Heya HoyaGimme ool in me lamp
secoinde 1 alquote:
Ben bang van niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef Eveeliinee het volgende:
hopelijk gaat ze inzien dat er misschien ook een kern van waarheid inzit, al ben ik bang dat dat niet gaat gebeuren
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ze zouden hen alle streams van haar de bewoners moeten laten zien, dan gaan hun ogen wel open.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
Anton maakt haar uit voor leugenaar en nog geloven ze het niet.![]()
![]()
ja ene tv showquote:
Eerst Humana, nu ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Baconbus het volgende:
De grote vraag: Gaan de andere bewoners nu twijfelen aan de dochter van Satan?![]()
![]()
Op haar mooie haren!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Ygritte het volgende:
Hij is gewoon jaloers... waarop dan in hemelsnaam.....
Hahaha, een beetje teveel oil.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
"Hij zit me helemaal af te branden, helemaal afgebrand"
Oil in the lamp....?
Nop.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Baconbus het volgende:
De grote vraag: Gaan de andere bewoners nu twijfelen aan de dochter van Satan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef asini het volgende:
Dat ze de prive er gewoon bij hebben gedaan![]()
Ja dat verdient een pluim.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef asini het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hahaha, een beetje teveel oil.
Vanass houdt zich wijselijk op een afstand. Vanass had gelijk wat Andrea betreft.
En dansenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef martend het volgende:
heya heya heya heya heya hoooooooooooo
kom op dreetje nu ook zingen!
Hebben ze ook!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Mylene het volgende:
Het zou me niets verbazen als de Febo het artikel Telegraaf heeft bijgevoegd.
is uit de telegraafquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef asini het volgende:
Zou me niet verbazen, anders vrij smakeloos van Anton.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Mylene het volgende:
Het blijft toch een beetje een streamer hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Marenda het volgende:
Laura knalt even,zit gewoon chips te vreten.
Word mooi tv moment.
Dat zit erbij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Mylene het volgende:
Tis geen popcorn maar close enoughquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Marenda het volgende:
Laura knalt even,zit gewoon chips te vreten.
Word mooi tv moment.
Ik vermoed wel dat er nu hier en daar wel een lampje gaat branden.... al weet je het nooit met die verzameling halve zolen. Waarschijnlijk zal Andrea nu snel dat krantenartikel wegwerken, want dat staat bol van de feiten en dat komt haar heel slecht uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:35 schreef Baconbus het volgende:
![]()
Die moet echt haar bek houden. Ze weet er niks van maar meent wel conclusies te kunnen trekken.quote:
Billy kent Anton helemaal niet, dus ze weet niet waar ze het over heeft.. ze probeert andrea alleen wat op te peppen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef Mokum020 het volgende:
Billy vind het van Anton egoistisch
prive katern in de telegraafquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef asini het volgende:
[..]
Oh. Nouja, er stond Prive boven, vandaar.
Het blijft een geweldige actie
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Huilen zonder tranen. Zou haar kut ook zo droog zijn als ze geil is?
Iedereen liegt!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
Een dochter die haar niet meer wil zien, Anton die het uitmaakt. Maar het ligt niet aan Andrea hoor.
quote:
klopt ze dachten bij dquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:38 schreef asini het volgende:
[..]
Oh. Nouja, er stond Prive boven, vandaar.
Het blijft een geweldige actie
Dat dus!. Erger me kapot aan haar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Ebinas het volgende:
Het is dat ik Andrea zo wil zien.
Maar qua reacties daar zou ik zo de streams uitpleuren
vergeet de cola niet of bier als men dat liever heeftquote:
snap niet dat sommige dat totaal niet inzien, zullen zij dan allemaal gek zijn en Andrea top? dat kan je nooit eeuwig volhouden, ooit valt ze ook daar door de mandquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
Een dochter die haar niet meer wil zien, Anton die het uitmaakt. Maar het ligt niet aan Andrea hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Mijn stiefpa heeft zo een hekel aan Andrea, als dit op tv komt staat hij te dansen op de tafel
Dat had ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hoe harder ze huilt hoe harder ik moet lachen.![]()
![]()
Ik trek dit ook niet lang meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus!. Erger me kapot aan haar.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Mijn stiefpa heeft zo een hekel aan Andrea, als dit op tv komt staat hij te dansen op de tafel
Hij heeft ook de 2e Wereldoorlog meegemaakt, dus dat kanquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Anton heeft haar verraden, zegt ze.![]()
en Christenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef asini het volgende:
Dat wijf is gewoon een pathologische leugenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
zou me niet verbazen als ze dat gaat doen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef R0T29 het volgende:
"Ik verscheurde je foto, heb je brieven verbrand"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Kijk ik wel zielig genoeg?
[ afbeelding ]
Haha, Lot stelt het veilig en loopt het te lezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Laysa het volgende:
En gelijk de bewijs stukken verscheuren
haha hij was eerstquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Baconbus het volgende:
Andrea: Ik wil 'm niet eens meer zien.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef castratortje het volgende:
De domste mokkels stroosten haar
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
Die tranen van Anton waren geloofwaardiger
Ze heeft Ruudquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef waxmask het volgende:
Ja, want die mutsen die haar steunen hebben ervaring met lange relaties...
En ook heul veul levenservaringquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef waxmask het volgende:
Ja, want die mutsen die haar steunen hebben ervaring met lange relaties...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Laat je niet teveel mee slepen
![]()
Put some oil in the lamp
Wat een toeval ook dat Billy psies wist dat er post voor Andrea was he.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef Marenda het volgende:
Wat een domme zet zeg om die Billy erbij te laten
billy is maximaal tv tijd aan het pakken en niks andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nu gaat het weer om anton? Wat wil je nu billy?
Die grote kudt kan nergens meer heen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef zwellever het volgende:
Nadeel is wel dat die kut er nou nooit meer vrijwillig uit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |