SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Wauw, voor het eerst sinds ik op Fok! zit dat ik zoiets kon zeggen
Joh... wat fijn zeg!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Wauw, voor het eerst sinds ik op Fok! zit dat ik zoiets kon zeggen
1. Cosmoquote:
Cosmo., voor een goed getrainde rechterarm...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
1. Cosmo
2. Cosmo2.0
3. Breezerslet17
1,5 jaar nieuwer zijn en mij een ergere newbie noemenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:39 schreef Prins_Pils het volgende:
Niet zo'n newbie als jij gelukkig(yesssss)
Hij is 10 jaar ouderquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Chizu het volgende:
[..]
1,5 jaar nieuwer zijn en mij een ergere newbie noemen
Je bangalijstje..?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:39 schreef Cosmo. het volgende:
Allemaal newbies, wat eng. En beiden hebben het lijstje niet ingevuld.
geregistreerd op: maandag 17 februari 2014 @ 20:02quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Chizu het volgende:
[..]
1,5 jaar nieuwer zijn en mij een ergere newbie noemen
Ben een kloon jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Of je bent een kloontje
Forever alone? Gast je bent 14...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Chizu het volgende:
Zal ik er ook maar een doen dan
Naam: Chizu
Leeftijd: 14
Hoeveel neuk je: Niet #ForeverAlone
..en met welke FOK!kers: ik ken geen FOK!kers irl
Waar slaap je: In bed natuurlijk
kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Forever alone? Gast je bent 14...
Oh en je hoeft, later als je groot en sterk bent, niet in een relatie te zitten om seks te hebben![]()
gast wtfquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef IWWEMI het volgende:
Ik dit het HOMO topic van Fok!?
Zitten hier ook shemales? ik wil keihard genomen worden door een shemale
quote:Basics
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je Fok! nickname?
En die van je Fok! user-icoon?
En van je Fok! signature?
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?
Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van?
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?
Wie allemaal?
Details
Hoe oud ben je?
Wat is je sterrenbeeld?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Heb je een vriendje (of zoiets)?
Naughty details
Wat draag je 's nachts?
Wat is je favoriete soort ondergoed?
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?
Nee, wij bespreken hier alle in en outs over het verzorgen van paarden, de laatste trends op gebied van paardenmuesli en onze laatste scores op het dressuur.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef IWWEMI het volgende:
Ik dit het HOMO topic van Fok!?
Zitten hier ook shemales? ik wil keihard genomen worden door een shemale
Oke k trip m echt stonedquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, wij bespreken hier alle in en outs over het verzorgen van paarden, de laatste trends op gebied van paardenmuesli en onze laatste scores op het dressuur.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
*knip*
Steve, die sneaky lurker, was me voor.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:35 schreef Dirk het volgende:
Zeer schokkende ontwikkeling op deze blijde dag: het topic was niet mijn idee!!!!.
[..]
[..]
Hoe moet ik nu verder? Mijn wil om te leven is verdwenen..
OMG!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dave! Daar heb je zelfs Dave!
Heb je niet alles netjes bijgehouden? Uitgeprint en in een order bewaard ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Misschien moeten oldbies ook maar dat lijstje weer eens invullen.
Nog zo'n oldbie uit het homojaar 0quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OMG!OMG!
OMG!
![]()
Eh... wie is Dave?
oooooooh...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nog zo'n oldbie uit het homojaar 0
Ja hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
De tering, heb je even drie uur?
23:15 klaar dus? Mooi!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:14 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
De tering, heb je even drie uur?
Wat voor beeld heb je van me.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Heb je niet alles netjes bijgehouden? Uitgeprint en in een order bewaard ofzo.
Nee, maar Billy en Ruud hebben wel geneukt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:24 schreef creno het volgende:
Beste medehomopianen,
degene die utopia kijken, is Joey een homo of niet ?
tja dat klinkt gay, maar billy is een teefjequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, maar Billy en Ruud hebben wel geneukt.
Oh, ik dacht een heroïnehoer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:28 schreef creno het volgende:
[..]
tja dat klinkt gay, maar billy is een teefje
Kan nu toch ook alquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Forever alone? Gast je bent 14...
Oh en je hoeft, later als je groot en sterk bent, niet in een relatie te zitten om seks te hebben![]()
Huh?quote:
Mag ik hem meenemen naar huis?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee offie op mannen valt of niet, maar ik zou em niet op straat zetten.
Jouw lijstje tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je van me.
Nee.quote:
das een recente foto iig, want hij woog nog niet zo lang geleden nog 140 kiloquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat kan niet, dan is het strafbaarquote:
Die zit nu bij mij op bed hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Niet per definitie natuurlijk... Ligt er aan wat hij met hem wil gaan doen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef creno het volgende:
[..]
dat kan niet, dan is het strafbaar
Maakt niet uit, ik gebruik m toch alleen als comfortabel zitje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:43 schreef creno het volgende:
[..]
dat kan niet, dan is het strafbaar
Eh Pollewopje, iemand op je laptop in beeld hebben telt niet he...quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet per definitie natuurlijk... Ligt er aan wat hij met hem wil gaan doen...
Samen touwtje springen is bijvoorbeeld geen probleem. Samen naakt touwtje springen lijkt me wat problematischer.
dat kan niet want hij staat in de keukenquote:
Ik was helaas te laat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Chizu het volgende:
LOL, Aiciu daarna postte BartjeBart en daarna Chizu
ABC
niet -----------------------------------------------------------------------------^quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:47 schreef Cosmo. het volgende:
Hij is jammergenoeg niet hier bij mij, anders zat ik hier te posten
LOLquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef Chizu het volgende:
LOL, Aiciu daarna postte BartjeBart en daarna Chizu
ABC
Zo teleurgesteld was ik, dat ik zelfs woorden vergeet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef Dave het volgende:
[..]
niet -----------------------------------------------------------------------------^
Lekkere dude naar bed 1 alstublieftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:47 schreef creno het volgende:
[..]
dat kan niet want hij staat in de keuken
Als Chizo dan jij en dan ik post dan hebben we CCCquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef creno het volgende:
[..]
LOL
als eerst Aiciu dan Bart 2x en dan Aciu weer post dan heb je ABBA
Wel je kleren aanhouden he... anders is het wel strafbaar...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef Chizu het volgende:
[..]
Lekkere dude naar bed 1 alstublieft
Okay, en nu ABRACADABRA?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Als Chizo dan jij en dan ik post dan hebben we CCC
Dan moeten we even het kloonregister openenquote:
Hoezo? Voor de R moeten we alleen Renzanianus of zo hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan moeten we even het kloonregister openen
Gooi m wel door mn rits heenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel je kleren aanhouden he... anders is het wel strafbaar...
of ryan_r (maar die weet zijn wachtwoord niet meer).quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de R moeten we alleen Renzanianus of zo hebben.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:52 schreef Prins_Pils het volgende:
En dan ga ik er doorheen posten om het te verpesten
Dan moeten namen herbruikt worden, hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de R moeten we alleen Renzanianus of zo hebben.
Ryan Airquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:53 schreef creno het volgende:
[..]
of ryan_r (maar die weet zijn wachtwoord niet meer).
Oh je wilt iedere naam maar 1x gebruiken. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dan moeten namen herbruikt worden, he
En net nog relnichtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jullie best wel lievvv![]()
(denk ik)
Wat houdt je tegenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:55 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb Het Lijstje volgens mij ook nooit ingevuld.
Het handboekquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:56 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Wie zegt dat relnichten niet lievvv kunnen zijn?
Ik kies nummer 5...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt naar bed 2 alstublieft..
Ik zat te twijfelen tussen 3 en 5, als ik iemand moest kiezenquote:
Dan wordt het nummer 3 voor jou...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen 3 en 5, als ik iemand moest kiezen
nummer 4 is nog vrijquote:
Nummer 2 is toch niksquote:
Die is al voor mijquote:
3. Alleen niet zo overdreven gespierdquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:05 schreef Cosmo. het volgende:
Op welk lijk je het meest prinspikkie
quote:
Kom maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan wordt het nummer 3 voor jou...
Dat baardjequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:08 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Even iets lekkers pakken. Tot later.
Welnee, dat lijstje is oorspronkelijk van weetikveelwie. Alleen die DN-vraag komt wel van mij, geloof ik.quote:
Oh dacht het ooit eens gelezen te hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Welnee, dat lijstje is oorspronkelijk van weetikveelwie. Alleen die DN-vraag komt wel van mij, geloof ik.
Wie niet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:11 schreef creno het volgende:
wie heeft er hier een DN profiel dan ?
Haaaaiquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Cosmo. het volgende:
Wordt DN dan nog echt gebruikt? Ik heb buiten deze reeks er nog nooit van gehoord.
Het lijkt me ook niet iets waar je snel over begint met collega's ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Cosmo. het volgende:
Wordt DN dan nog echt gebruikt? Ik heb buiten deze reeks er nog nooit van gehoord.
Nou nee, maar ook niet bij andere homo'squote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet iets waar je snel over begint met collega's ofzo.
dudesnude.comquote:
Hej hoi, lekker weer he? Hoe staat het op DN joh?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:41 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou nee, maar ook niet bij andere homo's
Voor mijn gevoel is het in het buitenland meer in gebruik dan in NL. Maar ik kan me vergissen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:13 schreef Cosmo. het volgende:
Das heul naïef...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo naïef om te denken dat het niet om seks ging
Mocht ik je ooit eens tegenkomen dan zal ik het aan je vragen ^^quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej hoi, lekker weer he? Hoe staat het op DN joh?
Uhh ja best wel naïefquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo naïef om te denken dat het niet om seks ging
Hahahahaha deal!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit eens tegenkomen dan zal ik het aan je vragen ^^
Een Hanzestad in Overijssel; Hamburg...quote:
Dat is de enige hanzestad dat ik kenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een Hanzestad in Overijssel; Hamburg...
Oeh ik voel een geschiedenislesje opkomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat is de enige hanzestad dat ik ken
quote:Basics
Wat is je voornaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de betekenis van je Fok! nickname?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van je Fok! user-icoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van je Fok! signature?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of beter gezegd, via wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar ken je hem dan van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie allemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details
Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je sterrenbeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor studie/werk doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar woon je (ongeveer)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een vriendje (of zoiets)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naughty details
Wat draag je 's nachts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je favoriete soort ondergoed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? :-p )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hoe oud ben je eigenlijk
Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA![]()
Kon ik ook niet verstaan, daar werd doorheen gehoest
Ouder dan 30 denk ik anders schaamt-ie zich er niet voor
(no offence!)
doei![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Daar hebben ze haarverf voor uitgevondenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ikbenzevenendertigmaarnognietgrijsofkaalhoor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ja die had ik al gezien, maar een verhaal van iemand horen ipv tekstboekfeitjes is toch beterquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha eh...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hanzesteden
Ik heb vakantie
Haha pfft...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar een verhaal van iemand horen ipv tekstboekfeitjes is toch beterIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Maar er zijn dus nog best veel Hanzesteden in Overijssel, maar niet zo veel in Sallandquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien, maar een verhaal van iemand horen ipv tekstboekfeitjes is toch beterIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
3.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nog best veel Hanzesteden in Overijsseldoei![]()
6quote:
Deventer, Kampen, Zwolle, Hasselt, Ommen en OldenzaalIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Maar toch zijn Hanzesteden wel heel belangrijk geweest voor de oprichting en ontwikkeling van steden. En ook tegenwoordig zie je in veel gevallen nog de gevolgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:33 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik was er helaas nog niet bij toen de Hanze werd opgericht... iemand anders?Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Hasselt wist ik eigenlijk ook niet, al is het wel logisch. Ommen en Oldenzaal lagen/liggen op de route naar Duitsland (Münster) en op die manier ook weer logisch...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:35 schreef Prins_Pils het volgende:
Hasselt, Ommen en Oldenzaal ook? Okee..
Maar je vergeet de belangrijkste!!!!11!!!Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Op zich wel een leuk gedachten-experiment (of schoolproject), stel je maakt de kaart van Nederland helemaal blanco (of zet deze terug naar bijvoorbeeld het jaar 1200). Waar zou je dan nu steden bouwen? Of zou je bijvoorbeeld alleen de Randstad volbouwen, en de rest natuurgebied laten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar toch zijn Hanzesteden wel heel belangrijk geweest voor de oprichting en ontwikkeling van steden. En ook tegenwoordig zie je in veel gevallen nog de gevolgen.![]()
Oh blanco kaarten heb ik vroeger wel vaak volgekliederd ja![]()
Wel leuk om daar op een dood uurtje eens serieus naar te gaan kijken ja
doei![]()
Dat is meer een opdracht voor de middelbare school, maar zeker wel interessant. Ik heb kinderen wel eens een schoolplein en een wijk laten ontwerpen. De rest is te groot om goed te overzien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op zich wel een leuk gedachten-experiment (of schoolproject), stel je maakt de kaart van Nederland helemaal blanco (of zet deze terug naar bijvoorbeeld het jaar 1200). Waar zou je dan nu steden bouwen? Of zou je bijvoorbeeld alleen de Randstad volbouwen, en de rest natuurgebied laten?Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Beyoncé is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier met die kaas.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:09 schreef Chizu het volgende:
Beyoncé is mooiMijn god, ik heb net al beyonce moeten verdragen van Jerruh. Wat is t met die fascinatie van homo's met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er echt NIETS mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik ben niet hommoquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb net al beyonce moeten verdragen van Jerruh. Wat is t met die fascinatie van homo's met haar?Ik heb er echt NIETS mee.
ik ben bi
Hier met die kaas.![]()
LolDon't be a drag, just be a queen!
Dat is de leeftijd. Kun je ook niks aan doen...quote:Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ja goeie vraag...quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb net al beyonce moeten verdragen van Jerruh. Wat is t met die fascinatie van homo's met haar?Ik heb er echt NIETS mee.
Dat attractiepark op je facebook
wachtwatquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd. Kun je ook niks aan doen...Hier met die kaas.![]()
Heldquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werd al bang dat ik de enige niet-liefhebber-homo was..
doei![]()
Een verlaten attractiepark niet in China of Rusland, wauwquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja goeie vraag...
Dat attractiepark op je facebookI want to go!
Beyonce is mijn nummer 2 meest beluisterde popartiest
Lorde is zeker 1quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:31 schreef Cosmo. het volgende:
Beyonce is mijn nummer 2 meest beluisterde popartiest
Hier met die kaas.![]()
Nee Gleequote:
Maar zo staan overall vrij laag, pop is niet zo mijn muziek
Zie je me lachen Alejandro? Denk t niet door deze Poker Face, dus geef me nou maar Applause cause I was Born This Way, bitch.quote:Hier met die kaas.![]()
Gleequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee Glee
Maar zo staan overall vrij laag, pop is niet zo mijn muziek
Hier met die kaas.![]()
Kotssmileys
![]()
Ik ben denk ik een ONZ'er, of een ABO'er. Al dat laatste is tegenwoordig niks meer aan.Don't be a drag, just be a queen!
Een lief hommotje op de KLB? Hoe hou je het uit daar
Mijn favo's zijn ONZ en PTA, KLB en MLN lees ik wel eens. STA ook maar daar gebeurt geen zak.doei![]()
Ik hou wel van een beetje rellen daar, al levert dat soms wel een ban opquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:48 schreef Prins_Pils het volgende:
Een lief hommotje op de KLB? Hoe hou je het uit daar
Mijn favo's zijn ONZ en PTA, KLB en MLN lees ik wel eens. STA ook maar daar gebeurt geen zak.
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Ik ga op dit tijdstip geen moeite doen om Zweeds te lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef Cosmo. het volgende:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18442744.ab
Oepsdoei![]()
Ach een ban is niet erg, genoeg gehad. Gewoon kloon aanmaken en boeiend. (dit mag ik natuurlijk niet zeggen en moet je vooral niet doen hoor..quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje rellen daar, al levert dat soms wel een ban op)
Apart taaltjequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:49 schreef Cosmo. het volgende:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18442744.ab
OepsN A P O L I
C A M P A N I A![]()
uitzendbureau nodigt mensen uit, blijkt iets fout te gaan en zijn 61000 mensne uitgenodigd. Veel mensen komen, chaos, zeikende mensen blah blahquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:50 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik ga op dit tijdstip geen moeite doen om Zweeds te lezen.Don't be a drag, just be a queen!
Gewoon af en toe mezelf gedeisd houden ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ach een ban is niet erg, genoeg gehad. Gewoon kloon aanmaken en boeiend. (dit mag ik natuurlijk niet zeggen en moet je vooral niet doen hoor..)
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Een lolletje moet kunnen tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gewoon af en toe mezelf gedeisd houden ofzoMoet niet altijd serieus zijn
Ja, ik maak altijd lol daar, maar sommige gaan dan ruzie zoeken![]()
En ik ben dan weer iemand dat dat niet pikt.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Geen PI, John van den Heuvel, Vrouwendag, Bestuurders zonder licht, Feministen... weinig qualiteitstopics nu.doei![]()
Ze komen ook nooit achter je IP.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:52 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ach een ban is niet erg, genoeg gehad. Gewoon kloon aanmaken en boeiend. (dit mag ik natuurlijk niet zeggen en moet je vooral niet doen hoor..)
Hier met die kaas.![]()
Iets over Jumbo ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Geen PI, John van den Heuvel, Vrouwendag, Bestuurders zonder licht, Feministen... weinig qualiteitstopics nu.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Een van mijn kloons heet Cosmo2.0... valt al genoeg op tochquote:
Ik word meteen herkend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een van mijn kloons heet Cosmo2.0... valt al genoeg op tochN A P O L I
C A M P A N I A![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een van mijn kloons heet Cosmo2.0... valt al genoeg op toch
doei![]()
Ik heb ook gewoon overal dezelfde UI, ondertitel, sig etcquote:Don't be a drag, just be a queen!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een van mijn kloons heet Cosmo2.0... valt al genoeg op toch_____
Hier met die kaas.![]()
Lieve schat, klassieke nachtbagger? Je hebt geen ideequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:02 schreef Prins_Pils het volgende:
Hmm okee, dat Jumbotopic is nog wel te pruimen. Wel klassieke nachtbagger
Toen ik hier nog alwaysthebest heette waren mijn klonen sometimesthemediocre en nevertheworst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een van mijn kloons heet Cosmo2.0... valt al genoeg op toch.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Bah, harige mannen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:03 schreef Chizu het volgende:
http://hot4hairy.tumblr.com is mijn fapsiteDon't be a drag, just be a queen!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Toen ik hier nog alwaysthebest heette waren mijn klonen sometimesthemediocre en nevertheworst..
Je zou eens moeten weten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:04 schreef Prins_Pils het volgende:
Gatver. Zoveel haar.
Maja jij bent 14 en je hébt nog niet eens haar, dus jaHier met die kaas.![]()
Je bent eigenlijk 20?quote:Don't be a drag, just be a queen!
Wat dan?quote:Don't be a drag, just be a queen!
Op je hoofdquote:Don't be a drag, just be a queen!
NEE NEE NEE NEE! Geen pics... dat mag niet!quote:Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ben je een van de lokpubers van Opstelten?
Hier met die kaas.![]()
Nooit niet? Dus wel... nou kom maar op danquote:
(wel netjes afgeschermd en zo)Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Komop zeg
Wat dacht je van neequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nooit niet? Dus wel... nou kom maar op dan
(wel netjes afgeschermd en zo)Hier met die kaas.![]()
Laat prins pikkie of aicui ofzo maar doen, die hebben de juiste leeftijdDon't be a drag, just be a queen!
Misschien dan wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef Prins_Pils het volgende:
Nooit niet? Ook niet als je straks 18 en legaal bent?Hier met die kaas.![]()
Ja maar "nooit niet" is een dubbele ontkenning en daarmee dus wel.quote:Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Hmmz... je hebt het doorquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
Straks wordt het hele topic opgerold als een illegaal pornonetwerk, gerund door Dirk.
Oh nou... plan!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef Cosmo. het volgende:
Laat prins pikkie of aicui ofzo maar doen, die hebben de juiste leeftijdIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Boks ouwequote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Prins_Pils het volgende:
Jij hebt ook de juiste leeftijd Cos.Don't be a drag, just be a queen!
Nooit was niet gedoeld op nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar "nooit niet" is een dubbele ontkenning en daarmee dus wel.Hier met die kaas.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:13 schreef Cosmo. het volgende:
Laat prins pikkie of aicui ofzo maar doen, die hebben de juiste leeftijd![]()
Er zwerft wel een redelijk pikant picje van mij op de interwebs, jullie krijgen alleen de site niet
doei![]()
Rebelse kinderenDon't be a drag, just be a queen!
Er bestaat zoiets als DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Prins_Pils het volgende:
Er zwerft wel een redelijk pikant picje van mij op de interwebs, jullie krijgen alleen de site niet
KPD? DN? XTube? Een pornotumblrtje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:15 schreef Prins_Pils het volgende:
Er zwerft wel een redelijk pikant picje van mij op de interwebs, jullie krijgen alleen de site niet![]()
Ik begrijp wel hóe je het bedoelt, maar je zegt wat andersquote:
Niemand hier heeft foto's van mij, pikant of niet
Een tumblrgifje!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
KPD? DN? XTube? Een pornotumblrtje?Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
porn tumblrsquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
KPD? DN? XTube? Een pornotumblrtje?![]()
http://sxclips.tumblr.com
YesHier met die kaas.![]()
Meatspinquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
KPD? DN? XTube? Een pornotumblrtje?
Zelfs L-asco niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Cosmo. het volgende:
Niemand hier heeft foto's van mij, pikant of niet![]()
![]()
Dat mag jij heul nog niet zien!quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
porn tumblrs![]()
http://sxclips.tumblr.com
Yesdoei![]()
klopt, klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik begrijp wel hóe je het bedoelt, maar je zegt wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier met die kaas.![]()
Nee waarom zou hijquote:
Ik heb ook fap materiaal nodig zegquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:17 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Dat mag jij heul nog niet zien!
Ik ga denk ik maar weer voor een fapje brbHier met die kaas.![]()
Ik ga nog even de stad in (mét een leuke jongen die bi is)
Ik zal vast morgen nog wel de topic komen checken, doei en alles!
doei![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik heb ook fap materiaal nodig zeg
Ik ga denk ik maar weer voor een fapje brb
quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar weer voor een fapje brb![]()
![]()
Wij danken u voor de informatie gr grquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:18 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar weer voor een fapje brbdoei![]()
De kinderen zijn even weg, even rust
Hoe oud ben jij? 55?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:20 schreef Cosmo. het volgende:
De kinderen zijn even weg, even rust
geluksbitchquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:19 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zal vast morgen nog wel de topic komen checken, doei en alles!Hier met die kaas.![]()
Nee 36quote:Don't be a drag, just be a queen!
Shut upquote:
Zwolle toch? Wtf moet je daar op dit tijdstipquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:19 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zal vast morgen nog wel de topic komen checken, doei en alles!zelfs in daglicht is er nog geen flikker te doen(hihihihi)
Flikkers genoeg daar hoor. En ik kan je er zo een aantal aanwijzen die je zo zou kunnen doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:23 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zwolle toch? Wtf moet je daar op dit tijdstipzelfs in daglicht is er nog geen flikker te doen(hihihihi)
Volgens mij is het Deventer trouwens
Even saai
Tja... alles in vergelijking tot de Randstad is al snel saaiquote:
Maar als je nog verder naar de Duitse grens rijdt is er helemaal niks meer te doen
True true, hier is altijd wel levenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja... alles in vergelijking tot de Randstad is al snel saai
Maar als je nog verder naar de Duitse grens rijdt is er helemaal niks meer te doen
Ja en genoeg flikkers die je kunt doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:30 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
True true, hier is altijd wel leven
Best dubbel eigenlijk... Enerzijds trekt de Randstad wat dat betreft zeker wel. Maar ik weet nou niet zo goed of ik daar wel zou willen werkenHeb er niet al te goede verhalen over gehoord
...
Dat is wel gek om te zien op grindr of dat soort apps, hoeveel homo's er wel niet in de buurt zijn. Bij mij uit het dorp vroeger was echt de dichtste bij kilometers verquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en genoeg flikkers die je kunt doenDon't be a drag, just be a queen!
Hier is de dichtstbijzijnde ook maar een paar 100 meter. Maar je zit al snel in een andere plaats of in een stad als Deventerquote:Op donderdag 27 februari 2014 01:33 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat is wel gek om te zien op grindr of dat soort apps, hoeveel homo's er wel niet in de buurt zijn. Bij mij uit het dorp vroeger was echt de dichtste bij kilometers ver
watDon't be a drag, just be a queen!
Op DN zie ik mensen terug hier in de straat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:33 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat is wel gek om te zien op grindr of dat soort apps, hoeveel homo's er wel niet in de buurt zijn. Bij mij uit het dorp vroeger was echt de dichtste bij kilometers ver![]()
![]()
En nog wat leuks?quote:Op donderdag 27 februari 2014 01:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op DN zie ik mensen terug hier in de straat.Don't be a drag, just be a queen!
En hoe kijk je je buren aan als je ze tegen komt op straat dan?quote:
hier zijn ook een paar gays. Maar voor een dorp van 53000 mensen zitten er aardig wat in de kast want ik kom elke dag dezelfde tegen
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Hallon!
Weer thuis!
Het is inderdaad Deventer...
En wat betreft 'jongens die je zou kunnen doen' hier en in Zwolle... ik ken ze denk ik allemaal al xD Wat betreft Zwolle zeker, 3 jaar een relatie met een Zwollenaar gehad.doei
Forum Opties Forumhop: Hop naar: