Klinkt als contacteczeem, je zal wel allergisch zijn geworden voor de spullen die je gebruikt,quote:
Dat lost het probleem toch niet op? Hij moet er achter komen voor welke stof hij allergisch is (geworden) en dat stofje voortaan vermijden, anders begint het gewoon weer van voren af aan...quote:
je zegt 1 post ervoor zelf nog dat die hypo-allergeen zooi moet kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lost het probleem toch niet op? Hij moet er achter komen voor welke stof hij allergisch is (geworden) en dat stofje voortaan vermijden, anders begint het gewoon weer van voren af aan...
Nee, allergeenvrij.. dat is iets andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:30 schreef boik het volgende:
[..]
je zegt 1 post ervoor zelf nog dat die hypo-allergeen zooi moet kopen
o ja klopt sorryquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, allergeenvrij.. dat is iets anders
http://mens-en-gezondheid(...)at-moet-ik-doen.htmlquote:Zalfjes tegen allergie
Er zijn verschillende zalfjes en andere middelen verkrijgbaar die tegen geïrriteerde huid kunnen helpen. Bij sommige mensen helpen ze, bij sommigen niet. Let wel goed op de ingrediënten, er kan ook parfum in zitten. Is dat het geval, dan maakt het de allergie alleen maar erger.
dit zijn allergenenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef Sjaakie01 het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten of ik er allergisch voor ben. Ik ben begonnen met het gebruiken van deze middeltjes omdat de rode vlekjes erger werden (gezien ik me elke dag moet scheren). Sinds het gebruik ervan is het een kleeeeein beetje minder geworden, nog lang niet naar behoren, maar zeker niet erger.
Wat is dat hypo allergeen of allergeen vrij precies, en waarom zou mij dit dan helpen volgens jullie? Bedankt voor de vlotte response trouwens!
@Krullenbolletje: Volgens mij zijn het ingegroeide haren ja.
Scrubben met een milde scrub!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef Sjaakie01 het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten of ik er allergisch voor ben. Ik ben begonnen met het gebruiken van deze middeltjes omdat de rode vlekjes erger werden (gezien ik me elke dag moet scheren). Sinds het gebruik ervan is het een kleeeeein beetje minder geworden, nog lang niet naar behoren, maar zeker niet erger.
Wat is dat hypo allergeen of allergeen vrij precies, en waarom zou mij dit dan helpen volgens jullie? Bedankt voor de vlotte response trouwens!
@Krullenbolletje: Volgens mij zijn het ingegroeide haren ja.
Ja, dat is best lastig, op heel veel producten zie je al staan allergeenvrij of zonder parabenen,quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:10 schreef Sjaakie01 het volgende:
@FANN: Dankje. Maar hoe kom ik erachter of ik uberhaupt een allergie heb voor een bepaald stofje dat ik gebruik en wat dat stofje is? Er zit ongelooflijk veel verschillend spul in die middeltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |