SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BPLquote:met achterin Luiz en Kompany etc..
Liga BBVA...
en zo kan ik nog wel doorgaan..
waarom volgens jou bundesliga?
![]()
1940-1945quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
BPLmet achterin Luiz en Kompany etc..
Liga BBVA...
Al hebben we veel meer oorlog met Engeland en Spanje gehad door de geschiedenis heen, maar goed, dit ligt gevoeliger![]()
![]()
Weinig keuzes en het zijn altijd zweterige klootzakken met zulke teamsquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
BPLmet achterin Luiz en Kompany etc..
Liga BBVA...
![]()
Zweterige klootzakken xD?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig keuzes en het zijn altijd zweterige klootzakken met zulke teams
hahaha leg uit?
![]()
Irritante spelers die graag misbruik maken van dingen in het spel. Ik zeg niet dat mensen met andere teams het niet doen maar bij Bundesliga teams weet je het bijna zeker dat ze zo spelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zweterige klootzakken xD?
hahaha leg uit?
![]()
IF Ibra in zo'n team bouwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kijken hoever ik kom met 3,5m coins
![]()
![]()
Middenveld is wel erg verdedigend manquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters dan. Wil graag IF Sturridge ook erin hebben![]()
Sowieso geen Lucas Leiva met zijn low/high als buitenste CM in een driemansmiddenveld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters dan. Wil graag IF Sturridge ook erin hebben![]()
Heb mijn IF Ibra net voor 1m SP erop gezet voor 3 dagen, hopelijk gaat ie nu eindelijk weg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Er verschijnen al een paar goedkopere Ibra's op de markt, nu maar hopen dat ik er een kan kapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zou jij het doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso geen Lucas Leiva met zijn low/high als buitenste CM in een driemansmiddenveld.![]()
![]()
![]()
bohh
Gigi op doel voor de autisten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou al om te beginnen niets met Sturridge bouwen.quote:
Maar dan nog eerder Gerrard op de plek van Henderson en Henderson op de plek van Leiva.
En dan iets anders verzinnen dan Luiz / Maicon.![]()
Gerrard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet jij iets beters dan. Wil graag IF Sturridge ook erin hebbenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is niet eens uit op rw of rm? Dat moet nog blijken toch. Ipv cavani heb je ook menez of cabaye. Gaat om het ideequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Sturridge als RW al ongeschikt maar als RM al helemaal.
En dan ook nog Camani op cav...
edit: fuck uruguay was nodig.. cavani moet dus, dat is jammer.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Hij is niet eens uit op rw of rm? Dat moet nog blijken toch.![]()
![]()
TOTW is gewoon al bekend hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Hij is niet eens uit op rw of rm? Dat moet nog blijken toch. Ipv cavani heb je ook menez of cabaye. Gaat om het idee
edit: fuck uruguay was nodig.. cavani moet dus, dat is jammer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: