ja maar ik ben dan ook kk lekkor howrquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haters. Zou jullie ook stuk voor stuk hoor.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerst beetje zoet maar dan kkbitter
Dus als je t heel snel door slikt dan proef je alleen maar zoet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haha fail hahahahaquote:
immer tochquote:
Weet ik niet. Alleen eens een klein beetje geproefdquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus als je t heel snel door slikt dan proef je alleen maar zoet?
u wot m8?quote:
trut ik praat niet over de textuur maar over de smaakquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nasty. Weeïg, slijmerig en buh gewoon..
Het smaakt weeig en slijmerig en buhquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
u wot m8?
[..]
trut ik praat niet over de textuur maar over de smaak
Alsof de crimi-factor jou niet opwindt.quote:
Alsof je je eigen zaad nooit geproefd hebt.quote:
alleen vage hint er van nadat ik mn chick zoen after in dr mond te blaffenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof je je eigen zaad nooit geproefd hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Specifieke smaak kan ik me niet herinneren, is lang geleden. Ik weet alleen nog dat het kk goor was en ik dat nooit weer in m'n smoel wou hebben. Nu kan ik al kokhalzen als ik alleen de geur ervan ruikquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Chocolatebear het volgende:
trut ik praat niet over de textuur maar over de smaak
Wil je alsjeblieft ophouden met deze foto. Ik vind het echt een walgelijk naar gezicht. En dat meen ik echt, oprecht. Ik krijg er hele nare gevoelens van die ik moeilijk uit kan leggen.quote:
Beetje slappe hap, wouldn't ket her in the #squadquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof de crimi-factor jou niet opwindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |