[..] tijger.mp3quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal je eens iets laten verrekken.
Hoe dun zijn jouw benen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Over m'n nieuwe tattoo. Zijkant van m'n pols, had op FB gepost en het leek alsof het op een been stond maar als je beetje goed kijkt zie je dat dat gewoon niet kan
Ja weet ik veel, ik zat echt 3 min te staren ook voor ik zag dat dat vogeltje voorkant van je pols was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef VeerEli het volgende:
Maar Vas, ik snap nog steeds niet waarom iedereen overtuigd was van dat het m'n been was.
Ik bedoel, het lijkt wel op een been, dat zie ik ook wel. Maar het zou wel een spuuglelijk been zijn
En je ziet m'n kontzak ook gewoon erachter enzo
Het was dus mijn been niet. En daar had het ook echt niks mee te maken, het leek door het standpunt van de camera gewoon de vorm van een been.quote:
Vind dit echt superinteressant anders.quote:
Lekkere kantine spirit, echt gezellig dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dit echt superinteressant anders.
Hoef je niet gelijk zo te doen hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè, geen flauw idee waar dat gelul over gaat.
Lekker huisvrouwenpraat. Welk wasmiddel gebruik jij? Ik had laatst een fles Omo in plaats van Robijn, nou, man man man. Iedereen dacht dat het een fles Robijn was, maar dat was het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekkere kantine spirit, echt gezellig dit.
Sorry cutiepiequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk zo te doen hoor
Godsammequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker huisvrouwenpraat. Welk wasmiddel gebruik jij? Ik had laatst een fles Omo in plaats van Robijn, nou, man man man. Iedereen dacht dat het een fles Robijn was, maar dat was het niet.
Ik zie Aight1 en Gianni hier niet hoor :squote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker huisvrouwenpraat. Welk wasmiddel gebruik jij? Ik had laatst een fles Omo in plaats van Robijn, nou, man man man. Iedereen dacht dat het een fles Robijn was, maar dat was het niet.
Ha hah ahaha ja meid, echt he, die familie van mij snapt dat ook nooit, vanmiddag even de kids ophalen van voetballen, kleine maarten had wel 3 doelpunten gemaakt vorige wedstrijd, ik was echt heel trots.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat haat je op aight?!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie Aight1 en Gianni hier niet hoor :s
Ja wil echt zien hoe jij je mooie huidje weer verder hebt bezoedeld met een paar klodders intquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:43 schreef VeerEli het volgende:
Iedereen mad omdat ze niet mee kunnen pratenHaters hahah xd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:43 schreef VeerEli het volgende:
Iedereen mad omdat ze niet mee kunnen pratenHaters hahah xd
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had toen snel foto gemaakt maar daar lijkt het alsof hij op m'n been zit en is hij helemaal roodZe zijn nu in genezing dus wel beetje fucked up, maar zal ff snel maken wacht. Doe wel in DM want anders gaat iedereen me weer afzeiken hier
Och ja hè. En echt goed zeg, toch wel knap dat hij met al zijn mankementen toch kan voetballen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ha hah ahaha ja meid, echt he, die familie van mij snapt dat ook nooit, vanmiddag even de kids ophalen van voetballen, kleine maarten had wel 3 doelpunten gemaakt vorige wedstrijd, ik was echt heel trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |