abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137151465
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137151471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebook :@ maar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
En daarmee maakte ik hem ook gelijk dicht.
pi_137151473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebook :@ maar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
Ik stuur je een verzoekje. :)
pi_137151498
Done! Ook voor Suiker. Maar de beheerder moet je aanmelding goedkeuren :)
pi_137151507
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
pi_137151640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
:Y

Enne een meet, ik ben voor. Ook omg 010 hier. :W Juud! Maar ik ben heel mobiel dus richting midden is no problemo.
pi_137151794
Wat komen er toch veel uit die buurt :{
040 hier

Maar.... onze auto doet het weer, en heb ik zelfs gister al weer op mogen halen, dus ik ben ook mobiel ;) (En OV werkt anders ook best ;) )
pi_137152316
Hilz, ik ook graag bij de eetgroep!

Hier ook omg 010, nou ja, officjeel 015, en niet zo mobiel ;), maar ik ben niet bang voor vreemde auto's ;).

Shandaly, wat fijn! *O*

En waarom heeft mijn kind een ritme van 22.30 - 01.15 - 04.30 - 07.00 - 9.30? :( Ze is verdorie 6 maanden, geen 6 dagen!
Home is where the O+ is...
pi_137152324
Ik doe alleen aan minimeets, jeweetz.

Pessie, nog gefeliciteerd! Toffe spam O+
pi_137152402
Je bent erbij Cwen! Als je toegelaten wordt. Mijn auto is nu juist bij de dokter... Gaar een duur grapje worden ben ik bang... Maar we worden bijna weer rijk. Vriendje krijgt als er geen gekke dingen meer gebeuren de 2e week van maart een (tijdelijk) contract *O*
pi_137152414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die Limone die meet ook maar met iedereen :P
Maar de eerste keer vergeet ik nooit meer! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Ooh... ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben een even-lang-in-als-uit-de-buik foto te maken... :'( :'( Had al maanden geleden uitgerekend dat dat op 24 feb was, vorige week al zitten bedenken wat voor foto ik wilde maken... en door alle drukte gister ben ik het helemaal vergeten :'( :'(

Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel? ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoort :'( schiet er gelijk vol van :{).

Maar de 'normale' dingen zoals stikken, vallen etc (behalve van een balkon :')) heb ik geen last van. Nieuwsberichten ook nauwelijks..
Maar wel iets om in de gaten te houden zoals Juud zegt, denk ik.

Ik herken het wel een beetje, maar ik had het al vóór dat M. er was. Mijn irreële angstfiep is nu al een jaar dat het gasfornuis opeens ontploft en dat we er dan geweest zijn. Of dat de bovenburen ineens door het dak zakken precies op de plaats van de box. :') Zolang het niet te veel angstfiepjes worden, maak ik me nog geen zorgen. ;)

Als die angsten verlammend zijn en je belemmerd wordt in het dagelijks leven moet je er wat aan doen. Niet meteen therapie, maar een uur actief aan je angst denken en je dan bijvoorbeeld afvragen hoe reëel deze angst is. Hoe vaak komt het nu voor dat een gasfornuis ontploft? Of oplossingen gaan bedenken om het te voorkomen (maar als dat resulteert in vijf keer het gasfornuis een zacht klopje geven, dan ben je nog verder van huis :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:47 schreef Hilzillah het volgende:

De angsten, Ik heb er gelukkig niet meer last van dan anders. Wel overal rookmelders opgehangen en koolmonoxide meters. Wij slapen een verdieping hoger dan de Senn. Vluchtroutes zijn makkelijk hier. Ik kan in iedere kamer via het schuine dak naar buiten. En via de dakgoot is het maar een metertje of 2. En griezels... Ik heb een honkbalknuppel naast mijn bed staan. Toen ik nog alleen was had ik een slagersmes in mijn nachtkastje. Maar toen ik mezelf daar een keer gruwelijk aan opengehaald heb met iets uit de la willen pakken heb ik hem maar weer in de keukenla gelegd.

:')

Het had een actie van mij kunnen zijn.. :*

Gehhehe 'de vreetgroep' :D

---

We hadden een goede nacht! Ik heb eerst drie uur kunnen slapen en daarna zelfs drie-en-een-half! Ik merk het direct aan mijn humeur.

Oh.. ik heb wel heel naar gedroomd over Belle. :'( Belle, laat je even weten of het goed met je gaat? :')
pi_137152546
Gefeliciteerd voor alle jarige O+

Wij hebben wel een babyfoon met camera. En af en toe geeft het beeld wel wat storing :o of er vliegt een spinnenweb langs :D

Ik ben nog niet ongesteld geweest gelukkig. Maar ben nu aan het af bouwen met de bv dus zal er binnenkort vast wel aan moeten geloven.

Ik wil ook wel lid worden van de facebookgroep, heb alleen niemand van jullie op facebook. Kan wel wat inspiratie gebruiken. Blijf hangen in steeds hetzelfde. Net courgette hapje gemaakt uit het boek opperdepop. Had ik zelf echt nooit op gekomen.

Meneer wilde gisteravond niet slapen. Wel aldoor gapen en in oogjes wrijven maar in bed liggen is blijkbaar voor mietjes }:|

En hij kan klakken met ze tong O+
pi_137152582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Limone het volgende:

[..]

Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel? ;)
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk. :'( En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
pi_137152589
Meets.. Groot, klein, in 010 ( :r < < neehoor, grapje! :D ).. Ik kan het aan! Ik dacht eerst "hmmn zo ver weg?!?" (ik ben een verwend snobje hè) Maar toen bedacht ik me dat ik er ook een dagje van kan maken! Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Eindhoven geweest :@ Is daar een leuk museum oid?

En dan een met-je-laarzen-in-de-klei-meet met Spirit en L-E! O+ Jaja, ik regel het wel.
pi_137152595
Heerlijk he Limoentje. Wat is die drie en een half uur dan heeerlijk O+

Goed nieuws Hilz *G*
pi_137152663
Fotospam
Deze kregen we van het kdv met een valentijnskaartje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137152671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk. :'( En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
Oh, ik begrijp het wel hoor :* Maar ik heb dus drie-en-een-half uur achterelkaar geslapen en probeer nu weer tot in den treure overal positieve draaien te geven ;)

ik heb pas laatst een spring foto gemaakt met M. Dat was ook leuker geweest toen ze net geboren was en niet drie maanden. Maar ja!
pi_137152685
Ik wilde nog reageren op die angsten. Ik ben van nature een beetje een doemdenker wat zulke dingen betreft. Misschien komt het omdat mijn beide ouders jong zijn overleden, maar van iedereen die me lief is heb ik in mijn hoofd al 1001 scenario's van hun overlijden afgespeeld. Dan ben ik maar vast voorbereid als het gebeurt, ofzo. :') Sinds ik kinderen heb is dat nog wel een paar graden erger. Ik hou me ook nauwelijks met het nieuws bezig, daar kan ik echt wakker van liggen. Het is iets wat er een beetje bij hoort, zoals anderen al zeiden. Je wordt zo kwetsbaar als je kindjes hebt, zo bewust van alles wat er fout kan gaan, zo lang dat niet de overhand heeft is het niet erg, lijkt me.

Ik weet inmiddels ook hoe het is als die angsten wel de overhand nemen (in mijn geval dan rondom mijn eigen dood) en als het je belemmert in je functioneren, dan zou ik zeker hulp inroepen. Zonder mijn therapeute zou ik nergens zijn. Maar de 'gewone' nare gedachten, die hebben we allemaal. En die gaan niet meer weg. dat denk ik ook. :)
pi_137152711
Met je laarzen in de klei, tot aan je oksels in de drek, kan allemaal hier in Waterland! O+
pi_137152851
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.

Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd. O+
pi_137152920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.

Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd. O+
Wawa! : O+
pi_137153057
De mijn zegt al dagen Oenga! en die is nog maar drie maanden! :6

Poep is wel praktischer! Had -ie ook poep?
pi_137153113
Oh, ik miste een foto! Lief bloempie O+

Jouwes gaat de wereld veroveren Limone! Oenga ftw!

Hij had geen poep, dus we moeten wel nog wat finetunen.
pi_137153934
Bloempje, wat heb jij een leuke baby! O+ Heel leuk koppie.

Zelf een tijdje niet gepost hier maar alles gaat super. Aiden gaat als een tierelier en loopt als een trein langs de bank en schuifelt langs de muren. Hij kruipt ook met een vaart.
Hij zit wel een beetje te graag aan de televisie. Naar mij luistert hij niet, naar mijn man wel. Hm. -O-
En verder groeit hij als kool.

Wat geven jullie je baby van deze leeftijd (10 maanden) allemaal en wat vinden ze heel lekker?
Die van ons is gek op brood, mie en andere pasta soorten. Vla en yoghurt gaan er ook altijd in. En komkommer! :9
Wat ik soms wel lastig vind is dat hij soms een halve boterham wilt, ineens gaat schreeuwen en het weg gaat duwen. Dan wilt hij wat anders. Soms krijgt hij wel 3 dingen voor hij fatsoenlijk gegeten heeft. Pff.
Melk drinkt hij weinig en wat ik overdag geef (' s ochtends dan), spuugt ie later weer uit. Geen idee waarom dat is. Verder drinkt hij water en thee.

En hoe vermaken jullie je baby verder? In de box vind hij niet zo geweldig want hij staat voornamelijk tegen de rand te roepen of gewoon rond te kijken. Echt zitten of liggen spelen doet hij zelden en anders niet lang.
Hij kruipt gewoon heel veel rond en qua speelgoed heb ik niet veel bijzonders. Zou ook niet graag iets kopen waar hij dan amper naar omkijkt.
Iemand tips daarvoor? :)
pi_137154134
fb groep?
Ik kan jullie echt niet bijhouden atm.\
Ik las eehn stukke auto bij shandaly wat is er kapot?
skips en spirit hoe gaat het nu?

Ons spekje slaapt dan wel en dan niet door waardoor ik dus gewoon vanaf 03:00 aan het wachten ben.
Nog even en ik heb een weekje vakantie *O* kan ik misschien weer aanhaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')