En daarmee maakte ik hem ook gelijk dicht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
Ik stuur je een verzoekje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
Maar de eerste keer vergeet ik nooit meer!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die Limone die meet ook maar met iedereen
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Ooh... ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben een even-lang-in-als-uit-de-buik foto te maken...![]()
Had al maanden geleden uitgerekend dat dat op 24 feb was, vorige week al zitten bedenken wat voor foto ik wilde maken... en door alle drukte gister ben ik het helemaal vergeten
![]()
![]()
Ik herken het wel een beetje, maar ik had het al vóór dat M. er was. Mijn irreële angstfiep is nu al een jaar dat het gasfornuis opeens ontploft en dat we er dan geweest zijn. Of dat de bovenburen ineens door het dak zakken precies op de plaats van de box.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoortschiet er gelijk vol van
).
Maar de 'normale' dingen zoals stikken, vallen etc (behalve van een balkon) heb ik geen last van. Nieuwsberichten ook nauwelijks..
Maar wel iets om in de gaten te houden zoals Juud zegt, denk ik.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:47 schreef Hilzillah het volgende:
De angsten, Ik heb er gelukkig niet meer last van dan anders. Wel overal rookmelders opgehangen en koolmonoxide meters. Wij slapen een verdieping hoger dan de Senn. Vluchtroutes zijn makkelijk hier. Ik kan in iedere kamer via het schuine dak naar buiten. En via de dakgoot is het maar een metertje of 2. En griezels... Ik heb een honkbalknuppel naast mijn bed staan. Toen ik nog alleen was had ik een slagersmes in mijn nachtkastje. Maar toen ik mezelf daar een keer gruwelijk aan opengehaald heb met iets uit de la willen pakken heb ik hem maar weer in de keukenla gelegd.
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik begrijp het wel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
Wawa! :quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.
Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |