Nee hoor dat heb ik nooit gedaan met geen enkele kat die in huis kwam en ze slopen bij mij ook niets alleen de krabpaal en mijn deurmatquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:31 schreef Ilsieii het volgende:
Nee dat heb ik ook, wil een beessie echt niet een kooitje stoppen. Iemand gaf me dat advies wat ik echt heel raar vond. Nee het heeft helaas geen gezelschap. Ik heb wel een oud hondje.
Maar als je het in een kamer zet, hebben jullie de lossen spullen weggehaald ivm met sloopgedrag?
Mijn deurmat doen ze ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb ik nooit gedaan met geen enkele kat die in huis kwam en ze slopen bij mij ook niets alleen de krabpaal en mijn deurmat
Dus jij geeft ze ook maar 1 kamer 's nachts of als je weg bentquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mja, ik weet het niet hoor als mensen zeggen dat ze katten opsluiten in de keuken of badkamer als ze weg zijn. Vast met de beste bedoelingen, maar is dat een niet te kleine ruimte voor katten om (lang) opgesloten te zitten?
Als we thuis zijn mogen de katten door heel het huis rennen en zwieren, als we weg zijn of in de nacht alleen in de huiskamer.
Nee, je moet natuurlijk wel een krabpaal hebben. Katten zijn zelfstandig, geef het beessie de ruimte en het vindt wel een plekje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:31 schreef Ilsieii het volgende:
Maar als je het in een kamer zet, hebben jullie de lossen spullen weggehaald ivm met sloopgedrag?
Ik geef je gelijk, maar wij zijn dat eigenlijk wel soort van verplicht om te doen. Als we weg zijn, zijn ze allebei in de huiskamer (met hun speeltjes) want zodra zij de gang op rennen of boven zijn, durf ik de voordeur niet open te doen, want geheid dat ze er dan uitglippen. Ik heb geen extra gangdeur tussen voordeur en huiskamerdeur. En wat betreft 's nachts, hebben we het echt ontzettend vaak geprobeerd, maar ze blijven constant aan de kastdeur krabbelen ook al staat ie gewoon openquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef Jula123 het volgende:
Ik vind het echt niet kunnen om een kitten/kat in de badkamer te stoppen overdagAndere kamers eigenlijk ook niet. Een kat kan zelf wel bepalen waar hij wil zijn en hij sloopt heus niet gelijk de hele huis hoor. Het is geen crimineel die in een isoleercel moet toch.
Mijn katten hebben gewoon het hele huis tot hun beschikking, overdag slapen ze vaak beneden op de bank, 's nachts liggen ze meestal op zolder.
Ze slopen nooit iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |