SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wat aardiger jij!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Link eens wat toffe. Kun je tenminste nog iets nuttig doen.
Tosti met sucuk is ook best lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wacht tot iedereen slaapt. Sucuk.
Mijn excuses, maar ik moet af en toe gemeen doen tegen vrouwen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan wat aardiger jij!
Pretty much alles van gangland
Deze moet je gezien hebben :
Deze is ook wel vet, ( die vrouw op het begin zegt: ''motherfcking Crip'')
En bijna alles op het youtube kanaal van Vice.. vooral transsexual muslims in Indonesia, Wife kidnapping..
Nee, nothing beats pide met sucuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tosti met sucuk is ook best lekker
Kan ook tosti met pide makenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, nothing beats pide met sucuk.
Huh? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
Je hebt zo'n algerijnse/tunesische pepersaus die je bij de Turk kunt halen, ik ben effe de naam kwijt, je moet die erbij doen en dan nóg lekker
Wat poëtisch.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik die bang is om in het donker te slapen.
Jullie die nog steeds over eten praten
Jup. Plus hoef je niet echt op te letten of afzuigkap aan te zetten die herrie maakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Sucuklu yumurta...
Hoewel tosti natuurlijk minder geurig zal zijn op dit uur.
Te halen bij de Dekamarkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geloof dat het Sriracha was, maar ik weet het niet meer zeker. Flesje lijkt er in ieder geval erg veel op. Dit was echt goede sambal; niet dodelijk pittig en een erg lekkere smaak.
[ afbeelding ]
Waar ik het over heb zit in een tube, geel/rood achtigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geloof dat het Sriracha was, maar ik weet het niet meer zeker. Flesje lijkt er in ieder geval erg veel op. Dit was echt goede sambal; niet dodelijk pittig en een erg lekkere smaak.
[ afbeelding ]
Git yesene. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben degene die met honger naar bed gaat, hoor.
Srirachaaaaaaa.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |