Ferdi is aan het lopen. Kim is aan het roeien. Ed schijnt een fanatieke sporter te zijn. Heeft diverse marathons en halve marathons gelopen. Als hij vertelt over de marathon van NY reageert Bianca enthousiast: 'Ja joh? En hoe lang is die?' Ed legt haar uit dat een marathon altijd 42 km is.
Ed traint thuis elke dag zwaar op het strand in mul zand. Tijdens een marathon loopt ie slapend zegt ie. Dan eet ie een pizza en gaat slapen.
Georgie heeft pijn in zijn billen, gaat zo met een paracetamolletje naar bed. En als Kim vraagt of hij niet de hele nacht doorgaat dan zoals hij gezegd had vertelt hij dat als strax de fiets vrij is hij nog wel gaat fietsen vannacht
Georgie zegt dattie naar bed gaat en zegt dan dat hij Ali na doet. Ed had Ali deze opdracht wel willen zien doen. Bianca heeft wel eens gezegd tegen Ali dat hij meer moest afdrogen. Hij was wel een echte doorzetter wordt er gezegd.
Ed vertelt aan Bianca over cruises. Het is nix voor haar zegt ie. Veel te weinig te doen. Nog wat blabla over de luxe op zo'n schip. Bianca vertelt dat ze low budget gereisd in Indonesie zegt ze. Toch lijkt een cruise haar wel leuk. Ed zegt dat een cruise lijkt op BB. Het was wel mooi zegt hij om op het achterdek naar het water te kijken.
Kim heeft het moeilijk met roeien. Lopen gaat wel maar voor roeien mist ze kracht. Haar knieen doen errug zeer. Ze moet dit 3 km per keer. Ze moet elke dag 7 km rennen, 20 km fietsen en 4x per dag 3 km roeien. Robin zou haar graag willen helpen, ze is nu op de helft en wil graag peppillen. Robin legt haar uit dat dat niet goed voor je is. 'O ja?' vraagt ze verbaasd.
Kim snapt niet dat ze dit wel mag en niet mee mocht doen met de bungee. Robin zegt dat Kim's conditie slechter is omdat ze door het ongeluk niet kon sporten. Hij raadt haar aan om morgen naar Hummie te vragen en het haar voor te leggen. Kim denkt dat het ongeluk nix met haar conditie te maken heeft. De rest valt Robin bij.
Ik ben ff weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 01:46]
Hieke vertelt dat ze geopereerd is aan haar enkels. Ze heeft een 'Marco van Basten blessure' zegt ze. Het is voor haar erg zwaar dit sporten. Ed vraagt of ze dan nix taped. Nee, ze sport gewoon zonder hulpmiddelen.
Georgie gaat volgens mij naar bed. Ferdi moet nog 1200 meter ofzo. Daarna gaat Ed denk ik lopen. Kim heeft haar veters niet vast zegt Robin. Kan ook niet zegt ze.
Er klinken weer irritante stemmetjes op de achtergrond. Ed maant ze gelukkig tot stilte. Ferdi vraagt de aandacht, niemand luistert eerst en hij wil dat ze vroeg beginnen morgen ofzo.
Robin moedigt Kim aan. Als Kim zo doorgaat nog 6 minuten en dan is ze klaar. Ferdi loopt zich ondertussen in het zweet.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 01:47]
Ik zie Koos op de bank gaan zitten. Ed heeft bewondering voor Koos. Hij doet zo goed mee. Koos:'Jij toch ook...' Ja zegt Ed maar ik ben echt een sportman en jij doet daar toch minder aan? Koos vertelt dat hij 4 jaar geleden een kwart triathlon heeft gedaan in de winter. Dat is schaatsen, lopen, fietsen. Ed is vol bewondering, dat had hij niet gedacht zegt ie, echt te gek man. Als Koos het afwimpelt zegt Ed dat hij het toch echt een hele prestatie vindt, zo'n triatlon is zwaar!
Annet valt gebroken op de bank. 'Ze' (wie dat zijn is mij niet duidelijk) hebben haar gezegd dat ze moest stoppen. Ze gaat te hard. Heeft er nu 20 km opzitten in 40 minuten. Dees heeft haar op de fiets afgelost. Ze wilde tot de 25 maar het mocht niet.
Ferdi is afgelost. Ed staat op de loopband een verhaal te vertellen. Probeert wat knopjes uit ondertussen en lazert bijna van z'n band af. Hilariteit.
Kim is ook afgelost, Hieke roeit nu. Kim komt bij op de bank met Koos, Annet en Bianca. Ferdi loopt wat rond en eet een broodje. Robin is uit beeld verdwenen. Waarschijnlijk zit hij bij Dees.
Koos maakt zich zorgen over Dees. Net geroeid en nu alweer fietsen...
Ze hebben weer hele discussies over het schema. Koos denkt dat ze harder gaan dan nodig. Hij kan ook niet slapen door de trilling van de apparaten ofzo, het dreunt het hele hok door. Hij moet nog roeien maar dat haalt hij morgen wel in.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 01:48]
Annet moet het rustig aan doen zeggen ze. Ed is weer in gevecht met de loopband. Hieke zegt dat hij nix moet slopen dan redden ze het zeker niet. Hij heeft het nog nooit gedaan zo'n loopband. Let nou maar op jezelf zegt de rest, ipv mee te oh-en. En ook: 'Alle begin is moeilijk'
Dees ziet er kennelijk beroerd uit. Bianca vraagt of er gereanimeerd moet worden.
Hieke vertelt haar dochtertje Indy dat mamma doorzet al is het 01.30 uur.
Annet neemt haar km stand ff door. Ik heb het niet helemaal gevolgd.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 01:45]
Een stukje gemist door de reclame
Robin zit ook weer op de bank. Ze vragen zich af waarom Robin en Georgie de aanvoerders zijn. Waarom geen vrouw bijvoorbeeld. Ed zegt dat ze de 2 beste sporters wilden scheiden.
Annet wil graag wat pinda's en water. Robin zegt dat ze iets minder hard moet sporten. Zo voelt ze zich beroerd en dat wordt dan steeds erger. Beter rustig aan beginnen. Hieke zegt dat het echt niet lichter wordt de 2e keer. Met Ed gaat het goed maar hij heeft het warm. Iemand heeft last van haar benen en als het erger wordt wil Robin wel masseren.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 01:54]
Ze praat wat met Ed. Hij zegt dat hij niet kan kijken naar haar anders valt hij weer van de band. Ze zenden dit nooit allemaal uit. Annet vraagt waarom niet. Ed: 'Veel te lang, ze nemen alleen de hoogtepunten, bijvoorbeeld als ik van de band val en 'n been breek...'
Bianca vraagt of Robin als hij vandaag of morgen naar de DBK gaat kan vragen of de apparaten gesmeerd moeten worden. Ja, daaaaaag zegt ie.
Ed laat een scheet, de bonen gaan werken zegt hij. Normaal zou hij wel naar buiten gaan maar ja... Robin zegt dat je het ook niet in kan houden dat doet zeer, met deze opdracht mogen scheten gelaten worden. Bianca gaat ervoor naar het toilet.
Ze hebben het erover dat er iemand wakker moet blijven om te fietsen. Robin wil doorgaan vannacht. De rest wil voornamelijk slapen. Robin zegt dat Ferdi nu wel ff 3 uur slapen kan, dan wekt hij hem strax. Bianca denkt aan inhalen morgen.
Robin wil iets overnemen van Kim met Ed of Ferdi. Annet heeft het over slapen op de bank. Ze lachen om Dees. Ze was zo enthousiast over de opdracht en nu.....
De rest zegt dat ze nog steeds enthousiast zijn. Ze gaan desnoods dag en nacht door. Dan weer dat ieder het op zijn eigen tijd doet.
Ed laat weer een scheet. Ik hoor het niet maar hij zegt sorry en Hieke wordt niet goed. Ze zit precies achter hem te roeien en krijgt de volle laag. Grote hilariteit van de rest.
Val in een verhaal hoe Annet haar zadel graag wil. Het staat geloof ik teveel nar achteren.
Ed moet nog 3 km, een minuutje of 12 a 15 denkt hij.
Ferdi denkt dat ze makkelijk meer kunnen fietsen, roeien kan niet meer dat zou gekkenwerk zijn.
Hieke zingt: 'Edje is een poepdoos oleee oleeee'
Annet rook het ook: 'Er kwam er weer 1 langs he?!'
Ed verontschuldigt zich. De bonen he. Bianca zegt dat iemand blij mag zijn dattie buiten zit, Ed zit maar te ruften.
Hieke is er bijna heeft erge dorst. Bianca: 'Demmmmm woman!!!!'
Ed vindt het heerlijk. Bianca vindt dat het langzaam gaat. Ed doet het rustig aan zegt hij.
Reclame.....
Hieke roeit de laatste meters terwijl ze zingt: 'Kiss my ass, kiss my ass'
Ze is klaar en pakt haar jas. Gaat naar buiten, lekker een peukje roken zeker.
Ferdi zit te roeien. Annet vraagt zich af wie haar kilometers gaat overnemen. Bianca zegt dat niemand dat doet, het gaat individueel
Ferdi maakt weer een berekening over hoeveel km er per dag gemaakt moet worden. Lopen redden we makkelijk hoeft niet zo hard. Al wandelen we 10 km op dat ding..
Annet gaat zo lopen. Ed adviseert haar iets om haar hoofd te binden voor het zweet.
Ed zegt dat het roeien zwaar is voor de meniscus.
Annet moest net dus van Georgie stoppen met fietsen. Dat vond ze wel jammer. Ze maakt zich nu klaar om te gaan lopen.
Annet bedankt Bianca voor haar goede zorgen.
Hieke is ook weer binnen. Bianca gaat slapen op de bank en vraagt of Annet haar 10 minuten voor ze klaar is wil wekken. Ed loopt nog steeds, hij zweet zich rot.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 02:27]
02.30 uur Er druppelen weer mensen binnen. Hieke, Robin, Koos.
Koos heeft gefietst, Robin lost hem zo af geloof ik. Ze hebben het nog steeds over de bonen en het gas dat daardoor wordt opgewekt.
Hieke vindt dat Koos het fantastisch gedaan heeft. Robin pakt wat water en gaat naar buiten. Ed is klaar met lopen. Hij doet nu de moonwalk zegt hij, is stoned van het lopen. Iemand hijgt heel zwaar in mijn oor, het is denk ik Ferdi.
Koos staat een beetje bij te komen.
Ik ben ff weg..
Koos zit het schama aan tafel te bekijken en loopt dan uit het beeld naar Ferdi op de loopband. Die legt nog eens uit wat zijn schema is. Er klinkt veel geristsel doorheen en ik versta alleen de laatste woorden: "... en dan ff lekker knalle'
Hieke en Annet komen uit de badkamer. Annet heeft kennelijk niet gelopen maar gedouched. In de slaapkamer nlijkt iedereen nog wakker. Annet wilde heel stilletjes haar kleren pakken maar dat is dus niet nodig. Bianca is ook in de slaapkamer gaan liggen ipv op de bank.
Het gesprek in de slaapkamer valt niet te verstaan. Annet zegt weer iets tegen Kim en Georgie over een relatie.
In de woonkamer zit Hieke op de bank iets te eten. Het is lekker want ze zegt steeds mmmmmmmmmmmm.
Ferdi loopt nog rustig verder op de loopband. Nog 100 meter zegt hij.
Hieke praat met Ed in de keuken maar wat hij zegt is mij niet duidelijk. Hij staat op te ruimen. Hieke gaat het schema bekijken aan tafel. Annet komt er in haar badjas ook ff bij kijken. Hieke vult het schema verder in en legt het uit aan Annet. Iets over xtra km's die opgeschreven moeten worden.
Annet kreeg een vraag van Georgie en Kim ze hadden een discussie. Als er iemand met je uit zou willen voor 3000 gulden moet je het aanpakken zegt Georgie. Annet vindt dat goedkoop, heeft een keer $2500(?) afgeslagen in Israel.
Ed leert Koos hoe hij zijn eigen benen kan masseren. Koos zit met een been op de stoel ijverig te kneden. Hieke en Annet zitten bij hem. Ed loopt nog steeds te rommelen in de keuken. Nu komt ie er ff bij zitten.
Ed zegt dat Robin in de DBK gevraagd heeft of Ed mag sporten ipv Kim. Ed zegt dat ze het gaan overleggen. BB heeft advies gekregen hoe zwaar de opdracht was maar nu hebben ze kunnen zien dat het wel erg tegenvalt dus misschien passen ze het wel aan denkt Ed. Maar BB wil eerst overleg en zegt nu nix.
Het zou leuker zijn als het minder zwaar was denken ze. Hieke gaat haar tanden poetsen. Koos is ook uit beeld.
Ed zit aan tafel met enorme herrie koffie te malen. Heeft het ondertussen met Annet over koekjes bakken met zijn kinderen en de kippen. Annet wil ze knuffelen. Ed niet, laat ze maar lekker pikken en scharrelen buiten. Annet vindt de snaveltjes zielig zo.
Annet vraagt hoe oud Ed haar schat. Hij weet het niet schat haar 35. Ze is gevleid. Maar ze is dus 42. Ed:'Dus jij kan geen kinderen meer krijgen?' Annet zegt dat dat nog kan. Ed vraagt of ze dat zou willen. Annet denkt van niet maar ze is wel gek op kinderen. Als Hieke het over Indy heeft voelt dat als haar kind. Ze is dol op kinderen.
Hieke roept Annet. Die verdwijnt uit beeld en Ed complimenteert haar met d'r mooie benen. Ze klinkt heel blij met het compliment.
Ed is weer in de keuken bezig. Ferdi bekijkt het schema. Er wordt gesproken met iemand die ik niet hoor en ook niet kan zien. Het gesprek gaat dus grotendeels aan mij voorbij. Iets over slapen en afwisselen in elk geval.
Annet kijkt naar Robin buiten en vraagt of het goed gaat. Ze is trots op hem. Gaat nog ff bij Ed zitten en dan slapen. Ze denkt dat Ed zo wat gaat eten. Het blijkt de muesli voor het ontbijt te zijn die hij maakt.
Ed denkt dat Annet zo veel van dieren houdt ook aangeeft dat ze veel van kinderen houdt. Ze vertelt dat ze teveel feest voor kinderen en dat er op het moment dat ze een kind wilde er niet de juiste man was. Of andersom. Annet zegt dat ze dankbaar is en tevreden is met wat ze heeft maar ze is niet echt gelukkig. Ed vraagt of ze ook geen kleine momentjes van geluk kent. Na wat doorvragen blijkt toch van wel. Ed denkt dat het daarom gaat in het leven, genieten van een mooie boom of een kind op schoot. Zijn mening is dat als je dat kan zien je geluk kent, je bent niet een leven lang gelukkig.
Reclame
Koos vertelde eerder nog dat hij vandaag aandacht wil vragen voor zijn zoon die vandaag jarig is.
Weer terug zit Ed bij Annet aan tafel en legt nog eens uit wat geluk is. Annet klinkt wat aarzelend, ze probeert er wel wat van te maken maar heeft toch echt van die momenten... En je komt toch alleen thuis. Ze rookt ook voor de gezelligheid. Maar niet binnen roken omdat ze Ed niet lastig wil vallen daarmee. Ed zegt dat het allemaal wel meevalt. Ze zou morgen graag helemaal stoppen met roken, dan heeft Ed dat toch maar mooi bereikt. Ed zegt dat hij denkt dat het sporten dat bereikt heeft dan. Hieke stopt nooit denkt Annet.
Ferdi gaat naar bed. Annet ook zegt ze. Maar onderweg komt ze Bianca tegen die aan het roeien is. Het duurt nog wel een half uur zegt Bianca voor ze klaar is dus Annet kan beter niet op haar wachten. Annet blijft er toch bij.
Ferdi en Ed lopen langs. Hele discussie over het schema. Ze zijn buiten beeld en ik kan het ook niet echt verstaan. Annet lacht wat en zegt dat de emoties hoog oplopen. Dan is de discussie echter alweer voorbij zo te horen. Georgie is gaan lopen op de band.
Bianca zegt dat Annet gek is als ze niet gaat slapen. Annet gaat nu slapen.
Stilte in de kamer behalve gefluit van Georgie en het geluid van de roeimachine van Bianca.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 03:30]
Bianca praat met iemand. Het is een man. Lijkt wel zonder microfoon. Zij heeft het over het schema in elk geval, de man mag haar strax wakker maken en nu gaat ze ff douchen. Wij blijven naar de kont van Georgie kijken in de woonkamer.
Reclame geweest. Ondertussen is Bianca uit de badkamer gekomen. Ze blijft buiten beeld praat wat met Robin, niet te verstaan. Robin heeft het over nog een half uur.
Bianca gaat naar bed. Georgie zegt dat hij haar over 2 a 2,5 uur wakker maakt. Hij probeert het zo lang mogelijk vol te houden.
Nog geen minuut later stapt hij van de loopband. Hij verdwijnt uit beeld. Eerst richting slaapkamer en dan weer terug richting keuken.
De woonkamer is leeg, dat zien we op stream 1&2.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 04:02]
Beelden nu van een lege woonkamer en op de achtergrond heel ff wat gepraat van Georgie en Robin. Niet te verstaan.
Nu tweemaal een lege keuken in beeld.
Hij loopt dan naar buiten zegt tegen Georgie: 'Kerel, ik wens je het allerbeste.'
Robin loopt richting badkamer. De regie weet niet wat ze zullen laten zien de tuin of de badkamer...
Ze besluiten toch maar de badkamer. Daar ligt Robin volledig gekleed in bad. Zo te zien zonder water. Hij bekijkt geloof ik zijn handen, het beeld is van te veraf om het goed te zien.
Besluit dan op te staan. Kleedt zich uit in de gang. Hij is echt kapot want hij gaat heel traag, rust ff uit voor hij terug naar de badkamer loopt.
Daar wast hij zich. Zucht: 'Ooo man...' En droogt zich weer af natuurlijk. Zucht weer terwijl hij tandpasta en borstel pakt. Doet ff zijn haar goed in de spiegel en gaat dan op het bad zitten terwijl hij zijn tanden poetst.
Beelden van een slapende Dees en de damesslaapkamer. Geen geluid behalve de zware ademhaling van 1 van de bewoners.
Reclame...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 05:35]
Waarschijnlijk naar het toilet geweest. Ze komt na een paar minuten weer terug en loopt heel voorzichtig door de donkere slaapkamer terug naar bed.
Reclame...
En alles is weer stil... Nog steeds geen beelden van Bianca en volgens mij is Georgie ook nog wakker.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2000 05:55]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |