SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
4 wedstrijden: Reus en Kuba samen 12 goals, Lewan 1Wel aardig wat assists van Lewan gelukkig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb die Australiėr Williams in een pack!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit een bronze of silver IF gehad, ook niet in eerdere Fifa's.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb die Australiėr Williams in een pack!Wel een redelijk pack verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit een bronze of silver IF gehad, ook niet in eerdere Fifa's.![]()
Dat doet alleen utd? Ik zie Olympiakos alleen maar naar voren spelen hoor..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:16 schreef StijnDa het volgende:
Olympiakos - Man utd aangezet.
Waar kijk ik naar?Beetje achterin rond tikken.
Rooney laat deze wedstrijd wel zien dat hij het geld waard is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef Vijf_voor het volgende:
ONZ / Meiden met een karper
Lindgren pron![]()
Van waar ik mee heb gespeeld:quote:
Pepe > IF Miranda > IF Godin > M.Gonzalez
Maar Varane lijkt me ook goed.![]()
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al voor Chelsea gespeeld dit seizoen![]()
![]()
Man u is echt slecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Olympicacos if kaartjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
waarom koop je hem danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die prijs voor iets wat niet heel veel beter is
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh zo. Ach je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die prijs voor iets wat niet heel veel beter is![]()
![]()
Mijn favoriete speler irl wil hem gewoon in mijn team hebbenquote:Maar als je er over na gaat denken is het natuurlijk te bizar voor woorden dat hij 180k is
![]()
Snap ook niet waarom Aguero ook zo duur is en nog wel duurder, die is bijna hetzelfde als Suarezquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn favoriete speler irl wil hem gewoon in mijn team hebbenMaar als je er over na gaat denken is het natuurlijk te bizar voor woorden dat hij 180k is
![]()
Die is ook wel echt fijn, ik gebruik hem nu in de spits met UP Suarez op CAMquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom Aguero ook zo duur is en nog wel duurder, die is bijna hetzelfde als Suarez![]()
Ferdinand stond erbij en keek ernaar.
Tijd voor een enkeltje Amerika of Saoudi Arabie voor die kerel om nog wat euro's binnen te harken.![]()
haha die word lekker aangepakt die maverquote:![]()
bij wie heeft hij lopen bedelen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha die word lekker aangepakt die maver![]()
bij wie heeft hij lopen bedelen ?
Bij iedereen die wat gratis aanbiedt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb geen coins meer nodig, lekker veel winst lopen maken op legends in een paar dagen tijd, 800k ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
voor hoeveel gekocht ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn first owner bewaar ik. Als hij een 2de maakt gaat hij alsnog wegPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb geen coins meer nodig, lekker veel winst lopen maken op legends in een paar dagen tijd, 800k ofzo![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Op een kartonnen doos langs de straat gezeten met zijn laptop.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Gaat niet gebeuren, hij is al gewisseldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn first owner bewaar ik. Als hij een 2de maakt gaat hij alsnog weg![]()
![]()
huh, waarom zou Thad op een kartonnen doos gaan zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Op een kartonnen doos langs de straat gezeten met zijn laptop.
#FreeTrapz![]()
Heb ik gisteren mijn silver team met een paar Olympiakos spelers verkocht voor een habbekrats, goeje timing weer.![]()
Dat is best zielig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
pokerspelers die zo'n ding als huisdier hebben
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je weet toch dat ze vandaag spelen en united slecht isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef DutchSL het volgende:
Heb ik gisteren mijn silver team met een paar Olympiakos spelers verkocht voor een habbekrats, goeje timing weer.
#FreeTrapz![]()
Voor het geld dat je aan zon beest uitgeeft kan je ook gewoon een blonde hoer zonder ziektes nemen.quote:![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Voor het geld dat je aan zon beest uitgeeft kan je ook gewoon een blonde hoer zonder ziektes nemen.
close enough'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
miss heeft ze wel een hele lelijke kopquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
op de PS in ieder geval nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ik hier een Ibra voor vinden....
#FreeTrapz![]()
echt een dikke opschepper jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die instragram van hem
Lijkt wel Wolf of Wall Street haha
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Geef eens linkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die instragram van hem
Lijkt wel Wolf of Wall Street haha
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
damnnnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel geld
[..]
http://pinsta.me/danbilzerian
Die midget en dat dikke wijf
CF, met Sniper. Die is het. Doe maar een ruilvoorstel met een kutspeler. Ik heb er toch niks meer aan want ga deze club deletenPS3
![]()
zelfs bronze ieren voor 150c kan die klote webapp niet vinden.
#omdatdebankstraksookvolmoet
#FreeTrapz![]()
Er staat ook een Pedro (rechtsbuiten, sniper) en een Modric (Artiest) op voor 704.000 BIN. Zelfde recept, moet er vanaf. Maakt niet uit of je ze verkoopt of houdt![]()
![]()
en waarom zouden we die gaan kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er staat ook een Pedro (rechtsbuiten, sniper) en een Modric (Artiest) op voor 704.000 BIN. Zelfde recept, moet er vanaf. Maakt niet uit of je ze verkoopt of houdt
#FreeTrapz![]()
Niet, doe gewoon een ruilvoorstel met een bronze ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom zouden we die gaan kopen![]()
![]()
ah zo wie waren de gelukkigequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Niet, doe gewoon een ruilvoorstel met een bronze ofzo
#FreeTrapz![]()
Nog niemandquote:![]()
Die Sneijder gaat gewoon nog voor 30k mocht je m verkopen, maar ja, ik krijg geen aanbieding![]()
![]()
zijn ook onvindbaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nog niemand![]()
Die Sneijder gaat gewoon nog voor 30k mocht je m verkopen, maar ja, ik krijg geen aanbieding
#FreeTrapz![]()
We zijn geen vrienden op PSN, anders had ik Sneijdertje wel opgepiktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nog niemand![]()
Die Sneijder gaat gewoon nog voor 30k mocht je m verkopen, maar ja, ik krijg geen aanbieding
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja, webapp is zo kut. als ik bronze ieren zoek voor 150c (waar er 1000en van zijn) vind ik er al sporadisch een paar, laat staan dat ik precies bij jou kaart uit weet te komen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nog verrassende silvers die goedkoop op te pikken zijnquote:
#FreeTrapz![]()
benieuwd naar de rest van de spelers, en Sturrdige RW betekend wel dat een fatsoenlijke RW hebben van liverpool ipv Moses![]()
Ik kan die kaarten van 704k wel vinden, maar we zijn geen vriendjes dus kan geen trade offer sturen..
Er staat ook een IF van Persie voor 704k, maar die is niet van jou
Sneijder is alweer weg zie ik.![]()
Of wil je nog een Pedro en Modric?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan die kaarten van 704k wel vinden, maar we zijn geen vriendjes dus kan geen trade offer sturen..
Er staat ook een IF van Persie voor 704k, maar die is niet van jou
Sneijder is alweer weg zie ik.![]()
![]()
Nee, hoeft niet, moet ik weer Fifa opstarten enzo, te veel moeite.Waarom delete je de club ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mooi, de Sneijder is weg. Nu kan de club wel pleite
Krijg je volgend jaar ook geen of minder welcome back packs.![]()
Ach, dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom delete je de club ?
Krijg je volgend jaar ook geen of minder welcome back packs.![]()
Maar waarom delete je de club dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ach, dat maakt niet uit![]()
Was wel een beetje klaar ermee, wil eens proberen wat op te bouwen. Daarnaast toch amper tijd voor Fifa komende maandenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar waarom delete je de club dan?
Reemi veel plezier met Wes als speler of handelswaar
[ Bericht 10% gewijzigd door Quasi-intellectueel op 26-02-2014 00:00:43 ]![]()
EAids its in the game..
afgelopen 2 potten schiet ik gemiddel 3 keer op te paal en krijg ik de bal achterin steeds maar net niet weg... wel toevallig weer met nog 3 punt nodig voor promotie en nog 3 wedstrijden te gaan..
moet weer in de laatste beslist worden..
wel benieuwd naar IF muller![]()
Dat heb ik soms ook, dat je de bal maar niet wegkrijgt. Clearen met B of X resulteert dan in een mislukte trap die niet verder komt dan 10 meter buiten de 16quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:51 schreef Downstar het volgende:
EAids its in the game..
afgelopen 2 potten schiet ik gemiddel 3 keer op te paal en krijg ik de bal achterin steeds maar net niet weg... wel toevallig weer met nog 3 punt nodig voor promotie en nog 3 wedstrijden te gaan..
moet weer in de laatste beslist worden..
wel benieuwd naar IF muller
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar kom je nu al achter?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stop voortaan als ik verlies, potje erna ben ik nog slechter dan normaal![]()
![]()
Mijn Fok! refresht niet meer vanzelfGeen automatische nieuwe posts en ook MyActive niet. Buttons doen het ook regelmatig niet
Echt, wat is deze. Waarom kan die zooi niet gewoon normaal doen.
![]()
Adblockquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:36 schreef StijnDa het volgende:
Mijn Fok! refresht niet meer vanzelfGeen automatische nieuwe posts en ook MyActive niet. Buttons doen het ook regelmatig niet
Echt, wat is deze. Waarom kan die zooi niet gewoon normaal doen.
![]()
Voor het eerst in 3 jaar dat ik met een zilver team speel. Na 30 minuten gaat mijn tegenstander al weg terwijl het pas 3-0 staat....
Leuk dit![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee al paar weken moet je even uitzetten
Heb er ook al een paar weken last van ja![]()
![]()
Tering EA. Geen IF Radja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alsof men bij golds niet leaved dan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor het eerst in 3 jaar dat ik met een zilver team speel. Na 30 minuten gaat mijn tegenstander al weg terwijl het pas 3-0 staat....
Leuk dit
Verkapte ik ben goed post weer hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb 25k om een upgrade te doen in één van deze (standaard) teams. Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:08 schreef Freire het volgende:
Heb 25k om een upgrade te doen in één van deze (standaard) teams. Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:08 schreef Freire het volgende:
Heb 25k om een upgrade te doen in één van deze (standaard) teams. Iemand tips?Asamoah LMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IF Bonucci CB (Chiellini naar links)![]()
zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax en Groningen rond over Zivkovic?
weet iemand eigenlijk hoeveel kaarten er op je transfer targets kunnen ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je kunt volgens mij maar iets van 40 in je watchlist zetten, maar als je overal op biedt, dan kun je tot 100 kaarten zien. Maar je kunt dan wel oneindig bieden, zo had ik dus meer dan 400 McGeady's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn
weet iemand eigenlijk hoeveel kaarten er op je transfer targets kunnen ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar ik ook zon hekel aan heb...quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, dat je de bal maar niet wegkrijgt. Clearen met B of X resulteert dan in een mislukte trap die niet verder komt dan 10 meter buiten de 16
als je tegenstander een steekbal geeft door je verdediging heen..maar je CB gewoon eerder bij de bal is dan de spits van de tegenstander, en dat je CB dan zon lelijke 'misstap' maakt..
ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.. dan steekt hij zijn been uit als een soort van tackle..
terwijl hij de bal gewoon kan aannemen, en dan komt die spits alsnog aan de bal op vervolgens 1 op 1 te komen met keeper..![]()
![]()
topquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij maar iets van 40 in je watchlist zetten, maar als je overal op biedt, dan kun je tot 100 kaarten zien. Maar je kunt dan wel oneindig bieden, zo had ik dus meer dan 400 McGeady's.denk voordat ik allemaal ieren aan het inslaan ben die ik straks kwijt raak.
#FreeTrapz![]()
Ja dat is echt onzin idd, maar ook vaak dat je de bal aanneemt en dat je speler dan zo wegdraait (richting je eigen goal) dat de aanvaller er tegen aan loopt en zo de bal mee neemt. Ik weet dan zeker dat ik de stick richting de andere kant op heb (richting goal tegenstander), maar toch neemt die idioot 'm aan richting de andere kantquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waar ik ook zon hekel aan heb...
als je tegenstander een steekbal geeft door je verdediging heen..maar je CB gewoon eerder bij de bal is dan de spits van de tegenstander, en dat je CB dan zon lelijke 'misstap' maakt..
ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.. dan steekt hij zijn been uit als een soort van tackle..
terwijl hij de bal gewoon kan aannemen, en dan komt die spits alsnog aan de bal op vervolgens 1 op 1 te komen met keeper..
Kijk nu de samenvatting van de wedstrijd van gister, 1 van de beste penalty's die ik gezien heb, die van Hulk. Wat een hard schot.🍆![]()
weet wat je bedoeld al heeft dat volgens mij meer met 'aanname' te maken en de mate van agility en balance.. dat heb ik dus vaak met hummels achterin..quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat is echt onzin idd, maar ook vaak dat je de bal aanneemt en dat je speler dan zo wegdraait (richting je eigen goal) dat de aanvaller er tegen aan loopt en zo de bal mee neemt. Ik weet dan zeker dat ik de stick richting de andere kant op heb (richting goal tegenstander), maar toch neemt die idioot 'm aan richting de andere kant
die heeft iets van 63 agility en 61 balance ofzo.. en neemt dan vaak de bal kut aan en draait dan inderdaad weg naar eigen goal..![]()
Ik ga UP Pogba maar eens proberenVidal naar rechts, Pogba centraal op het middenveld, Marchisio naar de bank.
![]()
Hij is zo lekker gewoon gebleven die Louisquote:Hoewel hij niet in gaat op het aanbod van Feyenoord's technisch directeur Marten van Geel, denkt Van Gaal dat hij wel bij de Rotterdamse club past. "Feyenoord is een volksclub en ik ben een volksjongen."![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is zo lekker gewoon gebleven die Louis
Zijn vrouw heet Truus, dat is de enige link die ik zie met een volksclub
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
63 agility en 61 balance, zo slecht is dat niet eens voor een CB hoor .quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
weet wat je bedoeld al heeft dat volgens mij meer met 'aanname' te maken en de mate van agility en balance.. dat heb ik dus vaak met hummels achterin..
die heeft iets van 63 agility en 61 balance ofzo.. en neemt dan vaak de bal kut aan en draait dan inderdaad weg naar eigen goal..![]()
Klopt, ik heb ook boateng of dante achterin soms..quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
63 agility en 61 balance, zo slecht is dat niet eens voor een CB hoor .
zijn zelfs nog slechter qua balance en agility stats, maar op 1 of andere manier gebeurd het vaak bij hummels..
gelukkig kan ik met zijn 90 strenght soms nog net de verdediger wegduwen![]()
![]()
Dadelijk zeker ook een jeugdproduct van Ajaxquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ajax en Groningen rond over Zivkovic?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
______!
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Eerst gaan lopen bedelen, en als mensen je vervolgens confronteren met je eigen gedrag, denken dat je ze de loef kan afsteken met iets anders. Schrijnendquote:
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Nou, volgens de web app zijn er nog steeds geen gouden contracten te koop. Of zou men massaal de contracten van de markt af hebben gehaald?quote:![]()
EA probeert verslaving tegen te gaanquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is een nieuw middel van EA om packs kopen te stimuleren. Contracten van de markt halen. Mensen die zonder zitten kunnen ze niet meer los kopen, en moeten weer packs openen. Briljantquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, volgens de web app zijn er nog steeds geen gouden contracten te koop. Of zou men massaal de contracten van de markt af hebben gehaald?
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
weet t niet maar ik vind echt een shitload aan contracten hoor. (1e klik alquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, volgens de web app zijn er nog steeds geen gouden contracten te koop. Of zou men massaal de contracten van de markt af hebben gehaald?)
#FreeTrapz![]()
Als je geen prijs invult bij de gouden contracten dan vind je ze wel, maarja dan moet je handmatig op zoek naar de goedkope.
Als je wel een prijs invult is het trial & error, net als bij spelers.![]()
die 50c boeien nou ook niet echt bij de gemiddelde persoon hier.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
Als je geen prijs invult bij de gouden contracten dan vind je ze wel, maarja dan moet je handmatig op zoek naar de goedkope.
je hebt ze nodig of niet
vind het erger dat hij geen ieren vind
#FreeTrapz![]()
Sommige mensen handelen er inquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 50c boeien nou ook niet echt bij de gemiddelde persoon hier.
je hebt ze nodig of niet
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik heb al maanden een contracten overschot en ben ze juist aan het verkopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 50c boeien nou ook niet echt bij de gemiddelde persoon hier.
je hebt ze nodig of niet![]()
![]()
Nou, volgens UDB is een rare gold contract 400 coins. Die wil ik dus vinden. Dus stel in de prijs in op 400.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet t niet maar ik vind echt een shitload aan contracten hoor. (1e klik al)
Kut, dat doet het niet. Nog een keer. Doet het niet. Oh, nu doet ie wel wat. Alleen op pagina 4:
Kom op zeg, dit gaat toch nergens meer over![]()
eens.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, volgens UDB is een rare gold contract 400 coins. Die wil ik dus vinden. Dus stel in de prijs in op 400.
[ afbeelding ]
Kut, dat doet het niet. Nog een keer. Doet het niet. Oh, nu doet ie wel wat. Alleen op pagina 4:
[ afbeelding ]
Kom op zeg, dit gaat toch nergens meer overgaat nergens over.
toch als je m zonder getallen invul kan je zo een contract oppikken voor 350c BINPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Besef me net dat er naast Nainggolan ook geen Duarte in TOTW is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yay, heb er 1 voor 450 en 500 gekocht. En heb nog van die 99 contract dingen in de EAS store bedenk ik me nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eens.gaat nergens over.
toch als je m zonder getallen invul kan je zo een contract oppikken voor 350c BIN![]()
![]()
Hahahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:31 schreef Tim86 het volgende:
Besef me net dat er naast Nainggolan ook geen Duarte in TOTW is![]()
![]()
En geen Raduquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:31 schreef Tim86 het volgende:
Besef me net dat er naast Nainggolan ook geen Duarte in TOTW is![]()
Dat maakt dit TOTW toch echt een stuk minder interessant voor mij persoonlijk
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Heerlijk, mensen wijzen op hun ongelijkquote:
Op z'n Bredaas: Zhaneau, wa bende toch nun l*l
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Uitgaan van consistent beleid bij EA inzake de IF'squote:Op woensdag 26 februari 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen wijzen op hun ongelijk
Op z'n Bredaas: Zhaneau, wa bende toch nun l*l![]()
![]()
![]()
Zou mooi zijn als de prijs van NIF Ibra een stukje omhoog vliegt door zijn TIF. Dan zou in theorie zijn IF een haalbare kaart (haha, woordspeling) moeten kunnen worden![]()
Volgens UDB is er sinds zondag al sprake van een prijsstijging...quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Zou mooi zijn als de prijs van NIF Ibra een stukje omhoog vliegt door zijn TIF. Dan zou in theorie zijn IF een haalbare kaart (haha, woordspeling) moeten kunnen wordenNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Die IF Luduena heeft op zijn pace na wel zieke stats.
Vorig jaar scoorde hij nog deze goal (genomineerd voor Puskas award)
En afgelopen weekend deze:
Doorspelen naar 50 seconden ofzo, daarvoor alleen overdreven veel celebration met schoen op zijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenstanders die eigen doelpunten maken. Een potje duurt wel een half uur op deze manier. 18-0, bijna rust. Vraag me af wanneer hij het gaat opgeven.![]()
Ik zie het nog niet echtquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens UDB is er sinds zondag al sprake van een prijsstijging...
Maar pas bij 1.65 mln wordt het interessant voor mij persoonlijk trouwens. Dan kan het realistisch worden.![]()
Ik keek naar de grafiek, daar is wel stijging te zien. Mij trouwens een raadsel hoe dat kan, gezien de charts die jij hebt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet echt
[ afbeelding ]
Maar pas bij 1.65 mln wordt het interessant voor mij persoonlijk trouwens. Dan kan het realistisch worden.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik snap alleen niet wat die keeper doet bij die onderste goal. Die gaat gewoon vrolijk naar de andere hoek?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
Die IF Luduena heeft op zijn pace na wel zieke stats.
Vorig jaar scoorde hij nog deze goal (genomineerd voor Puskas award)
En afgelopen weekend deze:
Doorspelen naar 50 seconden ofzo, daarvoor alleen overdreven veel celebration met schoen op zijn hoofd![]()
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Klopt welquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dadelijk zeker ook een jeugdproduct van Ajax![]()
Ik zie een ander staafdiagram dan Toefjes bij Ibra
edit. o hij heeft "de scherpe kantjes" er af gehaald in zijn screenshot...
Ik denk dat de bidbumpers hier gewoon bij staan en zij de gemiddelde prijs beļnvloeden. Ik gebruik udb eigenlijk ook vrijwel nooit meer.![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dadelijk zeker ook een jeugdproduct van AjaxVerdubbelt de marktwaarde.
net wanneer ik hem probeer te halen....quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Zou mooi zijn als de prijs van NIF Ibra een stukje omhoog vliegt door zijn TIF. Dan zou in theorie zijn IF een haalbare kaart (haha, woordspeling) moeten kunnen worden![]()
![]()
Doorsparen voor zijn IF.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
net wanneer ik hem probeer te halen....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Hoe noem je een goedkope Zlatan: Wibrahimovic
hihaho lachen gieren brullen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef DutchSL het volgende:
hihaho lachen gieren brullen![]()
![]()
ik moest toch stiekem lachen..kutgrapquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef DutchSL het volgende:
hihaho lachen gieren brullen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi beessiequote:
Ben zelf vooral benieuwd naar Guardians of the Galaxy.
Raar stijltje, dat gaat óf geweldig worden of totaal kut![]()
![]()
Ook triest dat jullie het keer op keer proberen met de web appHet werkt niet goed, al maanden niet en toch elke dag weer proberen en klagen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat ik IF Vidal ga verkopen. Geen idee waarom ik 260K voor hem betaald heb. Heb nog geen bijzondere zaken met hem kunnen verrichten.![]()
In-game ist ook niet best...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Ozz-03 het volgende:
Ook triest dat jullie het keer op keer proberen met de web appHet werkt niet goed, al maanden niet en toch elke dag weer proberen en klagen.
![]()
Die leek me echt kut, maar de trailer was stiekem juist heel tofquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooi beessie
Ben zelf vooral benieuwd naar Guardians of the Galaxy.
Raar stijltje, dat gaat óf geweldig worden of totaal kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kaarten kopen voor een feestje om er vervolgens 1 minuut later achter te komen dat je helemaal niet kan![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op het EA forum geen berichten over de brakke webapp. Zal zeker wel gelijk met een ban bestraft worden zulke berichten?![]()
Ik ben benieuwd wat op dat papiertje stond..quote:
of dat het gewoon een spontane actie was en het papier er niks mee te maken heeft.. kan natuurlijk ook..![]()
![]()
Vast wel ja. Of mensen hebben het inmiddels geaccepteerd nu het al een paar dagen zo is. Zelfde met die quitfreeze bug enzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum geen berichten over de brakke webapp. Zal zeker wel gelijk met een ban bestraft worden zulke berichten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ze daar nog bezorgkosten rekenen johquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
Een mailtje van Bart Smit: Uw bestelling is verzonnen. Even denken: Zal het toch?
[ afbeelding ]
Er komen welgeteld 0 Playstations mijn kant op
En dat op zulke bedragen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het geld is wel teruggestort. Hoopte op een mazzeltje, maar helaas. Maar eigenlijk met de onmogelijkheden die Fifa biedt hoef ik geen nieuwe console meer. Beter dat de impulsaankoop geannuleerd is dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ze daar nog bezorgkosten rekenen joh
En dat op zulke bedragen![]()
![]()
Dit zijn bruikbare tips, dank voor het delenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:18 schreef Freire het volgende:
Vanaf zaterdag weer een maand gratis sport1
Zondag Atletico - Real![]()
![]()
idd thxquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn bruikbare tips, dank voor het delen
Mijn zwager heeft een PS4, maar op het eerste oog ziet FIFA14 er op zijn console hetzelfde uit als op de mijne. En ook bij het spelen voel ik weinig tot geen verschil.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het geld is wel teruggestort. Hoopte op een mazzeltje, maar helaas. Maar eigenlijk met de onmogelijkheden die Fifa biedt hoef ik geen nieuwe console meer. Beter dat de impulsaankoop geannuleerd is dusNAC Breda
Rčsbaarge![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)tieme-roadtrip-17775
Bohhh, dan krijg je toch spontaan zin om te gaan roadtrippen
Deze is ziek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Noorwegen toch? Zijn mijn schoonouders geweest. Briljantquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze is ziek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Jupquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noorwegen toch? Zijn mijn schoonouders geweest. Briljant
Ik heb alleen die in Cali gedaan, maar toen was ik nog erg jong en zat ik uiteraard niet zelf achter het stuur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup
Ik heb alleen die in Cali gedaan, maar toen was ik nog erg jong en zat ik uiteraard niet zelf achter het stuur
Bij 3 op Reis zit Dennis Storm nu in India. Week in week uit vind ik zijn bijdrages vanuit dat smerige pestland vooral heel erg suf, maar zondag kwam er zowaar een stuk voorbij van iets bizar moois: de bruggen van Meghalaya.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Levende_brug
Zelden zoiets moois gezien
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Heeft hij die PS4 dan aangesloten op een aardappel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een PS4, maar op het eerste oog ziet FIFA14 er op zijn console hetzelfde uit als op de mijne. En ook bij het spelen voel ik weinig tot geen verschil.![]()
Mooie plek om een film op te nemenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vet
Bij 3 op Reis zit Dennis Storm nu in India. Week in week uit vind ik zijn bijdrages vanuit dat smerige pestland vooral heel erg suf, maar zondag kwam er zowaar een stuk voorbij van iets bizar moois: de bruggen van Meghalaya.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Levende_brug
Zelden zoiets moois gezien
http://rootbridges.blogspot.nl/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Ongeschild en wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij die PS4 dan aangesloten op een aardappel?NAC Breda
Rčsbaarge![]()
damn die weg in boliviaquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze is ziek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]al bang als ik er naar kijk
Misschien een kwestie van smaak, maar ik vind dit echt pure kunstquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie plek om een film op te nemen
http://rootbridges.blogspot.nl/
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Dat verklaart wel waarom je geen verschil zietquote:
Je ziet wel verschil maar als je alleen FIFA speelt kun je net zo goed op de 360/PS3 blijven spelen![]()
Ik geloof dat die ook een keer voorbij gekomen is in dat ene programma. The world's most deadliest roads...ofziets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
damn die weg in boliviaal bang als ik er naar kijk
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Het is iets scherper ja. Iets.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom je geen verschil ziet
Je ziet wel verschil maar als je alleen FIFA speelt kun je net zo goed op de 360/PS3 blijven spelenNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Heb je ook andere games speelt of alleen FIFA?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is iets scherper ja. Iets.![]()
En Top Gear.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ook een keer voorbij gekomen is in dat ene programma. The world's most deadliest roads...ofziets.Hoe kon het dan dat een door jou verzonnen bestelling bij hun in het systeem zat, of hadden zij m verzonnen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
Een mailtje van Bart Smit: Uw bestelling is verzonnen. Even denken: Zal het toch?
[ afbeelding ]
Er komen welgeteld 0 Playstations mijn kant op![]()
![]()
Alleen FIFA. Mijn zwager speelt wel andere spellen, maar die interesseren me weinigquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook andere games speelt of alleen FIFA?
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Transfăgărășan, omsingelt door bergflankenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Deze is ziek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Kutspelquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
Wat gaat deze reeks langzaam zeg
De 1000 gaan we niet eens halen dit jaar.![]()
![]()
Komt doordat jij niet meer dagelijks post over worstenbroodjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
Wat gaat deze reeks langzaam zeg
De 1000 gaan we niet eens halen dit jaar.![]()
Kutlevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Komt doordat jij niet meer dagelijks post over worstenbroodjes.![]()
![]()
twitter:hendrikshelene twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:33:18Mezelf buitengesloten #blond #deus nu maar eens kijken of ik 'n talentvolle inbreker ben #tips? #nee-er-staat-geen-raam-open reageer retweet
![]()
![]()
Nou, ik had m daadwerkelijk gedaan, was een link op tweakers gedeeld van Bart Smit. Ik, en velen met mij hebben gelijk dat ding besteld. Met Ideal betaald, en een uurtje of 2 į 3 later kwam er een mailtje binnen dat de bestelling geannuleerd was en het geld teruggestort zou worden. Beetje vaag, maar ben er nu eigenlijk wel tevreden mee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Top Gear.
[..]
Hoe kon het dan dat een door jou verzonnen bestelling bij hun in het systeem zat, of hadden zij m verzonnen?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:43 schreef Zhano het volgende:
twitter:hendrikshelene twitterde op woensdag 26-02-2014 om 12:33:18Mezelf buitengesloten #blond #deus nu maar eens kijken of ik 'n talentvolle inbreker ben #tips? #nee-er-staat-geen-raam-open reageer retweet
Voor dit soort dingen zou iedereen een Turk/Mocro in zijn vriendenkring moeten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is het erg dat ik haar niet ken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:43 schreef Zhano het volgende:
Ze komt uit Breda?
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Daarom gaan wij met Ozz omquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zou iedereen een Turk/Mocro in zijn vriendenkring moeten hebben.T was een grapje omdat er 'verzonnen' in je post stond ipv 'verzonden'quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik had m daadwerkelijk gedaan, was een link op tweakers gedeeld van Bart Smit. Ik, en velen met mij hebben gelijk dat ding besteld. Met Ideal betaald, en een uurtje of 2 į 3 later kwam er een mailtje binnen dat de bestelling geannuleerd was en het geld teruggestort zou worden. Beetje vaag, maar ben er nu eigenlijk wel tevreden mee.Presentatrice van FOX Voetbal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het erg dat ik haar niet ken?
Ze komt uit Breda?![]()
Vidal weg, Pogba kopen. Alleen als ik Pogba met prijzen intik zoekt de web app maar auctions die binnen 11 minuten aflopen![]()
![]()
Dat had ik gisteren ook toen ik UP Pogba wilde kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
Vidal weg, Pogba kopen. Alleen als ik Pogba met prijzen intik zoekt de web app maar auctions die binnen 11 minuten aflopen![]()
![]()
Ja gewoon 10 x proberen en dan lukt het welquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
Heb bijna hetzelfde gedaan net en Pogba bevalt prima![]()
![]()
IF of UP?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja gewoon 10 x proberen en dan lukt het wel![]()
Heb bijna hetzelfde gedaan net en Pogba bevalt primaNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Oh, ik helemaal uitleggen voor niks dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom gaan wij met Ozz om
[..]
T was een grapje omdat er 'verzonnen' in je post stond ipv 'verzonden'
[..]
Presentatrice van FOX Voetbal.![]()
![]()
Ben bang van wel homiequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik helemaal uitleggen voor niks dus.
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kut leven
Ik ga wel weer massage filmpjes kijken ofzo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhu. En best bijzonder dat hij van achter zijn rug steeds een nieuwe vandaan tovert.quote:NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ja best wel. Nu maar spoileren want ik word er gek van.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhu. En best bijzonder dat hij van achter zijn rug steeds een nieuwe vandaan tovert.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
Wel geinig ja, hier staan er meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.flabber.nl/lin(...)e-laten-lijken-18068Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar had ik hem ook vandaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel geinig ja, hier staan er meer
http://www.flabber.nl/lin(...)e-laten-lijken-18068![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Toefjes het volgende:
Match history in de web app ook kapot? Profile --> Match history is het toch?Yeah rightquote:No matches have been played in the past 180 days.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Die baardquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Emnes en Moscardellinho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jammer. Wilde de match stats van zojuist posten. Tegenstander 15 schoten op doel. Ik 7. Uitslag: 5-1 voor mij. Resultaat: Berichtje met: "Son of a bitch"quote:![]()
![]()
Waren het ook echt doelrijpe kansen, of schoot hij al zodra hij over de middellijn was? Het lijkt wel of sommige mensen op die manier bezig zijn met het kunstmatig opkrikken van die scorequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer. Wilde de match stats van zojuist posten. Tegenstander 15 schoten op doel. Ik 7. Uitslag: 5-1 voor mij. Resultaat: Berichtje met: "Son of a bitch"
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Otrivin neusspray, veel thee drinken, fruit eten en op tijd naar bed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme ben echt tering verkouden en dat zo vlak voor carnavalMeerendeel waren schoten vanaf de 16. Marchetti heeft die meestal wel goed in de peiling. Heb hem een berichtje teruggestuurd dat hij beter een goede afmaker in de spits kan hebben in plaats van Giovinco en dat hij Marchetti moet kopen (had ook een Serie A team). uiteindelijk complimenten uitgewisseld en als vrienden weer uit elkaar gegaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waren het ook echt doelrijpe kansen, of schoot hij al zodra hij over de middellijn was? Het lijkt wel of sommige mensen op die manier bezig zijn met het kunstmatig opkrikken van die score![]()
![]()
En appelmoes..quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef Zhano het volgende:
Aardappels met chocola, boontjes met vanille vla!![]()
*merendeel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Otrivin neusspray, veel thee drinken, fruit eten en op tijd naar bed.
[..]
Meerendeel waren schoten vanaf de 16. Marchetti heeft die meestal wel goed in de peiling. Heb hem een berichtje teruggestuurd dat hij beter een goede afmaker in de spits kan hebben in plaats van Giovinco en dat hij Marchetti moet kopen (had ook een Serie A team). uiteindelijk complimenten uitgewisseld en als vrienden weer uit elkaar gegaan
Giovinco in de spits is niet de echte afmaker nee
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
*Merendeel danquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*merendeel.
Giovinco in de spits is niet de echte afmaker nee![]()
Ik ben helemaal uitgekocht. Mijn volledige kapitaal zit weer in spelers en consumables, hopend op prijsstijgingen. Ik zou sommige stijgingen al kunnen "innen", maar het is nog wat te vroeg. Nu ik er over nadenk is het eigenlijk ook wel prima zo; in het nieuwe TOTW zie ik toch weinig interessante handelswaar
Zo. Zijn jullie ook weer op de hoogte hoe het mij vergaat
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Geen last van med/high? En why the neuk heeft hij maar 3* skillsquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Emnes en Moscardellinho.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nee hoor, soms komt hij wat laat de 16 binnen, maar dan is Emnes er wel ongeveer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Geen last van med/high? En why the neuk heeft hij maar 3* skillsGewoon wat langer wachten met crossen kan ook.
Had een pot tegen mij kunnen zijn xD, op de 1 of andere manier scoor ik maar heel moeizaam bijquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Otrivin neusspray, veel thee drinken, fruit eten en op tijd naar bed.
[..]
Meerendeel waren schoten vanaf de 16. Marchetti heeft die meestal wel goed in de peiling. Heb hem een berichtje teruggestuurd dat hij beter een goede afmaker in de spits kan hebben in plaats van Giovinco en dat hij Marchetti moet kopen (had ook een Serie A team). uiteindelijk complimenten uitgewisseld en als vrienden weer uit elkaar gegaan
Marchetti of buffon.. lijken al mijn schoten te pakken.. zelf met reus vanuit de 16 is het nog vaak moeizaam.. moed zinkt me altijd al in de schoenen als ik 1 van hen op goal zie xD..![]()
consumables prijsstijgingen? why would that happenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben helemaal uitgekocht. Mijn volledige kapitaal zit weer in spelers en consumables, hopend op prijsstijgingen. Ik zou sommige stijgingen al kunnen "innen", maar het is nog wat te vroeg. Nu ik er over nadenk is het eigenlijk ook wel prima zo; in het nieuwe TOTW zie ik toch weinig interessante handelswaar
Zo. Zijn jullie ook weer op de hoogte hoe het mij vergaatPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dani Alves een beetje te doen met High/Low of echt helemaal niet te vinden in verdediging? Heb nog geen back gehad met die work rates.![]()
Gewoon 5atb gr grquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:20 schreef StijnDa het volgende:
Dani Alves een beetje te doen met High/Low of echt helemaal niet te vinden in verdediging? Heb nog geen back gehad met die work rates.![]()
heb een duuuuts team met 2 backs: Piszceck en alaba..quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:20 schreef StijnDa het volgende:
Dani Alves een beetje te doen met High/Low of echt helemaal niet te vinden in verdediging? Heb nog geen back gehad met die work rates.
beide high attacking work rates..
wanneer ik met een custom tactic speel en in vrije vorm..
komen ze vrij vaak op.. Beide kunnen opzich wel een goede voorzet geven en dat vind ik wel echt een pré voor high attacking backs..
dus dat is mooi meegenomen..
maar met name alaba mis ik dan vaak achterin weer als de bal niet goed voor komt..
maar als je dat goed opvangt met je CB's dan is het prima te spelen vind ik![]()
![]()
Dan staat die helemaal niet meer achterinquote:Zou ook niet hoeven, maar goed, ik probeer van Juanfran af te komen. Speelt maar zo-zo en zijn hoofd staat me gewoon niet aan
![]()
Kan ook voor IF Juanfran gaan, maar ja..Alaba en Piszczek hebben High/Med en High/High, dat scheelt welquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb een duuuuts team met 2 backs: Piszceck en alaba..
beide high attacking work rates..
wanneer ik met een custom tactic speel en in vrije vorm..
komen ze vrij vaak op.. Beide kunnen opzich wel een goede voorzet geven en dat vind ik wel echt een pré voor high attacking backs..
dus dat is mooi meegenomen..
maar met name alaba mis ik dan vaak achterin weer als de bal niet goed voor komt..
maar als je dat goed opvangt met je CB's dan is het prima te spelen vind ikDe meeste backs hebben aanvallende work rates, wat ik geen probleem vind, maar het zou wel fijn zijn als hij vervolgens ook in de omschakeling de andere kant nog aanwezig is
![]()
![]()
Klinkt redelijk inderdaad! Hoeveel heeft dit team je gekost?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee hoor, soms komt hij wat laat de 16 binnen, maar dan is Emnes er wel ongeveer.Gewoon wat langer wachten met crossen kan ook.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Even gemist dat je High/low zei.. dacht high/med..quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan staat die helemaal niet meer achterinZou ook niet hoeven, maar goed, ik probeer van Juanfran af te komen. Speelt maar zo-zo en zijn hoofd staat me gewoon niet aan
![]()
Kan ook voor IF Juanfran gaan, maar ja..
[..]
Alaba en Piszczek hebben High/Med en High/High, dat scheelt welDe meeste backs hebben aanvallende work rates, wat ik geen probleem vind, maar het zou wel fijn zijn als hij vervolgens ook in de omschakeling de andere kant nog aanwezig is
![]()
Piszczek high/high wist ik niet.. hmm dat merk je dan wel tenopzichte van high/med van alaba..![]()
h/h is echt heel chill bij een back
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pisvlek is de beste RB in het spel imo (en heb bijna alle serieuze contenders gehad behalve Dani Alves)![]()
quote:Klopt..quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Pisvlek is de beste RB in het spel imo (en heb bijna alle serieuze contenders gehad behalve Dani Alves)
ook tijdje lahm op piszczek positie gehad, viel me eigenlijk zwaar tegen..
met name zijn lengte verneukte veel potjes voor mij omdat een voorzet die bij hem eindigde altijd werd ingekopt door mijn tegenstander...![]()
![]()
Zelfs TOTY Lahm vond ik maar matig nadat ik hem op de plek van de Pool zette in mijn team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Klopt..
ook tijdje lahm op piszczek positie gehad, viel me eigenlijk zwaar tegen..
met name zijn lengte verneukte veel potjes voor mij omdat een voorzet die bij hem eindigde altijd werd ingekopt door mijn tegenstander...![]()
Heb er gewoon een paar heel goedkoop ingekocht. En als er geen HH's zijn, stijgen die prijzenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
consumables prijsstijgingen? why would that happen
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Tegenwoordig is elk weekend 1 groot happy "hour".quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb er gewoon een paar heel goedkoop ingekocht. En als er geen HH's zijn, stijgen die prijzen![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenwoordig is elk weekend 1 groot happy "hour".![]()
Dus op vrijdag verkopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenwoordig is elk weekend 1 groot happy "hour".
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Geen Duaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sowieso Informs gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Downstar het volgende:
sowieso Informs gebruiken
BundesligaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: