SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
4 wedstrijden: Reus en Kuba samen 12 goals, Lewan 1Wel aardig wat assists van Lewan gelukkig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb die Australiėr Williams in een pack!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit een bronze of silver IF gehad, ook niet in eerdere Fifa's.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb die Australiėr Williams in een pack!Wel een redelijk pack verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog nooit een bronze of silver IF gehad, ook niet in eerdere Fifa's.![]()
Dat doet alleen utd? Ik zie Olympiakos alleen maar naar voren spelen hoor..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:16 schreef StijnDa het volgende:
Olympiakos - Man utd aangezet.
Waar kijk ik naar?Beetje achterin rond tikken.
Rooney laat deze wedstrijd wel zien dat hij het geld waard is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef Vijf_voor het volgende:
ONZ / Meiden met een karper
Lindgren pron![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Van waar ik mee heb gespeeld:quote:
Pepe > IF Miranda > IF Godin > M.Gonzalez
Maar Varane lijkt me ook goed.![]()
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al voor Chelsea gespeeld dit seizoen![]()
![]()
Man u is echt slecht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: