abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137160366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een scanner/betaalautomaat voor bitcoin is wezenlijk goedkoper dan een pinautomaat of een simpele kassa?
Een appje waarmee je op je telefoon een transactie doet?
https://play.google.com/s(...)de.schildbach.wallet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137160369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ah een toezichthouder, hey dat ken ik ergens van, dat doen jullie met banken toch ook?
Ja.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160389
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja.
Werkte helemaal goed heb ik gehoord!
pi_137160411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Werkte helemaal goed heb ik gehoord!
Blijkbaar wel he, aangezien het systeem na honderden jaren nog prima overeind staat, en mensen nog steeds bitcoin de rug toekeren afgezien van wat techno-freaks.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Een appje waarmee je op je telefoon een transactie doet?
https://play.google.com/s(...)de.schildbach.wallet
Prima, ik zal binnenkort eens een Italiaans bedrijf opbellen voor een levering van een paar producten, en zeg dat ze met een appje op hun telefoon de dure bankgaranties (want die zijn toch niet te vertrouwen) kunnen omzeilen.

Eens zien hoelang het duurt voor ze de hoorn op de haak smijten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160479
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Blijkbaar wel he, aangezien het systeem na honderden jaren nog prima overeind staat, en mensen nog steeds bitcoin de rug toekeren afgezien van wat techno-freaks.
Prima overeind door middel van een bailout van epische proporties door dezelfde mensen die banken in eerste instantie het levenslicht hebben gegeven waardoor de economie wereldwijd in een crisis is gestort. Ja, dat klinkt inderdaad als een heel solide en goed werkend systeem.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:36:53 #182
85962 ioko
I Appear Missing
pi_137160511
quote:

[..]

Blijf als banken vooral tientallen euro's per jaar vragen voor betaalrekeningen en hoge rente leggen op creditcards. De consument zal zelf kiezen straks. Als jij gelijk hebt, hoef je je inderdaad geen zorgen te maken. Maar hoe zeker ben je dat je gelijk hebt?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_137160521
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Prima, ik zal binnenkort eens een Italiaans bedrijf opbellen voor een levering van een paar producten, en zeg dat ze met een appje op hun telefoon de dure bankgaranties (want die zijn toch niet te vertrouwen) kunnen omzeilen.

Eens zien hoelang het duurt voor ze de hoorn op de haak smijten.
Wow, het gebrek aan acceptatie voor Bitcoins gebruiken om het bestaansrecht van banken te verklaren, ja, dat klinkt echt legit.
pi_137160560
quote:
9s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wow, het gebrek aan acceptatie voor Bitcoins gebruiken om het bestaansrecht van banken te verklaren, ja, dat klinkt echt legit.
Ja hoe wil je anders betalen en handel drijven dan? Met lucht?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160632
Maar goed, vicieuze cirkel deze discussie. Jullie zien er heil in, en 99% van de planeet (zoniet meer) vind het complete onzin van wat nerd fanboys. Ik kan net zo goed tegen een muur praten.

Tot die tijd laat ik mezelf wel betalen in euro's, als je het niet erg vind.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160665
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja hoe wil je anders betalen en handel drijven dan? Met lucht?
Met Bitcoins is er prima te betalen en handel te drijven hoor zodra de acceptatie omhoog gaat, daar zijn banken echt niet voor nodig. Het hele principe is juist om die etterende pestbuil/kankergezwel van een bank ertussenuit te halen, zodat die met zijn grijpgrage handjes niet meer systematisch klanten kan bedonderen of een poot uit kan draaien.
pi_137160702
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met Bitcoins is er prima te betalen en handel te drijven hoor zodra de acceptatie omhoog gaat, daar zijn banken echt niet voor nodig. Het hele principe is juist om die etterende pestbuil/kankergezwel van een bank ertussenuit te halen, zodat die met zijn grijpgrage handjes niet meer systematisch klanten kan bedonderen of een poot uit kan draaien.
Wie gaat er een bitcoin-garantie afgeven dan?

Je weet dat de grootste deals niet worden gesloten door simpelweg dom geld over te boeken he?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160716
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, vicieuze cirkel deze discussie. Jullie zien er heil in, en 99% van de planeet (zoniet meer) vind het complete onzin van wat nerd fanboys. Ik kan net zo goed tegen een muur praten.

Prima toch? Leef je leven zou ik zeggen. Snap ook niet wat je hier doet, ons overtuigen van het nut van banken lukt je toch niet, en die grote praatjes een jaar of 2 nadat de ass van je werkgever gered is door dezelfde mensen als waar je nu tegen ageert maakt het er allemaal niet veel beter op.
pi_137160751
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima toch? Leef je leven zou ik zeggen. Snap ook niet wat je hier doet, ons overtuigen van het nut van banken lukt je toch niet, en die grote praatjes een jaar of 2 nadat de ass van je werkgever gered is door dezelfde mensen als waar je nu tegen ageert maakt het er allemaal niet veel beter op.
"Dezelfde mensen als waar je nu tegen ageert".

Sure, de nerds hebben de zwaarste lasten gedragen, want belasting wordt enkel door hen betaalt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160779
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zolang jullie weigeren serieus naar de nadelen van je eigen geloof te kijken kom je sowieso al niet veel verder.
pi_137160805
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wie gaat er een bitcoin-garantie afgeven dan?
Definieer bitcoin garantie? Een transactie die bevestigd is door een miner en opgenomen is in de blockchain is gewoon een geldige garantie.

Je weet echt helemaal niks van het systeem af he?

quote:
Je weet dat de grootste deals niet worden gesloten door simpelweg dom geld over te boeken he?
Nee, er zit inderdaad een heel stuk waardetoevoegend proces aan vast van afspraken die op papier staan, uitgestelde betalingen en meer van zulke prietpraat waarbij het een sport is die afspraken zo vaag mogelijk te maken (triple A hypotheken anyone?) en dan vervolgens iemand anders met de meuk op te zadelen. Gelukkig kan dat soort constructies met Bitcoins vrij eenvoudig worden geweerd en zal de corruptie die nu binnen het bankensysteem woedt niet overslaan op de Blockchain.
pi_137160806
quote:

[..]

Het systeem werkte helemaal niet goed, als de overheid niet had ingesprongen waren alle banken omgevallen.
pi_137160860
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

"Dezelfde mensen als waar je nu tegen ageert".

Sure, de nerds hebben de zwaarste lasten gedragen, want belasting wordt enkel door hen betaalt.
Kijk, en die minachting die je nu wederom tentoon spreid aan de mensen die notabene je salaris de afgelopen jaren hebben betaald spreekt boekdelen. Blijf vooral lachen om die nerds zou ik zeggen.

"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. "
pi_137160871
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:39 schreef Voorschrift het volgende:

Je kunt er prima mee betalen, als je er zelfs zaken mee kunt doen met de grootste wapenhandellaren geeft dat al het vertrouwen van de munt aan.
pi_137160903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het systeem werkte helemaal niet goed, als de overheid niet had ingesprongen waren alle banken omgevallen.
Sterker nog, dan was er een global meltdown gekomen. En waarom? Omdat Voorschrift en zijn corrupte vriendjes het zo nodig moesten verkloten met hun ondoorzichtige constructies en hun corruptie aan de top. En het dan gek vinden dat mensen lachwekkend doen over banken :D ze snappen overduidelijk niet wat voor imagoschade ze hebben opgelopen de afgelopen jaren.
pi_137160912
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zolang jullie weigeren serieus naar de nadelen van je eigen geloof te kijken kom je sowieso al niet veel verder.
Typisch weer een 99.999 stelling, ik heb diverse nadelen van bitcoin al aangegeven, je blijft heel vervelend door elke discussie op deze manier te killen.
pi_137160920
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. "
Deze uitspraak kan ik net zo goed hanteren als bank zijnde. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_137160945
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je langspeelplaat blijft nogal hangen du_ke. Zijn we al dood met de Bitcoin trouwens?
pi_137160970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, want iedereen is o zo blij met die gedwongen bailouts geweest. Face it, banken zijn fossielen, jullie beste tijd hebben jullie wel gehad.
pi_137160979
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Er hoeft maar een boom om te waaien of die bank ligt om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')