abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137275697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 15:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Het is een schoolvoorbeeld van een hype.
Hoe lang moet iets bestaan voordat het geen hype meer is dan?
pi_137275732
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Er zitten teveel steroiden in de bitcoin. Net als in de huizenmarkt.
Dat is algemeen bekend en is moeilijk te ontkennen.

Zilver en goud daarentegen zijn wel stabiel en hebben een intrinsieke waarde, in tegenstelling tot de Bitcoin.
Wist je dat een ouderwetse zilveren gulden uit b.v. 1960 nu 7 euro aan zilver waard is?
Waarom zou een bitcoin geen intrinsieke waarde hebben volgens jou?

Goud stabiel ja? Grappig dat je een andere bubble er bij haalt om een case te maken.
pi_137275740
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen gedrag :D. Zodra je heiligdom kritisch wordt bekeken reageer als door een wesp gestoken... En ze slaat op het clubje fanatische gelovigen alhier.
Waarom begeef jij je zo vaak onder de "gelovigen" als het toch allemaal onzin is dan kijk je er verder toch niet naar om, het is niet dat jij er iets mee verliest.
pi_137275773
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Er zitten teveel steroiden in de bitcoin. Net als in de huizenmarkt.
Dat is algemeen bekend en is moeilijk te ontkennen.

Zilver en goud daarentegen zijn wel stabiel en hebben een intrinsieke waarde, in tegenstelling tot de Bitcoin.
Wist je dat een ouderwetse zilveren gulden uit b.v. 1960 nu 7 euro aan zilver waard is?
Waarom dwaal je eigenlijk nu af van je eigen mening dat centraal toezicht nodig is? Je gaat niet in op mijn argument dat centraal toezicht nog nooit gewerkt heeft.
pi_137275866
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef Sands het volgende:

[..]

Waarom begeef jij je zo vaak onder de "gelovigen" als het toch allemaal onzin is dan kijk je er verder toch niet naar om, het is niet dat jij er iets mee verliest.
Zo vaak? Heb in de eerste dagen van dit forum eens wat gekeken en daarna pas weer in dit topic. Ik verbaas me er gewoon over en hoop ergens nog een sprankje gezond verstand waar te kunnen nemen :).
pi_137275899
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pot, ketel. Iedereen die jouw feitelijke onwaarheden weerlegt is per definitie een gelovige in je ogen. Leuk geprobeerd, maar niemand die er nog in trapt.
Nonsens. De feitelijke waarheden worden genegeerd, dat is een typisch trekje van gelovigen ;).
pi_137275935
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zo vaak? Heb in de eerste dagen van dit forum eens wat gekeken en daarna pas weer in dit topic. Ik verbaas me er gewoon over en hoop ergens nog een sprankje gezond verstand waar te kunnen nemen :).
Ja hoor, dat zal het zijn. Nu je hebt geconstateerd dat het er totaal niet inzit kan je net zo goed weg blijven, zoals je al 14 keer hebt aangekondigd. Dag du_ke :W
pi_137275978
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nonsens. De feitelijke waarheden worden genegeerd, dat is een typisch trekje van gelovigen ;).
Atheïsme is ook een geloof. Wat dat betreft ben je net zo hard een gelovige die andere gelovigen wijst op het feit dat hun geloof niet jouw geloof is en dus per definitie niet de juiste is. Leuk hoor, die redenaties van je, maar iedereen hier prikt er wel doorheen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2014 17:00:54 ]
pi_137276035
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Atheïsme is ook een geloof. Wat dat betreft ben je net zo hard een gelovige die andere gelovigen wijst op het feit dat hun geloof niet jou geloof is en dus per definitie niet de juiste is. Leuk hoor, die redenaties van je, maar iedereen hier prikt er wel doorheen.
Er is geen sprake van ergens doorheen prikken. Er is sprake van typisch gelovigengedrag. Maar goed die ratio zal je wel te lastig zijn :).
pi_137276090
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik zou me daar niet zo druk om maken, maar wat is het keerpunt van gelovigen naar gezond verstand?
pi_137276124
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er is geen sprake van ergens doorheen prikken. Er is sprake van typisch gelovigengedrag. Maar goed die ratio zal je wel te lastig zijn :).
Natuurlijk, iedereen die het niet eens is met jou heeft geen gezond verstand of is een blinde gelovige, zo lust ik er nog wel een paar. Ben je klaar du_ke, met je pleidooi? Je langspeelplaat over gelovigen etc heeft iedereen hier wel gehoord dus denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je voorlopig niet meer hier hoeft te reageren tenzij je met daadwerkelijk iets nieuws aan komt zetten :W
pi_137276138
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou een bitcoin geen intrinsieke waarde hebben volgens jou?

Goud stabiel ja? Grappig dat je een andere bubble er bij haalt om een case te maken.
Ik heb die Bitcoin nooit voor een cent vertrouwd. Net als de EURO, de USD, de Puma, de Noppes en al dat andere monopolygeld. Ik vertrouw alleen op goud en zilver. Al duizenden jaren kan je hiermee wereldwijd terecht bij iedere bakker en slager. Bij de Inca's, de Oude Egyptenaren, de Joden, De Chinezen, de Arabieren en in heel de Westerse Wereld.
pi_137276144
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor iemand die het overigens weinig kan schelen ben je wel behoorlijk obsessief hier aan het posten.
pi_137276179
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 16:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen gedrag :D. Zodra je heiligdom kritisch wordt bekeken reageer als door een wesp gestoken... En ze slaat op het clubje fanatische gelovigen alhier.
Misschien kun je dat onderbouwen met wat quotes van mij. Dat zal dan toch niet zo moeilijk zijn?
pi_137276253
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:04 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Ik heb die Bitcoin nooit voor een cent vertrouwd. Net als de EURO, de USD, de Puma, de Noppes en al dat andere monopolygeld. Ik vertrouw alleen op goud en zilver. Al duizenden jaren kan je hiermee wereldwijd terecht bij iedere bakker en slager. Bij de Inca's, de Oude Egyptenaren, de Joden, De Chinezen, de Arabieren en in heel de Westerse Wereld.
Dus jij hebt thuis alleen een kluis met goud en zilver?
pi_137276318
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk, iedereen die het niet eens is met jou heeft geen gezond verstand of is een blinde gelovige, zo lust ik er nog wel een paar. Ben je klaar du_ke, met je pleidooi? Je langspeelplaat over gelovigen etc heeft iedereen hier wel gehoord dus denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je voorlopig niet meer hier hoeft te reageren tenzij je met daadwerkelijk iets nieuws aan komt zetten :W
Neuh, het heeft niks te maken met het wel of niet met me eens zijn. Het gaat puur om gedrag, ook hier weer, je probeert constant op de man te spelen omdat je geloof wordt bekritiseerd. Helaas vrij herkenbaar en sneu gedrag, jammer dat je dat niet in wilt zien.
pi_137276338
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien kun je dat onderbouwen met wat quotes van mij. Dat zal dan toch niet zo moeilijk zijn?
Lees je Posts in dit topic maar eens terug zou ik zeggen :D
pi_137276363
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:08 schreef Sands het volgende:

[..]

Dus jij hebt thuis alleen een kluis met goud en zilver?
Mijn oma verkocht schoenen gedurende WOII in ruil voor gouden tientjes.
Ik heb haar verzameling ge-erfd en die verzameling breid ik nog maandelijks uit.
In de safe op de bank ligt inderdaad een kapitaal aan muntjes :)
pi_137276366
Wel gezellig he, zo?
జ్ఞ‌ా
pi_137276424
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Mijn oma verkocht schoenen gedurende WOII in ruil voor gouden tientjes.
Ik heb haar verzameling ge-erfd en die verzameling breid ik nog maandelijks uit.
In de safe op de bank ligt inderdaad een kapitaal aan muntjes :)
En als je boodschappen gaat doen, dan ga je eerst langs de bank om een aantal gouden munten op te halen?
pi_137276489
quote:
zaterdag 1 maart 2014 16:51 schreef ROADRUNN3R het volgende:[/b]

[..]

Pardon? goud is vorig jaar 30 procent in waarde gedaald.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_137276503
Zullen we het weer over bitcoin hebben? :P
జ్ఞ‌ా
pi_137276570
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Pardon? goud is vorig jaar 30 procent in waarde gedaald.
Net als bitcoins is goud dan ook erg gevoelig voor hypes en speculatie.
pi_137276582
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:13 schreef Basterds het volgende:

[..]

En als je boodschappen gaat doen, dan ga je eerst langs de bank om een aantal gouden munten op te halen?
Ligt een beetje aan de koers die ik vang voor een gouden tientje.
Jij betaalt zeker met je bitcoins bij de Appie?
pi_137276677
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de koers die ik vang voor een gouden tientje.
Jij betaalt zeker met je bitcoins bij de Appie?
Nee, gewoon euro's, zoals 99,99999% van de Nederlanders. Maar jij wisselt je goud dus ook in als je iets gaat kopen. Dan is goud toch geen betaalmiddel, gewoon een investering zoals je er zovelen hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')