abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137133720
Sinds de 3e klas moest ik een beetje gaan denken aan welk beroep ik later wil gaan doen, omdat ik na de 4e klas naar het mbo ging. Ik was (en ben nog steeds) in veel dingen geïnteresseerd, maar een uur later niet meer. Steeds als ik iets had wat ik helemaal zag zitten, was het de volgende dag niet meer iets. Ik ben dus maar detailhandel gaan doen, omdat dat de meeste keuze op het hbo geeft.

Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik merk dat als ik een misdaad serie kijk een detective, politieagent of iets in die richting wil doen. Als ik muziek luister wil ik artiest worden en als ik een film kijk wil ik acteur worden. Zo gaat het maar door en ik word er gek van.
Ik ben een jaar bezig geweest met het kopen van een telefoon omdat mijn hoofd steeds anders staat.

Het is niet alleen met beroepen en kopen. Ik heb normaal ook last hiervan.
De ene keer ben ik heel sociaal, de andere keer heb ik het liefst dat niemand tegen me praat.
Dit gaat ook zo met kleding, kapsels, hobby's en eigenlijk alles

Ik ben bijna 18 nu en ik begin me af te vragen of ik een stoornis heb
  Spellchecker dinsdag 25 februari 2014 @ 19:04:45 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137133832
Als je daar eerst eens met je huisarts over gaat praten?
pi_137133842
Ik had dit zomaar ook getypt kunnen hebben. Kwestie van geen keuzes kunnen maken.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:09:48 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_137133987
Ben je misschien ergens van binnen bang dat je de verkeerde keuze(s) maakt en het daarom maar niet doet?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_137134268
Ik wil ook alles, maarja je zult toch je keuze moeten maken. Je gaat mbo doen, daarna ben je waarschijnlijk ook niet meer gemotiveerd verder te leren.
pi_137134500
hahah een "stoornis" omdat je niet weet wat je wil?

Dat is geen stoornis, dat is doodnormaal. Als je eenmaal iets doet doen zich zoveel mogelijkheden voor, die niet per se iets te maken hebben met je keuze van studie of werk.
pi_137134545
Hormonen.
pi_137134578
Je moet nu nog helemaal niet na gaan denken over wat je wilt worden. Mensen moeten na de middelbare school gewoon een paar jaar gaan werken/feesten en dan pas aan een opleiding beginnen.
pi_137135454
Ik kan het niet quoten dus ik kopieer alles wel ff

Als je daar eerst eens met je huisarts over gaat praten?
Ik durf het eerlijk gezegd niet, omdat ik niet weet of het iets is wat iedereen heeft. Als ik zeker weet dat het een soort van afwijking is dan ga ik er wel heen.

Ik had dit zomaar ook getypt kunnen hebben. Kwestie van geen keuzes kunnen maken.
Maar het zijn niet alleen de keuzes, het is echt met alles. Word chagrijnig uit het niks en ook weer blij uit het niks.

Ben je misschien ergens van binnen bang dat je de verkeerde keuze(s) maakt en het daarom maar niet doet?
Dat zou ook kunnen maar dat zou de rest niet verklaren.

TS, ik zou maar snel hulp zoeken, want dit zijn de symptomen van ontwikkeling van een ernstige stoornis!
Ik begin wel een bang te worden, welke stoornis bedoel je dan?

Ik wil ook alles, maarja je zult toch je keuze moeten maken. Je gaat mbo doen, daarna ben je waarschijnlijk ook niet meer gemotiveerd verder te leren.
hahah een "stoornis" omdat je niet weet wat je wil?
&
Dat is geen stoornis, dat is doodnormaal. Als je eenmaal iets doet doen zich zoveel mogelijkheden voor, die niet per se iets te maken hebben met je keuze van studie of werk.

Maar als ik iets leuk vind, vind ik het de volgende dag niks. Dat zorgt er voor dat ik niet gemotiveert ben, een week later ben ik weer gemotiveerd. Dat heb ik nu ook met me huidige opleding.

Hormonen.
Ik weet niet of dat wel zo is, had er altijd al last van. Het word alleen erger nu

Je moet nu nog helemaal niet na gaan denken over wat je wilt worden. Mensen moeten na de middelbare school gewoon een paar jaar gaan werken/feesten en dan pas aan een opleiding beginnen.

Ik wou na dit jaar erg graag naar Londen, maar je raad het al. De ene dag ga ik er voor 200% voor, de andere dag wil ik niet meer.
pi_137139801
Ik heb ff op google gekeken, alleen het klinkt wel heftiger dan het is.
Maar je had het over ontwikkelingen dus misschien heb je wel gelijk.

Ik ga nog ff verder kijken en even een paar weken alle stemmingswisselingen opschrijven.
  Spellchecker dinsdag 25 februari 2014 @ 22:24:52 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137142814
Wat boeit het jou of het nou wel of niet iets is wat anderen ook hebben???

Je hebt er last van, dus je wil ermee geholpen worden.
pi_137146894
Ik bedoel het niet zo :P

Met ''als anderen het ook hebben'' bedoel ik eigenlijk, dat het een normale klacht is zoals spierpijn
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:17:41 #13
338319 ZarB
Piña colada
pi_137151256
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef weetgeennaam0987 het volgende:
Ik heb ff op google gekeken, alleen het klinkt wel heftiger dan het is.
Maar je had het over ontwikkelingen dus misschien heb je wel gelijk.

Ik ga nog ff verder kijken en even een paar weken alle stemmingswisselingen opschrijven.
Je wordt (hoop ik) in de zeik genomen. Op basis van alleen je probleem is zeker geen sprake van een bipolaire stoornis dus klik google maar weer even weg. Als je nu besluit om je stemmingswisselingen (heb je die uberhaupt??) op te schrijven (en je daar dus enorm naar gaat zoeken) dan heb je jezelf aan het einde van dit jaar wel een stoornis aangepraat.

Je bent 18 en wispelturig. Ja dat is best normaal. Al heeft de 1 het in meerdere mate dan de ander. Of het een probleem is bepaal jij zelf. Ik ben 26 en kan er ook nog last van hebben, maar ik weet het van mezelf dus ik gooi niet bij de eersre beste twijfel de handdoek in de ring om weer opzoek te gaan naar iets nieuws. Je moet ook niet blijven hangen in die 'ik weet niet wat ik wil en ik vind alles zo snel saai en nu wil ik weer wat anders' modus. Dan gaat er sowieso niks veranderen.

Maar goed, je hebt -op basis van wat je hier schrijft- geen stoornis en je bent ook niet abnormaal.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:36:57 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137151432
de diagnose roepers mogen lekker opzouten :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137151557
Ik ben 35 en weet 't nog steeds niet.

Zal wel nooit komen ook, in de tussentijd vermaak ik me zoveel mogelijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137153436
Als jullie het zo zeggen denk ik dat jullie gelijk hebben. Ik laat het wel hierbij, als het echt een probleem word dan ben ik de huisarts wel.

Bedankt iedereen :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:54:13 #17
338319 ZarB
Piña colada
pi_137163280
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben 35 en weet 't nog steeds niet.

Zal wel nooit komen ook, in de tussentijd vermaak ik me zoveel mogelijk.
+ 1 ^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')