Ik kan het niet quoten dus ik kopieer alles wel ff
Als je daar eerst eens met je huisarts over gaat praten?
Ik durf het eerlijk gezegd niet, omdat ik niet weet of het iets is wat iedereen heeft. Als ik zeker weet dat het een soort van afwijking is dan ga ik er wel heen.
Ik had dit zomaar ook getypt kunnen hebben. Kwestie van geen keuzes kunnen maken.
Maar het zijn niet alleen de keuzes, het is echt met alles. Word chagrijnig uit het niks en ook weer blij uit het niks.
Ben je misschien ergens van binnen bang dat je de verkeerde keuze(s) maakt en het daarom maar niet doet?
Dat zou ook kunnen maar dat zou de rest niet verklaren.
TS, ik zou maar snel hulp zoeken, want dit zijn de symptomen van ontwikkeling van een ernstige stoornis!
Ik begin wel een bang te worden, welke stoornis bedoel je dan?
Ik wil ook alles, maarja je zult toch je keuze moeten maken. Je gaat mbo doen, daarna ben je waarschijnlijk ook niet meer gemotiveerd verder te leren.
hahah een "stoornis" omdat je niet weet wat je wil?
&
Dat is geen stoornis, dat is doodnormaal. Als je eenmaal iets doet doen zich zoveel mogelijkheden voor, die niet per se iets te maken hebben met je keuze van studie of werk.
Maar als ik iets leuk vind, vind ik het de volgende dag niks. Dat zorgt er voor dat ik niet gemotiveert ben, een week later ben ik weer gemotiveerd. Dat heb ik nu ook met me huidige opleding.
Hormonen.
Ik weet niet of dat wel zo is, had er altijd al last van. Het word alleen erger nu
Je moet nu nog helemaal niet na gaan denken over wat je wilt worden. Mensen moeten na de middelbare school gewoon een paar jaar gaan werken/feesten en dan pas aan een opleiding beginnen.
Ik wou na dit jaar erg graag naar Londen, maar je raad het al. De ene dag ga ik er voor 200% voor, de andere dag wil ik niet meer.