Student, dan kun je rustig een jaar met dezelfde doen, daarna koop je een nieuwe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow,van je dekbedovertrek e.d. kun je er het best twee hebben, één in de was en dan kan de andere op het bed.
owja, dat kan ook. Dan kan ts beter ook wegwerpborden kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Student, dan kun je rustig een jaar met dezelfde doen, daarna koop je een nieuwe.
Eten uit de pan, daarna de pannelik erdoor want dat scheelt weer afwas.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
owja, dat kan ook. Dan kan ts beter ook wegwerpborden kopen.
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef sim-l het volgende:
studenten huis. magenetron enz is er al. al heeft iedereen wel ze eigen keuken spullen
vooroordelen, die van ons werd elke week schoongemaakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.
Tot op heden heeft nog geen enkele student mij kunnen overtuigen dat er ook daadwerkelijk wordt schoongemaakt. Wellicht ben jij de eerste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
vooroordelen, die van ons werd elke week schoongemaakt.
ik ben inmiddels student af. Maar iedereen volgde braaf het schoonmaakrooster.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tot op heden heeft nog geen enkele student mij kunnen overtuigen dat er ook daadwerkelijk wordt schoongemaakt. Wellicht ben jij de eerste.
Een unicum onder studenten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik ben inmiddels student af. Maar iedereen volgde braaf het schoonmaakrooster.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo'n gezamenlijke magnetron moet je niet willen gebruiken. Bij mij komen er spontaan hororbeelden naar boven van magnetrons die eruit zien alsof je in een donkere tunnel kijkt.
Helpt dat in zo'n geval? Dit zal eerder helpen.quote:
Daar heb je geen plek meer voor als je op kamers gaat wonen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Helpt dat in zo'n geval? Dit zal eerder helpen. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |