Thanks, ik was 14/15 toen ik 't account aanmaaktequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Mooie username, super saiyan afval container.
Nou ja, als je negatief bent over jezelf en denkt dat mensen niet eerlijk tegen je zijn áls ze je complimenteren dan lijdt je er indirect toch wel onder?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef vera166 het volgende:
Joh..
Zolang ze er niet "aan onderdoor" gaat hoef je niks te doen. Een beetje onzeker zijn is niet erg, en als ze er niet echt onder lijdt dan is er toch niks aan de hand?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:36 schreef iketurnerjr het volgende:
Geef mij haar nummer, ze lijkt rijp voor de slacht als ik het zo hoor
Onzeker meisje die niet lekker in haar vel zit, daar kan ik mee werken
Ja maar het is niet zo erg dat er echt iets aan gedaan moet worden denk ik. Ik heb daar zelf ook last van, maar zit helemaal niet te wachten op mensen die zich daar mee gaan bemoeien omdat het simpelweg niet erg genoeg is. Snap jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ja, als je negatief bent over jezelf en denkt dat mensen niet eerlijk tegen je zijn áls ze je complimenteren dan lijdt je er indirect toch wel onder?
Ja, ik snap je wel, ze pakt ze ook op ze trekt ze alleen meteen in twijfel, dat is jammer. 24 trouwens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo erg dat er echt iets aan gedaan moet worden denk ik. Ik heb daar zelf ook last van, maar zit helemaal niet te wachten op mensen die zich daar mee gaan bemoeien omdat het simpelweg niet erg genoeg is. Snap jeze pikt die complimentjes heus wel op, ook al reageert ze er twijfelend op.
Hoe oud is zij dan?
Ow oké dat vind ik al vrij oud om dat nog te doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ja, ik snap je wel, ze pakt ze ook op ze trekt ze alleen meteen in twijfel, dat is jammer. 24 trouwens.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ow oké dat vind ik al vrij oud om dat nog te doen![]()
Helpen kan je haar wss niet, er bij vertellen als je haar een compliment geeft dat je het echt meent waarschijnlijk wel een beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |