Zo kun je het ook zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, zijn grootste argument is: Het is zo, want ik vind dat zo en daarom is dat zo. Nico prikt daar zo simpel doorheen.... Het is bijna een lolly afpakken van een kindje
mensen hier hebben de rustige sfeer van Utopia die er nu heerst overgenomenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef SailingDuck het volgende:
Deze cos draait nu al ruim een uur. Dat is toch wel uniek volgens mij
En de klant van Andrea wordt ook al een uur buiten beeld gehouden...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef SailingDuck het volgende:
Deze cos draait nu al ruim een uur. Dat is toch wel uniek volgens mij
instaleren? gewoon exact online, kgd en je kan er alles meequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef rokkutsaains het volgende:
Dat telefoongesprek, dat Aike net voerde, ging dat over het leveren en installeren van de boekhoudsoftware? (Exact) Die vent vroeg namelijk wie daarvoor verantwoordelijk wordt en Aike riep natuurlijk gelijk, dat zij dat was. Maar ze zou dit toch afstoten? Zelfs die vent aan de phone was ietwat verbaasd; die volgt denk ik ook de streams.
dat is alleen maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de klant van Andrea wordt ook al een uur buiten beeld gehouden...
Daar heb je uiteraard wel een client (prog) voor nodig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
instaleren? gewoon exact online, kgd en je kan er alles mee
da's niet zo heel raar, gezien de combinatie van die twee en ik heb het idee, dat de febo een beetje andrea moe isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de klant van Andrea wordt ook al een uur buiten beeld gehouden...
Hij probeert wel op haar neer te kijken, maar dat kan hij niet, want verliefd. En Nico laat het niet toe, want ze gaat lekker tegen hem in en geeft hem geen gelijk (tot ze het ff zat is, dan zegt: ja ok)...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:37 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zeggenIk vind daarbij dat hij neerkijkt - zelfs op Nico - op mensen die het niet "zo" zien.
Weet ik veel, vertel jij het maar, 70% van de posts gingen over Ludo, dat neemt nu af, dus ook het tempo van het posten. Ik denk dat soaps bepaalde contrasten nodig hebben, anders wordt het een voortkabbelend saai geheel. Maar goed ..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke spanning bracht Ludo dan? Behalve schelden, klagen en aan anderen vertellen hoe nutteloos andere mansuh zijn?
Denk eerder dat die klant nogal loslippig is.. Maar ik hoor haar nu op de 360..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef martend het volgende:
[..]
da's niet zo heel raar, gezien de combinatie van die twee en ik heb het idee, dat de febo een beetje andrea moe is
Van de andere kant... Er zijn 15 mensen, 115 camera's of zo... en we zien op "4" streams 2 keer 1 a 2 mensen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, vertel jij het maar, 70% van de posts gingen over Ludo, dat neemt nu af, dus ook het tempo van het posten. Ik denk dat soaps bepaalde contrasten nodig hebben, anders wordt het een voortkabbelend saai geheel. Maar goed ..
nee hoor, de naam exact onlien zegt het al een beetje, je doet nml alles online via een web portalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Daar heb je uiteraard wel een client (prog) voor nodig.
is't interessant?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk eerder dat die klant nogal loslippig is.. Maar ik hoor haar nu op de 360..
Dan verloochent zij haar eigen geloof ook nog, nl niet geloven, en dat is precies wat Rienk wil.. een opstuiter in z'n kruis erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij probeert wel op haar neer te kijken, maar dat kan hij niet, want verliefd. En Nico laat het niet toe, want ze gaat lekker tegen hem in en geeft hem geen gelijk (tot ze het ff zat is, dan zegt: ja ok)...
En zowat de meest saaien van de hoop, Volgens mij kunnen ze beter nog een zooi camera's bij de regie hangen, kunnen we daar kijken, hoe het eraan toegaatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van de andere kant... Er zijn 15 mensen, 115 camera's of zo... en we zien op "4" streams 2 keer 1 a 2 mensen..
Dat denk ik ook; die is niet opgewassen tegen het spervuur aan vragen van onze Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk eerder dat die klant nogal loslippig is.. Maar ik hoor haar nu op de 360..
Veren in de reet van Andrea.. 'Ik kan wel een massage van Jim of Gio nemen, maar ik kom voor JOU'quote:
Jazeker, dat scheelt, maar cossen van een kwartier, 20 min. en nu van 2 uur dat is volgens mij best een groot verschil. Maar doet er verder niet zoveel toe, het hoeft van mij niet perse snel, maar ik vind het gewoon saaier dan saai.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen was er ook een exit dat scheelt altijd qua snelheid
Geul eromheen voor afwatering geloof ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn Rienk en Nico nou handmatig aan het ploegen ?
Nee, dan houdt hij ff zijn kop en kan ze ff wat anders doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan verloochent zij haar eigen geloof ook nog, nl niet geloven, en dat is precies wat Rienk wil.. een opstuiter in z'n kruis erbij
Ja, da's echt suf. Er moet toch meer "materiaal" zijn om te laten zien? Het lijkt alsof de helft van de cast het terrein af is.. (een dag later is de andere helft niet in beeld).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van de andere kant... Er zijn 15 mensen, 115 camera's of zo... en we zien op "4" streams 2 keer 1 a 2 mensen..
zucht....dat geeft dreetje alleen maar meer moed...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veren in de reet van Andrea.. 'Ik kan wel een massage van Jim of Gio nemen, maar ik kom voor JOU'
Ik hoop dat ze, als ze eruit komt, door de soos met deze beelden wordt geconfronteerd en dat ze haar tot haar pensioengerechtigde leeftijd achter de werkvodden zitten.quote:[b]Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel bewijs moet een Sociale Dienst nog hebben, thuis kan en wil ze niet werken voor eigen onderhoud en zie d'r hier eens.
Ik denk dat ze maar 2 mensen hebben zitten die de streams kiezen. Ze kunnen maximaal 2 gesprekken in beeld hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, da's echt suf. Er moet toch meer "materiaal" zijn om te laten zien? Het lijkt alsof de helft van de cast het terrein af is.. (een dag later is de andere helft niet in beeld).
Dat stoort mij ook. In het begin dacht ik dat we zelf camera's konden kiezen, zodat je iemand in theorie overal zou kunnen volgen. Nu zijn we meer baby's die mogen kiezen tussen 2 soorten voorgekauwde papjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:44 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ja, da's echt suf. Er moet toch meer "materiaal" zijn om te laten zien? Het lijkt alsof de helft van de cast het terrein af is.. (een dag later is de andere helft niet in beeld).
Maar waarom zou Andrea haar dan niet masseren ipv ouwehoeren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Veren in de reet van Andrea.. 'Ik kan wel een massage van Jim of Gio nemen, maar ik kom voor JOU'
Hear, hear.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat ze, als ze eruit komt, door de soos met deze beelden wordt geconfronteerd en dat ze haar tot haar pensioengerechtigde leeftijd achter de werkvodden zitten.
als ze net zaten te praten zal de massage al afgelopen zijn, dat vrouwke is er al een tijdjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar waarom zou Andrea haar dan niet masseren ipv ouwehoeren?
Retorisch hoor, dat kun jij ook niet weten.
ik vond dat eindeloze gestuek ook wel saai soms maar de vonk is er wel af zo ja maar goed het past wel beter in de visie een utopia bouwen maar of dat streamers geboeid houdt.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker, dat scheelt, maar cossen van een kwartier, 20 min. en nu van 2 uur dat is volgens mij best een groot verschil. Maar doet er verder niet zoveel toe, het hoeft van mij niet perse snel, maar ik vind het gewoon saaier dan saai.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, de naam exact onlien zegt het al een beetje, je doet nml alles online via een web portal
Ik vond Hakim in het begin een echte toevoeging, beetje de boel naar zijn hand zetten. Maar toen dat eenmaal gebeurt was werd ook dat saai. Constant stoken en mensen manipuleren terwijl we toch wisten dat je mensen niet een jaar lang voor de gek kunt houden. Die ruzie met Isa was denk ik z'n laatste hoogtepunt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond dat eindeloze gestuek ook wel saai soms maar de vonk is er wel af zo ja maar goed het past wel beter in de visie een utopia bouwen maar of dat streamers geboeid houdt.....
Massageklant.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
Wie was dat dan bij Dree waarvan we de stream niet zien en horen mochten?
Wel effe slijme met Lot.. altijd goed voor een fake-slijmmomentje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |