dus ditquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef martend het volgende:
[..]
Misschien heeft haar zus die reis wel betaald..... is ook een optie
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
Ik heb de stream net aangezet en luister nu 5 minuten naar Rienk en Nico ....... ik ga m weer uitzetten
Dat vind de fiscus altijd interessant, ergens moet het geld vandaan komen, is het een geschenk, dan verbeurd ze weer een stuk van haar uitkeringquote:
dit soort dingen wil de fiscus helemaal niet weten,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Dat vind de fiscus altijd interessant, ergens moet het geld vandaan komen, is het een geschenk, dan verbeurd ze weer een stuk van haar uitkering
Ik ben aan het rekenen..ik heb nog 2 dagen bedenktijd voor de paspoortverlenging, of ik bestand ben tegen geen streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustig
heb jij 9 jaar geslapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef sjaan58 het volgende:
Waar is Natasia, waar is Jaap, waar is Huub?????????????
Deze?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik luister Frank Boeijen en lees FOK, soms even een blik op de streams, heerlijk rustig
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben aan het rekenen..ik heb nog 2 dagen bedenktijd voor de paspoortverlenging, of ik bestand ben tegen geen streams
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Burner82 het volgende:
Ja, Rienk wil wel haar vestje likken... En de rest
Rienk en Lotquote:
Ik heb de andere stream nog even geprobeerd, maar ja, Djodjo aan het boren zagen, oh ze schakelen me nu naar Aike en Jimmy, ... spanning aan de keukentafel en daar is Vanas aan de telefoon ....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
En die retorische vraaggesprekjes tussen EgoRienk en EgoNic worden zijn strontvervelend
Misschien komt tie nog voorbij.................quote:
Hoeveel bewijs moet een Sociale Dienst nog hebben, thuis kan en wil ze niet werken voor eigen onderhoud en zie d'r hier eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit soort dingen wil de fiscus helemaal niet weten,![]()
wet je hoevaak het gebeurt en hoe slecht het te controleren is en hoe veel manuren dat kost en het is geen eens fraude
Wel leuk gesprek IMOquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Burner82 het volgende:
Ja, Rienk wil wel haar vestje likken... En de rest
Het is net zo'n profiteur als onze Rienk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs moet een Sociale Dienst nog hebben, thuis kan en wil ze niet werken voor eigen onderhoud en zie d'r hier eens.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
Ik heb de stream net aangezet en luister nu 5 minuten naar Rienk en Nico ....... ik ga m weer uitzetten
Spanning aan de keukentafel? Om wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de andere stream nog even geprobeerd, maar ja, Djodjo aan het boren zagen, oh ze schakelen me nu naar Aike en Jimmy, ... spanning aan de keukentafel en daar is Vanas aan de telefoon ....
Dames en heren, Ludo has left the house.... en het is strontvervelend
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? Vanes gaat Take-away eten koken?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de andere stream nog even geprobeerd, maar ja, Djodjo aan het boren zagen, oh ze schakelen me nu naar Aike en Jimmy, ... spanning aan de keukentafel en daar is Vanas aan de telefoon ....
Dames en heren, Ludo has left the house.... en het is strontvervelend
ja dat is een heel ander punt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs moet een Sociale Dienst nog hebben, thuis kan en wil ze niet werken voor eigen onderhoud en zie d'r hier eens.
vervelend menneke, ik had hem met die schep gemept met zijn toch is het zo, nee eikel daarom het het geloof, geloof ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef Burner82 het volgende:
Rienk: maar jij gelooft niet in de achterliggende geest.
Nico: dat klopt.
Rienk: Maar toch is het zo..
Nico: nee, denk ik niet.
Rienk: maar het IS ZO!!!...
![]()
![]()
Rienk kan het niet uitstaan dat Nico het niet met hem eens is en dat heel goed kan beargumenteren. Het irritante is dat hij niet accepteert dat zij een andere kijk op het leven heeft en haar eigenlijk wegzet als dom.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Burner82 het volgende:
Nico begint steeds meer tegengas te geven tegen Rienk. En Rienk begint steeds agressiever te discussiërenHet blijft een droeftoeter
Sommige mensen noemen het OCD, ik zeg dat ze een mens van gewoonte is. Net als bij Rienk is er bij Vanass maar één heilige weg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een zeikwijf aan de foon is die Vanessa. Ze moet vóór 9 uur de boodschappen doorgeven.
Wat een onzin. Bij de meeste supermarkten kan je tot 16:00 uur bestellen.
Vorige keer met die nep-eters wisselde ze toch ook 's middags van bestelling?
Dat mens zit helemaal vastgeroest in haar eigen wereldje en is totaal niet flexibel.
denk eerder dat het een kwestie is van niet kan, aangaande op de beelden en haar doen en laten, lijkt ze mij niet het type, dat de boel loopt te flessen qua uitkering.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die winkel heel blij was met 3 keer bestelling aanpassen per dag?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een zeikwijf aan de foon is die Vanessa. Ze moet vóór 9 uur de boodschappen doorgeven.
Wat een onzin. Bij de meeste supermarkten kan je tot 16:00 uur bestellen.
Vorige keer met die nep-eters wisselde ze toch ook 's middags van bestelling?
Dat mens zit helemaal vastgeroest in haar eigen wereldje en is totaal niet flexibel.
Om niks Peun ... er is geen spanning meer, waar is de nieuwe Ludo, de afgelopen cossen duurden 2 uur per stuk zag ik netquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Spanning aan de keukentafel? Om wat?
gaat al mis bij solliciteren, niemand verstaat derquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef martend het volgende:
[..]
denk eerder dat het een kwestie is van niet kan, aangaande op de beelden en haar doen en laten, lijkt ze mij niet het type, dat de boel loopt te flessen qua uitkering.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef martend het volgende:
[..]gaat storm lopen met die mega porties daar
Nou, zijn grootste argument is: Het is zo, want ik vind dat zo en daarom is dat zo. Nico prikt daar zo simpel doorheen.... Het is bijna een lolly afpakken van een kindjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Rienk kan het niet uitstaan dat Nico het niet met hem eens is en dat heel goed kan beargumenteren. Het irritante is dat hij niet accepteert dat zij een andere kijk op het leven heeft en haar eigenlijk wegzet als dom.
Welke spanning bracht Ludo dan? Behalve schelden, klagen en aan anderen vertellen hoe nutteloos andere mansuh zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Om niks Peun ... er is geen spanning meer, waar is de nieuwe Ludo, de afgelopen cossen duurden 2 uur per stuk zag ik net
Over een maand, als ze weer mogen stemmen, dan gaan de cossen ook weer heel snel, en veel spannender, etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Om niks Peun ... er is geen spanning meer, waar is de nieuwe Ludo, de afgelopen cossen duurden 2 uur per stuk zag ik net
Maar De Hakim is weg!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
toen was er ook een exit dat scheelt altijd qua snelheidquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Kost geen drol toch. Ze hebben ook geen drol, dus komt goed uit kwa drollen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alcopaul bestelt er weer rustig op los.
Zo komen we nooit aan de 1000 voor de carnaval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef SailingDuck het volgende:
Deze cos draait nu al ruim een uur. Dat is toch wel uniek volgens mij
Eerdere vandaag bijna twee uur .... wel lekker rustig bijlezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef SailingDuck het volgende:
Deze cos draait nu al ruim een uur. Dat is toch wel uniek volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |